Tem is toch niet zo oud?quote:
Vindt hij dat lekker dan?quote:
Niet leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft zij al eens verteld dat ze het vroeger met haar leraar deed?
Viola Holt van die valse kutopmerkingen maken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging ze het vertellen bij de 5 uur show.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Naja, het was natuurlijk ook niet leuk voor die leraar uiteindelijk.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens Njos. De baviaan heeft ook geen top decolletette.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catherine_Keylquote:Keyl zorgde in november 2009 voor opschudding toen zij een artikel over sekstoerisme op haar website publiceerde. In dit artikel noemde zij seks met Afrikaanse minderjarigen 'een bijzondere vorm van ontwikkelingshulp'. De column leverde Keyl veel kritiek op, onder meer van het Ghanees verkeersbureau.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Keyl zorgde in november 2009 voor opschudding toen zij een artikel over sekstoerisme op haar website publiceerde. In dit artikel noemde zij seks met Afrikaanse minderjarigen 'een bijzondere vorm van ontwikkelingshulp'. De column leverde Keyl veel kritiek op, onder meer van het Ghanees verkeersbureau.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catherine_Keyl
jaja ......quote:Het Ghanees verkeersbureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef Specularium het volgende:
Is ie weer!Zo blij me te zien ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vereerd.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dank, en dank voor je lieve posts afgelopen week. Ze zijn wel gelezen.quote:
Jouw poging tot medeleven werd ook gewaardeerd hoor.quote:
Lief, lief.... - realistisch is een beter woordquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank, en dank voor je lieve posts afgelopen week. Ze zijn wel gelezen.
Die was niet aanwezig. Alleen dat je ban onterecht zou zijn maar daar ben ik van teruggekomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw poging tot medeleven werd ook gewaardeerd hoor.
Ja DM's posten vinden ze niet leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Die was niet aanwezig. Alleen dat je ban onterecht zou zijn maar daar ben ik van teruggekomen.
Ah hoe dan ook, werd gewaardeerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lief, lief.... - realistisch is een beter woord
Ze horen gewoon niet zo om te gaan met iemand die tijdenlang mod is geweest.
Maar genoeg daarover nu. Terug naar Specularium en zijn razende buien. [ afbeelding ]
Of ik deed het met opzet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Tem het volgende:
Dat wist je natuurlijk al dus dat maakt het nog dommer.
Geeft alleen maar aan dat je niet geschikt was als mod.quote:
Neuh, ik kon geen DM's meer posten achter de schermen dus moest maar in FB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
"Dan ben je nog stommer dan je eruit ziet."
[ afbeelding ]
Gelukkig als relnicht user meer dan geschikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat je niet geschikt was als mod.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar het is al oud nieuws allemaal dus niet meer interessant.
Nou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar het is al oud nieuws allemaal dus niet meer interessant.
Endlösung.quote:
Vergevorderde staar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over Catherine Keyl en waarom leraren haar deden.
Levenslange trauma's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef Tem het volgende:
En wat die leraren er aan hebben overgehouden.
quote:De TROS zal deze zomer zes afleveringen uitzenden van het spraakmakende format Candid Zomergasten. In het programma worden willekeurige voorbijgangers drie uur lang met een verborgen camera geïnterviewd over hun favoriete tv-fragmenten. Rolf Wouters presenteert het programma.
Het nieuwe paradepaardje van de TROS werkt gedurende drie uur naar een climax toe, als de gasten erachter komen dat ze hun ideale televisieavond hebben samengesteld. Eindredacteur Pim ter Horst: “Het programma is live en het draait echt om de verrassing aan het einde, de weg ernaartoe bestaat enkel uit het volpraten van de tijd.” De zes Candid Zomergasten voor komende zomer zijn Hans Verweij, Janneke Brader- de Rooij, Leon van Dongen, Nico Schaap, John van der Zanden en Marijke Wildschut.
Volgens Ter Horst was er bij de pilotaflevering sprake van enkele kinderziektes: “Het blijkt moeilijk om binnen tien minuten de rechten van een bepaald fragment te verwerven. Soms heeft de presentator dan voor niets tien minuten volgepraat over een filmscène die uiteindelijk niet getoond wordt. Als dat drie keer achter elkaar gebeurt, loop je het risico het vertrouwen van de gast te verliezen. Een bijkomend probleem is dat onze eerste gast zonder aankondiging langdurig naar het toilet ging. Die wachttijd is moeilijk in te vullen. Wat dat betreft is het een nadeel dat het live is.”
“Je moet het natuurlijk ook treffen met een interessante gast”, zegt presentator Rolf Wouters. “Als het tegenzit, weet je na vijf minuten al dat het niets wordt. Eigenlijk zitten er alleen maar risico’s aan dit format.” Toch meent eindredacteur Ter Horst dat een geïmproviseerd avondvullend interviewprogramma een belangrijke aanvulling is op het huidige aanbod.
Candid Zomergasten zal vanaf 28 juli elke zondagavond worden uitgezonden om 20:00 uur op Nederland 3. “We zijn erg blij met dat tijdstip, omdat er dan hoegenaamd geen concurrentie is”, aldus Ter Horst.
Ach het kan altijd erger, een dik wijf in leggings op een pony met zweepje.quote:
Hij was te druk met wachten op gasten die op live tv langdurig gaan schijten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Rolf Wouters? Ik wist niet dat die nog leefde...
U is altijd welkom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de sfeer in NWS-SC gemist, merk ik aan mezelf
Sfeer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de sfeer in NWS-SC gemist, merk ik aan mezelf
Je bedoelt sarcasme, geeft niet. Niet iedereen is ironisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je voelt ironie goed aan, merk ik....
Generaal Anaal is al present.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Specularium het volgende:
Het is hier elke dag feest.
Behalve als de wijven weer over Omroep Kampcommandant gaan praten.
Wie is jullie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij POL is het altijd gezeik en jullie zijn altijd ongesteld.
In de POL-slowchat is niet iedereen welkom, ondanks dat ze dat in de OP wel krampachtig beweren. Het is een soort incestgebeuren waarvoor zelfs Jozef Fritzl nog een nederige buiging maakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij POL is het altijd gezeik en jullie zijn altijd ongesteld.
Dan ben je nooit in TTK geweest. Wat een aids is dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de POL-slowchat is niet iedereen welkom, ondanks dat ze dat in de OP wel krampachtig beweren. Het is een soort incestgebeuren waarvoor zelfs Jozef Fritzl nog een nederige buiging maakt.
De NWS-slowchat laat zich hiermee goed samenvatten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de POL-slowchat is niet iedereen welkom, ondanks dat ze dat in de OP wel krampachtig beweren. Het is een soort incestgebeuren waarvoor zelfs Jozef Fritzl nog een nederige buiging maakt.
De NWS-slowchat laat zich hiermee goed samenvatten:
[ afbeelding ]
Ik kom er sporadisch. Ik vroeg ooit iets over een bepaald woord; ik werd nog net niet levend gevild. Kennelijk verstoorde ik de rust of zo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ven je nooit in TTK geweest. Wat een aids is dat.
Waar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel weer terug naar de gezellige mensen.
Superaids zelfs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in TTK geweest. Wat een aids is dat.
Wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom er sporadisch. Ik vroeg ooit iets over een bepaald woord; ik werd nog net niet levend gevild. Kennelijk verstoorde ik de rust of zo...
Is dat aids met een cape?quote:
Toevallig heb ik het net nog eens teruggezocht. Het ging over de schrijfwijze van "dood geboren" versus "doodgeboren", in de kop van een artikel over een doodgeboren / dood geboren baby.quote:
Die heeft geen cape, maar een roze boa.quote:
Doodgeboren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het net nog eens teruggezocht. Het ging over de schrijfwijze van "dood geboren" versus "doodgeboren", in de kop van een artikel over een doodgeboren / dood geboren baby.
Mart had gister een roze sjaaltje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heeft geen cape, maar een roze boa.
Het was Martsueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mart had gister een roze sjaaltje.
Totaal niet 'sueel.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lief, lief.... - realistisch is een beter woord
Ze horen gewoon niet zo om te gaan met iemand die tijdenlang mod is geweest.
Nee, hij heeft een valide punt, let him speak.quote:
Enorm.quote:
Kan 'ie zelf zo'n strak wielerbroekje aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat Voorwiel zelfs zijn benen heeft geschoren.
Hm, ik werk gewoon dus kan het niet volgen, maar in de avonden kijk ik alles ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welkom terug Voorschrift.
Zeker intensief de tour gevolgd in de laatste week?
Geen ruimte voor pony's, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Zou Jeroen weleens geile amateurpron hebben gemaakt op de boot?
Dat hadden we nog niet.quote:Ik ga een lekker lunchprogramma maken waarin ik veel prettige muziek draai en mensen bijpraat over wat er in de wereld gebeurt.
Een doorstart van koffietijd?quote:
Ooeee spannend!quote:
'Goed' als in 'de zoveelste show van Freek'?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Goede show weer in de POL SC.
Snap alleen niet wat hexje daar nu aan het doen is.
Genieten van een goede show?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Goede show weer in de POL SC.
Snap alleen niet wat hexje daar nu aan het doen is.
Het leest lekker weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
'Goed' als in 'de zoveelste show van Freek'?
Heggenschaar erbij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat alles een beetje bijgewerkt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Als je hexje wilt doen moet je 3 dagen kamperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karina is haar sollicitatiebrief voor NWS-mod aan het schrijven. De strijd gaat tussen Specularium en haar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er nog
Maar ik mis Karina wel hier.
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er nog
Maar ik mis Karina wel hier.
Hij mag wel stucky, er was alleen even niemand om dat te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:40 schreef paddy het volgende:
Jee, herken de hele SC niet meer. Niet meer sticky want niet meer nodig?
Och, als die zakt kan dat alsnog weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij mag wel stucky, er was alleen even niemand om dat te doen.
Dan zou Specularium al 5 jaar trendsetter zijnquote:
Jawel maar jullie doen het niet. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:40 schreef paddy het volgende:
Jee, herken de hele SC niet meer. Niet meer sticky want niet meer nodig?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig, moet ik zeggen. Het gaat er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ] Dank voor het melden!
[ afbeelding ] Vecht dat maar uit via PM.
[ afbeelding ] Dit topic kan dicht.
[ afbeelding ] Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.
Appeltaartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef Webschip het volgende:
Ik vind appeltaart lekkerder dan gare taart.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Appeltaart
Ook lekkerder dan seks?
Oh gaan we zo weer beginnen.quote:
Geen idee. Na het bingoën hebben 2 mods zich teruggetrokken uit de sc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
Is sp3c op vakantie ofzo?
Beetje watermeloen eten en tetters kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Seks op een taart?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Appeltaart
Ook lekkerder dan seks?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Geen idee. Na het bingoën hebben 2 mods zich teruggetrokken uit de sc.Ze kijken maar effe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:René Verhulst (was CDA-wethouder Utrecht, nu burgemeester van Goes)
Alexander Pechtold (fractievoorzitter D66)
Ben Swagerman (was hoofdofficier van justitie, nu vice-president securities KLM en VVD-senator)
Agnes Jongerius (was voorzitter van de FNV)
Femke Halsema (was fractievoorzitter Groen Links)
Jan van Zanen (was VVD-wethouder in Utrecht, nu burgemeester van Amstelveen)
In de gracht rollen als stootkussen voor aanmerende bootjes.quote:
Ik mod 'm niet in mijn broek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
Elflettering wil in Specularium z'n broekje volgens mij.
fixedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Namen die veel genoemd worden als nieuwe burgemeester van Utrecht NWSmod.
[..].
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Tem het volgende:
Paul van Geest
Vandaag is Johannes Paulus II heilig verklaard door de nieuwe paus Franciscus
Aangezien er toevallig iemand van kanker is genezen op de dag dat PJP2 zalig werd verklaard._!
Sterker bewijs van dergelijke krachten kan er niet zijn, dames en heren.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.
En als H5N1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.
Ik heb 'm wat verbeterd. Hopelijk duidelijker zo. Anders is al het werk voor niks geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat voor geel vlekje in je UI?
Star wars is fantasy, geen scifi.quote:
Misschien heeft Njos hier ook nog een bijdehante opmerking over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ga altijd expres naar dat soort films in de bioscoop en dan de hele tijd roepen:
Dat kan toch nooit?!
Dat roept Tem bij hour of power.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ga altijd expres naar dat soort films in de bioscoop en dan de hele tijd roepen:
Dat kan toch nooit?!
Niks mis met mijn planeten hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat de dames hebben.
De planeten zullen wel niet goed staan ofzo.
Pics van Uranus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met mijn planeten hoor
Al mijn tentamens gehaald en nu vakantie dus kan niet meer stuk hier.
Hhmmm vreemd, nog één keer proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer. Imgur vond het te aanstootgevend.
Nieuwe linkjen.
[ afbeelding ]
Alles kits, Uccie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:25 schreef Uccie het volgende:
Echt excuus om 'm boven tafel te halen wordt aangegrepen
Gooi je cache leeg en probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hhmmm vreemd, nog één keer proberen.
[ afbeelding ]
Ja gaat goed, dit weekend leuke feestjes en lekker weerquote:
Ja, nu zie ik het ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gooi je cache leeg en probeer het nog een keer.
Die vorige was beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook.
Dan maar deze.
[ afbeelding ]
Ja het ziet er zonnig uitquote:
Welke kleur?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gaat goed, dit weekend leuke feestjes en lekker weermisschien dat ik nog een kleurtje krijg
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:45 schreef Specularium het volgende:
Hoe noemen ze een Cliniclown in Den Haag?
Een kankuhpipo.Ik moest stiekem lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Paars zou wel grappig zijnquote:
Ik word gelukkig niet roodquote:
Ik word vrij snel neger, maar ik ben voorgegaard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wordt altijd eerst garnaal dan neger.
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word vrij snel neger, maar ik ben voorgegaard.
Waarmee?quote:
Hoeft niet....doe ik ook nietquote:
Anders zou ik niet uccie zijn als in ukkiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uccie ook? Want dan zijn we voor elkaar gemaakt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:28 schreef Specularium het volgende:
Uccie is 1,60, BA 0,60.
Had ik gehoord dan he?
En mogelijk te oud voor B_A, al weet ik helemaal niet hoe oud die isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:28 schreef Specularium het volgende:
Uccie is 1,60, BA 0,60.
Had ik gehoord dan he?
6.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
En mogelijk te oud voor B_A, al weet ik helemaal niet hoe oud die is
Ja en niet alleen jij....en ik kan ook al geen katten in huis halenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Jammer Tem. Weer een eeuwigheid alleen. Bedankt.
Mijn riem was al losgemaakt om mij te laten gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en niet alleen jij....en ik kan ook al geen katten in huis halen
Ik las 60cm...ik sopte het hele huis al doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn riem was al losgemaakt om mij te laten gaan.
Dat is niet geheel onwaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las 60cm...ik sopte het hele huis al door
Komt ie er bij je mond weer uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las 60cm...ik sopte het hele huis al door
Amandelen ook meteen gepoetstquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt ie er bij je mond weer uit.
Dubbel feest.
Je begon er zelf mee poepsedroppie ... en bij de meet kunnen uccie en ik het afmakenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:40 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor ranzige dating-topicje aan het worden.
De helft klopt welquote:
Plus een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |