quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minstens ster waardig eten ja.
[..]
Koop 'm voor me
Ik heb er nu een met; Share a Coke with FRIENDS. But I have no friendsIk heb ze altijd met MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Heb ik dus ook altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor die actie zocht je zelfs al?.
Ik wil ook wel een flesje met m'n naam maar ik ben bang dat als ik daar in de winkel ben en alles doorgezocht heb, er nergens één met mijn naam is.
Volgende keer wel doen dan he! En pics!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had er vorige week nog eentje met jouw naam en ik twijfelde of ik hem moest kopen maar ik wilde ook nog wat te eten kopen en ik moest lenen dus ik wilde ook niet teveel uitgeven
Ik snap even niks van jou posts. Wat is ME?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd met ME
[ afbeelding ]
heb je een zusje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar goed, waar gaan we het eens over hebben
Zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA
[..]
Nee, dan voel ik me met zo'n klein kind..
quote:
Ik weet jouw naam nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn naam toevallig ook? Die ben ik namelijk nog niet tegen gekomen
quote:
Zei ik iets fout?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]______________________________________________!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |