Gewoon hele gesprekken met mijn eigen gedachten over van alles en nog wat, de zin van het leven, over dingen die nog moeten gebeuren en over andere mensenquote:
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
AjaxJe weet dat ik in Rotterdam woon he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Maar Ajax en Feyenoord op Fifa
irl: Ajax
Feyenoord
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ze gaan naar het dorp van mijn grootmoeder
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon hele gesprekken met mijn eigen gedachten over van alles en nog wat, de zin van het leven, over dingen die nog moeten gebeuren en over andere mensen Maaike![]()
Cagliariquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Cagliari
Man City op 4-2-2-2
Dortmund
HSV
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Cagliari
Man City op 4-2-2-2
Dortmund
HSV
Ja en nu naar VBL. Vannacht ging het ook alleen maar over voetbalquote:
We kunnen het ook over knotsbal hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja en nu naar VBL. Vannacht ging het ook alleen maar over voetbal
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
We kunnen het ook over knotsbal hebben
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vanaf nu alleen nog maar praten over xcachetquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dit gaat over fifa
Snijd jij dan even een nieuw onderwerp aan
Oquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een spel met knotsen en ballen
Hartstikke mooi!quote:
Ben hem al zeker 5x tegen gekomenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ben al 5 jaar opzoek naar het colaflesje met mijn naam er op
Ik had er vorige week nog eentje met jouw naam en ik twijfelde of ik hem moest kopen maar ik wilde ook nog wat te eten kopen en ik moest lenen dus ik wilde ook niet teveel uitgevenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
Minstens ster waardig eten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, dus SC staat voor seks en culinair?
Koop 'm voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die actie zocht je zelfs al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minstens ster waardig eten ja.
[..]
Koop 'm voor me
Ik heb er nu een met; Share a Coke with FRIENDS. But I have no friendsIk heb ze altijd met MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Heb ik dus ook altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor die actie zocht je zelfs al?.
Ik wil ook wel een flesje met m'n naam maar ik ben bang dat als ik daar in de winkel ben en alles doorgezocht heb, er nergens één met mijn naam is.
Volgende keer wel doen dan he! En pics!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had er vorige week nog eentje met jouw naam en ik twijfelde of ik hem moest kopen maar ik wilde ook nog wat te eten kopen en ik moest lenen dus ik wilde ook niet teveel uitgeven
Ik snap even niks van jou posts. Wat is ME?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd met ME
[ afbeelding ]
heb je een zusje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar goed, waar gaan we het eens over hebben
Zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA
[..]
Nee, dan voel ik me met zo'n klein kind..
quote:
Ik weet jouw naam nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn naam toevallig ook? Die ben ik namelijk nog niet tegen gekomen
quote:
Zei ik iets fout?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]______________________________________________!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |