fixedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Namen die veel genoemd worden als nieuwe burgemeester van Utrecht NWSmod.
[..].
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Tem het volgende:
Paul van Geest
Vandaag is Johannes Paulus II heilig verklaard door de nieuwe paus Franciscus
Aangezien er toevallig iemand van kanker is genezen op de dag dat PJP2 zalig werd verklaard._!
Sterker bewijs van dergelijke krachten kan er niet zijn, dames en heren.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.
En als H5N1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
PJP2 klinkt wel tof, beetje als R2D2.
Ik heb 'm wat verbeterd. Hopelijk duidelijker zo. Anders is al het werk voor niks geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat voor geel vlekje in je UI?
Star wars is fantasy, geen scifi.quote:
Misschien heeft Njos hier ook nog een bijdehante opmerking over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ga altijd expres naar dat soort films in de bioscoop en dan de hele tijd roepen:
Dat kan toch nooit?!
Dat roept Tem bij hour of power.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ga altijd expres naar dat soort films in de bioscoop en dan de hele tijd roepen:
Dat kan toch nooit?!
Niks mis met mijn planeten hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat de dames hebben.
De planeten zullen wel niet goed staan ofzo.
Pics van Uranus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met mijn planeten hoor
Al mijn tentamens gehaald en nu vakantie dus kan niet meer stuk hier.
Hhmmm vreemd, nog één keer proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer. Imgur vond het te aanstootgevend.
Nieuwe linkjen.
[ afbeelding ]
Alles kits, Uccie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:25 schreef Uccie het volgende:
Echt excuus om 'm boven tafel te halen wordt aangegrepen
Gooi je cache leeg en probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hhmmm vreemd, nog één keer proberen.
[ afbeelding ]
Ja gaat goed, dit weekend leuke feestjes en lekker weerquote:
Ja, nu zie ik het ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gooi je cache leeg en probeer het nog een keer.
Die vorige was beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook.
Dan maar deze.
[ afbeelding ]
Ja het ziet er zonnig uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kleur?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gaat goed, dit weekend leuke feestjes en lekker weermisschien dat ik nog een kleurtje krijg
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:45 schreef Specularium het volgende:
Hoe noemen ze een Cliniclown in Den Haag?
Een kankuhpipo.Ik moest stiekem lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |