abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128552023
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Een goede sportschool hoeft zeker geen 40 euro/maand te kosten. Zoek naar een serieuze (hardcore) gym. Daar heb je meer mogelijkheden om goed te trainen en wordt je als vrouw minder aangestaard dan bij de pauperketens als F4F/Basic Fit.
Bedoel je het aanstaren? Of bedoel je nou ook dat je bij F4F niet goed kan trainen? Ik lees hier vaak dat men F4F zo slecht vindt, maar mijn F4F heeft hier echt alles.
pi_128552172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
Nog 1 vraag, ik doe nu 3x8x38kg met squats. Als ik lunges erbij doe met bijv. om te beginnen 10kg, hoeveel sets en reps kan ik dan het beste doen? En doe ik dat direct na de squats, of ervoor? Of laat ik daar bijv. een halve dag (of hele dag?) tussen zitten?
Tja, ik doe benen en schouders op een dag. Dus na squats doe ik military press en daarna doe ik barbell hip thrust en daarna lunges. Op die manier overbelast ik mijn benen niet te snel.

Je kunt gelijk lunges gaan doen maar je voelt zelf wel aan of je het aan kan of niet.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:46 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Tja, ik doe benen en schouders op een dag. Dus na squats doe ik military press en daarna doe ik barbell hip thrust en daarna lunges. Op die manier overbelast ik mijn benen niet te snel.

Je kunt gelijk lunges gaan doen maar je voelt zelf wel aan of je het aan kan of niet.
En qua sets/reps ongeveer gelijk aan squats? Dus 3x8? Of is dat met lunges erg weinig?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:47 #104
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128552242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als ik naar de sportschool ga, ga ik ook niet voor de squats en buikspieren hoor, die kan ik thuis wel doen. Als ik naar de sportschool besluit te gaan, wil ik juist gaan voor die oefeningen die jij bijvoorbeeld noemde net. En als ik jouw figuur zie motiveert dat wel aardig :D Hoewel ik jouw kont echt perfect vind, wil ik mijn bovenbenen en armen niet zo gespierd krijgen zoals jij. Je rug en schouders vind ik wel weer heel erg mooi.

En inderdaad, ik zal eens lunges erbij proberen met minder gewicht. Lekker simpel ook eigenlijk idd :')

[..]

Ja, wel een klein beetje. Maar ik had toch al kleine tieten, dus jammer dan :') Het is niet zo dat ze een cupmaat gekrompen zijn, ik pas m'n bh's nog wel gewoon.
Ach ja jij bent wel volgensmij mooi lang. Ik heb ook wel wat vet op mn buik zitten. Maar als ik dat vet daar ga aanpakken en dus ga afvallen. Krijg ik echt het figuurtje van een 12 jarig meisje.
En die afgetrainde meisjes doen als finish in touch vaak nog een boobjob.

Erg moeilijk een zéér platte bluik + fatsoenlijke cup behouden op de natuurlijke weg als je afgetraind wil zijn. ;(
Doei!
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:56:35 #105
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Je mag het allemaal leuk en aardig vinden, maar je komt echt met elke post over alsof je geen enkel benul hebt waar je over praat.
Dat is prima en meestal het geval bij beginners, maar probeer toch serieus hiermee bezig te gaan als je echte resultaten wilt. Dan heb ik het niet over supergespierd worden (dat wordt je echt niet, je bent een vrouw), maar je eigen doelen halen in een verantwoorde tijd.
Dat geef ik ook toe, zeker qua voeding heb ik weinig verstand van wat het beste is om het figuur te krijgen dat ik wil en alle kennis die ik heb over trainen haal ik van bijv. fora zoals deze of andere informatiesites. De reden dat ik hier nu kom posten en vragen stel is juist omdat ik er serieus mee bezig wil gaan. :)
pi_128552366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En qua sets/reps ongeveer gelijk aan squats? Dus 3x8? Of is dat met lunges erg weinig?
Ik doe zelf 3x10 maar 3x8 kan ook. :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:59:34 #107
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik doe zelf 3x10 maar 3x8 kan ook. :)
En met hoeveel gewicht doe jij het nu?
pi_128552466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En met hoeveel gewicht doe jij het nu?
Ik doe dumbbell lunges met aan iedere kant 18 kilo.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:01:52 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik doe dumbbell lunges met aan iedere kant 18 kilo.
Hahaha wauw. :P Oke. Dat wordt nog even opbouwen voor mij om daarop te komen :D
Maar ik ga er zeker mee bezig! Thnx!
pi_128552654
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Travel. het volgende:

[..]

Bedoel je het aanstaren? Of bedoel je nou ook dat je bij F4F niet goed kan trainen? Ik lees hier vaak dat men F4F zo slecht vindt, maar mijn F4F heeft hier echt alles.
Het verschilt natuurlijk per vestiging. Wat in mijn ogen minimaal in een gym aanwezig zou moeten zijn: squatrack (los, evt ook een Smith), deadlift platform, benchpress (recht, incline en decline), dumbbells t/m minimaal 40kg, kabelstationding waardoor je iig cable flyes kunt doen, peck deck (borstisolatie), goede legpress, goede roeiapparaten (rug), pull down etc.
pi_128552851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha wauw. :P Oke. Dat wordt nog even opbouwen voor mij om daarop te komen :D
Maar ik ga er zeker mee bezig! Thnx!
Komt goed joh. In het begin kon ik de barbell niet eens optillen :P
pi_128552940
quote:

[..]

Waar is hier?
pi_128555016
Is het beter om squats te doen met wat meer explosiviteit of rustig omhooggaan? Ik doe het laatste maar dat is volgens mij moeizamer.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:59:17 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128555087
rustig omlaag en met enig explosiviteit omhoog.

Sowieso explosief concentrisch en langzamer eccentrisch trainen.
Confidence through competence
pi_128555132
Weet iemand hoe het komt dat Klokov zn borst zo vierkant is?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128555234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

Precies.
pi_128555397
quote:

[..]

Dus dat. Ik train bij basic fit en die hebben betere apparatuur etc. dan mijn vorige 'hardcore' gym.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:07:18 #118
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128555476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

Dat inderdaad. Je mobiliseert dan meer muscle motor units, deze gastjes:

waarmee je je CNS én spieren sterker en explosiever maakt.

Een jaar leeswerk: http://scholar.google.nl/(...)qi=2&ved=0CC0QgQMwAA

:P
pi_128555504
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dus dat. Ik train bij basic fit en die hebben betere apparatuur etc. dan mijn vorige 'hardcore' gym.
Geef even aan waar, dan heeft de rest er ook wat aan.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:16:06 #120
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128555882
Sinds ik ibuprofen neem en mijn benen train gaat het een stuk beter met mijn pols ook als de ibuprofen is uitgewerkt. Snap niet dat het door sommige medici wordt afgeraden om te nemen
pi_128555902
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Waar is hier?
http://www.fitforfree.nl/vestigingen/wateringen/

Er is een ''extra'' hoek waar BP, Sqaut, DL, Smith, Dumbells tot 40 staan, maar zie het niet op de foto's

Op foto 9 zie je in de verte de poort naar de hemel waar je doorheen moet
pi_128556293
Goedenavond fokkers,
Ik lees nou al een tijdje mee, en het word maar eens tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik train nu iets meer dan een jaar (waarvan ~7-8 maand actief), daarvoor 2 jaar gebokst en vroegah nog een paar maandjes lopen kutten in een wellnesscentre. Ik train 4x in de week (UB/LB split), zit er aan te denken om over te stappen op een Push/Pull of P.H.A.T. schema.

Stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er toevallig iemand ervaring met ACLO (sportschool) in Groningen? Ga daar namelijk aankomend studiejaar studeren, en zoek dus nog een nieuwe sportschool :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:39:00 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128557017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sinds ik ibuprofen neem en mijn benen train gaat het een stuk beter met mijn pols ook als de ibuprofen is uitgewerkt. Snap niet dat het door sommige medici wordt afgeraden om te nemen
Hoezo krijg je last van je pols met squatten? Als de bar goed ligt hoef je em alleen losjes op zn plek te houden en staat er amper spanning op je pols.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128557107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Bossmuis het volgende:
Goedenavond fokkers,
Ik lees nou al een tijdje mee, en het word maar eens tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik train nu iets meer dan een jaar (waarvan ~7-8 maand actief), daarvoor 2 jaar gebokst en vroegah nog een paar maandjes lopen kutten in een wellnesscentre. Ik train 4x in de week (UB/LB split), zit er aan te denken om over te stappen op een Push/Pull of P.H.A.T. schema.

Stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er toevallig iemand ervaring met ACLO (sportschool) in Groningen? Ga daar namelijk aankomend studiejaar studeren, en zoek dus nog een nieuwe sportschool :)
Nette stats voor die trainingstijd brah! O+ ACLO zou ik vermijden, op gangbare tijden is dat vaak veeel te druk. Betere alternatieven zijn Kelderwerk of Harimau.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo krijg je last van je pols met squatten? Als de bar goed ligt hoef je em alleen losjes op zn plek te houden en staat er amper spanning op je pols.
Dit. Thumbless grip en je leert de bar vanzelf goed te dragen.
pi_128557178
Toevoeving op Panzermaus: Harimau heet tegenwoordig Go-4-Fitness
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128557191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef Levolution het volgende:
Waarom vetarm eten? Eet vette vis in plaats van die pangatroep. Straks krijg je te weinig goede vetten binnen omdat je denkt dat je toch wel genoeg vetten mee smokkelt met wat je al eet. Niet zo bevorderend voor gezondheid en schoonheid.
Dit.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omdat ik ook wel (vooral in het weekend als schoonmoeder kookt :') ) vet binnen krijg door bijv. pasta's en spekjes die daarin verwerkt zitten, sauzen enz. En in kaas zit bijv. ook aardig wat vet? Bovendien bak je vlees en vis in olie/boter waardoor het al wat vettiger wordt. Op die manier krijg je toch al aardig wat vetten binnen?
Dat zijn vooral transvetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Als je echt serieus bezig wilt gaan: meten = weten!

Een bakje dit, een schaaltje dat, een beetje zus en wel genoeg zo, daar heb je niks aan. Zoek voedingswaardes op en bepaal aan de hand daarvan precies hoeveel je binnen wil krijgen.
Onzin en niet nodig.
En whey aanraden :') Doe normaal, man. Dat is geldverspilling. Het meisje heeft amper spiermassa. Ze komt makkelijk aan haar eiwitten dmv. normale voeding.

Zoals gezegd: Ga je hele lichaam trainen, dat ziet er ook mooier uit.
Het trainen van bepaalde spiergroepen zal later alleen voor onbalans zorgen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128557311
quote:

[..]

Bar verkeerd vasthouden denk ik.

Het is sowieso slim om niet je duim om de bar te doen, maar hem op een soort suicide grip manier vast te houden.
pi_128557382

:D

En @ Drommeldaris: klopt! Is ook zo. :o
pi_128557445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Onzin en niet nodig.
Hoezo is caloriën tellen onzin en niet nodig? Ik tel liever al m'n kcals dan dat ik zeg "2 boterhammen met pindakaas en avondeten schep ik altijd gewoon 2 borden op met een grote berg aardappelen en vlees."

Hoeveel is 2 borden met een grote berg? 800kcal? 1200kcal?
pi_128557485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Bar verkeerd vasthouden denk ik.

Het is sowieso slim om niet je duim om de bar te doen, maar hem op een soort suicide grip manier vast te houden.
Gewoon duimloze grip, idd. Haalt een hoop stress van je polsen. Is nutteloos om je duim om de bar te doen, aangezien je 'm alleen tegen je lichaam hoeft te duwen om 'm op z'n plaats te houden.
Nergens voor nodig.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:49:51 #131
55709 Stereotomy
pi_128557539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik tel liever al m'n kcals dan dat ik zeg "2 boterhammen met pindakaas en avondeten schep ik altijd gewoon 2 borden op met een grote berg aardappelen en vlees."
Deze man weet.

En je anders maar afvragen waarom je niet afvalt / aankomt....
pi_128557558
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nette stats voor die trainingstijd brah! O+ ACLO zou ik vermijden, op gangbare tijden is dat vaak veeel te druk. Betere alternatieven zijn Kelderwerk of Harimau.

[..]

Dit. Thumbless grip en je leert de bar vanzelf goed te dragen.
Thanks!

Maar weet je toevallig hoe het qua equipment is? ik train namelijk of vroeg in de ochtend, of laat in de avond.

Zal ook eens kijken naar Kelderwerk en Go-4-Fitness!

quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Toevoeving op Panzermaus: Harimau heet tegenwoordig Go-4-Fitness
Dankbaar!
pi_128557725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hoezo is caloriën tellen onzin en niet nodig? Ik tel liever al m'n kcals dan dat ik zeg "2 boterhammen met pindakaas en avondeten schep ik altijd gewoon 2 borden op met een grote berg aardappelen en vlees."

Hoeveel is 2 borden met een grote berg? 800kcal? 1200kcal?
Niet per definitie onzin, maar het ligt eraan hoe serieus je bezig wilt zijn. Het lijkt me voor haar iig niet nodig. Sowieso beter om de caloriewaarde van een stuk voedsel te weten. Als je dat een beetje uit je hoofd kent, hoef je niet telkens alles op te schrijven en uit te rekenen.
Nergens voor nodig.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:56:05 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128557877
Daarom een week of 2 gewoon alles bijhouden, daarna kun je t redelijk goed inschatten is mijn ervaring. Dan is alles tot op de kcal bijhouden niet meer nodig imho :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128557921
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef fathank het volgende:
Daarom een week of 2 gewoon alles bijhouden, daarna kun je t redelijk goed inschatten is mijn ervaring. Dan is alles tot op de kcal bijhouden niet meer nodig imho :s)
Mja, precies.
Nergens voor nodig.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:57:58 #136
55709 Stereotomy
pi_128557980
Als zij dusdanig laag bf% wil halen dat er blokjes doorschijnen, denk ik niet dat ze eraan ontkomt om krachttraning te gaan doen voor het hele lichaam. Hoe lager je bf%, hoe cataboler de boel wordt. Waar een dikke big prima weg kan komen met een groot deficit en weinig spierverlies, zal iemand die al laag in bf% zit een steeds groter deel LBM afbreken tegelijk met het lichaamsvet.

Kijk maar naar mannen: het is bijna onmogelijk om in single-digit bf% te gaan zonder krachttraining erbij te doen om spiermassa te behouden. Anders krijg je dus zo'n Panzer Auschwitz-look. Single bf% en geen spieren.
pi_128557990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Niet per definitie onzin, maar het ligt eraan hoe serieus je bezig wilt zijn. Het lijkt me voor haar iig niet nodig. Sowieso beter om de caloriewaarde van een stuk voedsel te weten. Als je dat een beetje uit je hoofd kent, hoef je niet telkens alles op te schrijven en uit te rekenen.
Dit.

Daarbij weet je m.i. nooit precies hoeveel je eet, aangezien er verschillen kunnen zitten in de daadwerkelijke voedingswaarden van producten en de gedeclareerde (dus wat er op de doos staat).
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:00:50 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128558158
wat is dat hier voor een zooitje? de vakantie is weer begonnen en de trolls schieten als paddestoelen uit de grond :{w
pi_128558200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Als zij dusdanig laag bf% wil halen dat er blokjes doorschijnen, denk ik niet dat ze eraan ontkomt om krachttraning te gaan doen voor het hele lichaam. Hoe lager je bf%, hoe cataboler de boel wordt. Waar een dikke big prima weg kan komen met een groot deficit en weinig spierverlies, zal iemand die al laag in bf% zit een steeds groter deel LBM afbreken tegelijk met het lichaamsvet.

Kijk maar naar mannen: het is bijna onmogelijk om in single-digit bf% te gaan zonder krachttraining erbij te doen om spiermassa te behouden. Anders krijg je dus zo'n Panzer Auschwitz-look. Single bf% en geen spieren.
Tja, ze wilt geen schouders, armen, borst gaan trainen dus in hoeverre ze haar doel kan bereiken weet ik niet. :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:01:33 #140
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128558206
quote:

[..]

Wat ik bedoel is dat toen ik mijn pols blesseerde ik helemaal gestopt ben met trainen maar ben weer begonnen met het trainen alleen benen en het heeft een positief effect op het herstel van een pols op een of andere manier
pi_128558242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Bossmuis het volgende:

[..]

Dit.

Daarbij weet je m.i. nooit precies hoeveel je eet, aangezien er verschillen zitten in de daadwerkelijke voedingswaarden van producten en de gedeclareerde (dus wat er op de doos staat).
Dat ook, maar ik zeg het vooral omdat het aanraden van excel spreadsheets bijhouden en alles tot op de calorie uitrekenen nieuwkomers afschrikt. Is misschien leuk voor als je een mierenneuker bent of je de bodybuilding wereld in wilt, maar voor de average joe die 3x in de week een uurtje traint niet echt nodig. Een beetje inlevingsvermogen is soms wel op z'n plaats.
Nergens voor nodig.
pi_128558389
En ja, ik weet dat dit het bodybuilding topic is, maar alsnog. :')
Nergens voor nodig.
pi_128558587
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef fathank het volgende:
Ja dat doe ik ook idd. Na een paar weken ken je de kcals wel van je vaste voeding en kun je gewoon uit het hoofd of even met calculator alles optellen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:07:54 #144
55709 Stereotomy
pi_128558626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
En ja, ik weet dat dit het bodybuilding topic is, maar alsnog. :')
Tanja Nijmeijer-effect :') chicks die er ok uitzien zijn altijd welkom ongeacht context :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:09:15 #145
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128558698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Tja, ze wilt geen schouders, armen, borst gaan trainen dus in hoeverre ze haar doel kan bereiken weet ik niet. :P
Nou, als iedereen aangeeft dat dat nodig is om een bepaald doel te bereiken, wil ik dat zeker wel gaan doen. Alleen wil ik daar minder fanatiek in trainen dan bijv. billen, benen en buik. :)
Ik ga morgen mee (zoals ik al aangaf in DM) naar de fitness en daar ga ik het e.e.a informeren over deze zaken :)
pi_128558722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tanja Nijmeijer-effect :') chicks die er ok uitzien zijn altijd welkom ongeacht context :')
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet, maar sowieso, meer chicks die liften. ^O^
Nergens voor nodig.
pi_128558735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

quote:
Volgende week begint de Ramadan weer en het is m'n eerste keer dat ik het combineer met KT. Er mag niets genuttigd worden tussen 03:00 en 22:00. Een anderhalf uur voor etenstijd ga ik trainen. Ik volg gewoon het IF principe met een eating window van 5 uur (22:00 - 03:00). Zijn er nog dingen waar ik op moet letten aangezien ik 19 uur lang geen vocht inneem?
Nog tips naast rustig aan doen tijdens trainingen? :@
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:11:03 #148
55709 Stereotomy
pi_128558798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

[..]

Nog tips naast rustig aan doen tijdens trainingen? :@
Ah sorry, ik heb geen ervaring met Ramadan. :) Wil je wel veel succes wensen en eh... rustig aan met de trainingen dan maar. :P

En volgens mij ben je zo dorstig als Jessica Sarah Jessica Parker als je weer mag drinken zeg :o
pi_128558817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nou, als iedereen aangeeft dat dat nodig is om een bepaald doel te bereiken, wil ik dat zeker wel gaan doen. Alleen wil ik daar minder fanatiek in trainen dan bijv. billen, benen en buik. :)
Ik ga morgen mee (zoals ik al aangaf in DM) naar de fitness en daar ga ik het e.e.a informeren over deze zaken :)
Ik doe hetzelfde hoor! Schouders, armen en borst wel trainen, maar niet té fanatiek. Beetje aftekening is mooi, maar zodra het echt breder wordt blijf ik gewoon op het gewicht hangen. En dan met billen/benen/buik wel harder gaan. Is prima te doen hoor ^O^
pi_128558830
Trainen zonder vocht lijkt me echt niet te doen. Ik drink serieus minimaal 2.5L tijdens een training.

Gevolg is dat ik de rest van de avond om het half uur naar de wc moet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')