Wie koopt er nu nog een gamecube?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Spam Spam Spam
V&A / [TK] Gamecube met spellen en 2 controllers
Moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moeder, en ze betaalt in natura
Te lang nagedacht vannachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel als je er money voor krijgt G
Heb je zo lang op bed gelegen?
Ja te tof natuurlijkquote:
60E en dan ligt hij deze week op je deurmatquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik er een moord voor begaan. Maar ja.
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja te tof natuurlijk
ik kan zelfs online met FifaWaarom weet ik ook niet maar ach
Juventus natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mij
Wel netjes van ze
Met welk team speel je?
Oh gezellig, ik kom wel ff meetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef TienVingers het volgende:
Ik mocht bij de verhuizing van mijn oma's vriend naar mijn oma's huis betaald krijgen
Hoop dat ze gauw gaan samenwonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online pass. Die stuurt gewoon een mail naar de helpdesk waarin staat dat de code niet werkt en je krijgt een nieuwequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mij
Wel netjes van ze
Met welk team speel je?
Van pownews?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rutgur is een held!
Door hem lijkt iedereen een lozer!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik kom wel ff meetenEen stadsgenoot minder voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brotip: Speel met Ajax, op alle posities best snel (lukoki, babelquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Juventus natuurlijk
1e potje gelijk 3-1 gewonnen, en met dat EA footballclub met mijn ventje meteen 2x gescoord
Ajaxquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Brotip: Speel met Ajax, op alle posities best snel (lukoki, babel), en Sigi die ze er altijd in kopt bij corners
dit dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rutgur is een held!
Door hem lijkt iedereen een lozer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |