Ah, oke! Mooi om te horen. Dan ga ik daar zeker eens achteraanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde hoor! Schouders, armen en borst wel trainen, maar niet té fanatiek. Beetje aftekening is mooi, maar zodra het echt breder wordt blijf ik gewoon op het gewicht hangen. En dan met billen/benen/buik wel harder gaan. Is prima te doen hoor
Wat is minder fanatiek? Minder gewicht gebruiken of 3x in de week benen en 1x in de week de rest?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, als iedereen aangeeft dat dat nodig is om een bepaald doel te bereiken, wil ik dat zeker wel gaan doen. Alleen wil ik daar minder fanatiek in trainen dan bijv. billen, benen en buik.![]()
Ik ga morgen mee (zoals ik al aangaf in DM) naar de fitness en daar ga ik het e.e.a informeren over deze zaken
Hoe lang train je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trainen zonder vocht lijkt me echt niet te doen. Ik drink serieus minimaal 2.5L tijdens een training.
Gevolg is dat ik de rest van de avond om het half uur naar de wc moet
Dat hangt er vanaf wat mij aangeraden wordt dat beter is. Mijn eerste inschatting zelf (op basis van gevoelquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat is minder fanatiek? Minder gewicht gebruiken of 3x in de week benen en 1x in de week de rest?
Ga 's avonds na het eten? Ondanks dat dat natuurlijk familietijd is danquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Nog tips naast rustig aan doen tijdens trainingen?
Ik heb een 2 liter PET fles mee iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trainen zonder vocht lijkt me echt niet te doen. Ik drink serieus minimaal 2.5L tijdens een training.
Nouja mooier in shape, het zorgt ervoor dat je ueberhaupt nog shape hebt ipv dat je alle spieren mee afbreekt samen met je vet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, oke! Mooi om te horen. Dan ga ik daar zeker eens achteraanKan het me ook wel voorstellen ja, dat het alles wat mooier in shape brengt als totaalplaatje.
Ik doe zelf dat eerste. Ik ga dan eerder op 80% van m'n kunnen zitten, terwijl ik met benen wel echt doorga totdat ik de trap niet meer op kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat is minder fanatiek? Minder gewicht gebruiken of 3x in de week benen en 1x in de week de rest?
Tja, ik vind het gewoon zondeMaar dat is mijn mening
Sowieso. Eten maakt me niet zoveel uit omdat ik het gewend ben door Eat Stop Eat. Geen vocht gaat wel lastig worden. Vooral als de temperaturen gaan stijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah sorry, ik heb geen ervaring met Ramadan.Wil je wel veel succes wensen en eh... rustig aan met de trainingen dan maar.
En volgens mij ben je zo dorstig als Jessica Sarah Jessica Parker als je weer mag drinken zeg
Ik ga ook anderhalf uur voor etenstijd trainen. Ik heb geen idee wat het effect gaat worden qua uithoudingsvermogen. Ik hoop dat het te doen is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
De sportschool is om 22:30 dicht anders kon ik wel na het eten gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga 's avonds na het eten? Ondanks dat dat natuurlijk familietijd is dan
Waarom zijn er uberhaupt twee topics? Of worden daar alle meisjes, en abs- en bicep-boys heen gestuurd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
Mooi topic dit hoor.
Ik wilde het net posten...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Mooi topic dit hoor.
Snelle leerling, jij bent het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom zijn er uberhaupt twee topics? Of worden daar alle meisjes, en abs- en bicep-boys heen gestuurd?
Is het dan niet beter om ze hier te houden, zodat ze wat leren?quote:
Je wil gewoon meer meisjes in deze topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om ze hier te houden, zodat ze wat leren?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je wil gewoon meer meisjes in deze topic.
Als jij dan niet als een mongool gaat zeggen dat het onzin is om je calorieën te tellen in een BB-topic, zouden ze misschien wel wat kunnen leren jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij gewoonlijk de ramadan? Ik heb weleens meegemaakt dat sommige flauwvielen toen we een simpel potje gingen voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Eten maakt me niet zoveel uit omdat ik het gewend ben door Eat Stop Eat. Geen vocht gaat wel lastig worden. Vooral als de temperaturen gaan stijgen.
[..]
Ik ga ook anderhalf uur voor etenstijd trainen. Ik heb geen idee wat het effect gaat worden qua uithoudingsvermogen. Ik hoop dat het te doen is.
[..]
De sportschool is om 22:30 dicht anders kon ik wel na het eten gaan
Nee dom houden zodat wij beter afsteken tegenover de middenmoot.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als jij dan niet als een mongool gaat zeggen dat het onzin is om je calorieën te tellen in een BB-topic, zouden ze misschien wel wat kunnen leren ja.
Verder gegaan in fitness topic trouwens. Is idd beter daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Mooi topic dit hoor.
Je bent een schat. Ik hou van je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Verder gegaan in fitness topic trouwens. Is idd beter daar.
Mwah, valt wel mee eigenlijk. Meestal lig ik in bed tot 11:00 en overdag doe ik het rustig aan. 'S avonds begin ik al gauw honger te krijgen. Deze zomer moet ik werken aan mijn scriptie dus ik heb genoeg te doen tijdens het vastenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij gewoonlijk de ramadan? Ik heb weleens meegemaakt dat sommige flauwvielen toen we een simpel potje gingen voetballen
No problemoquote:
Ik heb toch al gezegd waarom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als jij dan niet als een mongool gaat zeggen dat het onzin is om je calorieën te tellen in een BB-topic, zouden ze misschien wel wat kunnen leren ja.
Oke dan, succes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee eigenlijk. Meestal lig ik in bed tot 11:00 en overdag doe ik het rustig aan. 'S avonds begin ik al gauw honger te krijgen. Deze zomer moet ik werken aan mijn scriptie dus ik heb genoeg te doen tijdens het vasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |