abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128552023
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Een goede sportschool hoeft zeker geen 40 euro/maand te kosten. Zoek naar een serieuze (hardcore) gym. Daar heb je meer mogelijkheden om goed te trainen en wordt je als vrouw minder aangestaard dan bij de pauperketens als F4F/Basic Fit.
Bedoel je het aanstaren? Of bedoel je nou ook dat je bij F4F niet goed kan trainen? Ik lees hier vaak dat men F4F zo slecht vindt, maar mijn F4F heeft hier echt alles.
pi_128552172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
Nog 1 vraag, ik doe nu 3x8x38kg met squats. Als ik lunges erbij doe met bijv. om te beginnen 10kg, hoeveel sets en reps kan ik dan het beste doen? En doe ik dat direct na de squats, of ervoor? Of laat ik daar bijv. een halve dag (of hele dag?) tussen zitten?
Tja, ik doe benen en schouders op een dag. Dus na squats doe ik military press en daarna doe ik barbell hip thrust en daarna lunges. Op die manier overbelast ik mijn benen niet te snel.

Je kunt gelijk lunges gaan doen maar je voelt zelf wel aan of je het aan kan of niet.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:46 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Tja, ik doe benen en schouders op een dag. Dus na squats doe ik military press en daarna doe ik barbell hip thrust en daarna lunges. Op die manier overbelast ik mijn benen niet te snel.

Je kunt gelijk lunges gaan doen maar je voelt zelf wel aan of je het aan kan of niet.
En qua sets/reps ongeveer gelijk aan squats? Dus 3x8? Of is dat met lunges erg weinig?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:47 #104
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128552242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als ik naar de sportschool ga, ga ik ook niet voor de squats en buikspieren hoor, die kan ik thuis wel doen. Als ik naar de sportschool besluit te gaan, wil ik juist gaan voor die oefeningen die jij bijvoorbeeld noemde net. En als ik jouw figuur zie motiveert dat wel aardig :D Hoewel ik jouw kont echt perfect vind, wil ik mijn bovenbenen en armen niet zo gespierd krijgen zoals jij. Je rug en schouders vind ik wel weer heel erg mooi.

En inderdaad, ik zal eens lunges erbij proberen met minder gewicht. Lekker simpel ook eigenlijk idd :')

[..]

Ja, wel een klein beetje. Maar ik had toch al kleine tieten, dus jammer dan :') Het is niet zo dat ze een cupmaat gekrompen zijn, ik pas m'n bh's nog wel gewoon.
Ach ja jij bent wel volgensmij mooi lang. Ik heb ook wel wat vet op mn buik zitten. Maar als ik dat vet daar ga aanpakken en dus ga afvallen. Krijg ik echt het figuurtje van een 12 jarig meisje.
En die afgetrainde meisjes doen als finish in touch vaak nog een boobjob.

Erg moeilijk een zéér platte bluik + fatsoenlijke cup behouden op de natuurlijke weg als je afgetraind wil zijn. ;(
Doei!
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:56:35 #105
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Je mag het allemaal leuk en aardig vinden, maar je komt echt met elke post over alsof je geen enkel benul hebt waar je over praat.
Dat is prima en meestal het geval bij beginners, maar probeer toch serieus hiermee bezig te gaan als je echte resultaten wilt. Dan heb ik het niet over supergespierd worden (dat wordt je echt niet, je bent een vrouw), maar je eigen doelen halen in een verantwoorde tijd.
Dat geef ik ook toe, zeker qua voeding heb ik weinig verstand van wat het beste is om het figuur te krijgen dat ik wil en alle kennis die ik heb over trainen haal ik van bijv. fora zoals deze of andere informatiesites. De reden dat ik hier nu kom posten en vragen stel is juist omdat ik er serieus mee bezig wil gaan. :)
pi_128552366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En qua sets/reps ongeveer gelijk aan squats? Dus 3x8? Of is dat met lunges erg weinig?
Ik doe zelf 3x10 maar 3x8 kan ook. :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:59:34 #107
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik doe zelf 3x10 maar 3x8 kan ook. :)
En met hoeveel gewicht doe jij het nu?
pi_128552466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En met hoeveel gewicht doe jij het nu?
Ik doe dumbbell lunges met aan iedere kant 18 kilo.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:01:52 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128552538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik doe dumbbell lunges met aan iedere kant 18 kilo.
Hahaha wauw. :P Oke. Dat wordt nog even opbouwen voor mij om daarop te komen :D
Maar ik ga er zeker mee bezig! Thnx!
pi_128552654
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Travel. het volgende:

[..]

Bedoel je het aanstaren? Of bedoel je nou ook dat je bij F4F niet goed kan trainen? Ik lees hier vaak dat men F4F zo slecht vindt, maar mijn F4F heeft hier echt alles.
Het verschilt natuurlijk per vestiging. Wat in mijn ogen minimaal in een gym aanwezig zou moeten zijn: squatrack (los, evt ook een Smith), deadlift platform, benchpress (recht, incline en decline), dumbbells t/m minimaal 40kg, kabelstationding waardoor je iig cable flyes kunt doen, peck deck (borstisolatie), goede legpress, goede roeiapparaten (rug), pull down etc.
pi_128552851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha wauw. :P Oke. Dat wordt nog even opbouwen voor mij om daarop te komen :D
Maar ik ga er zeker mee bezig! Thnx!
Komt goed joh. In het begin kon ik de barbell niet eens optillen :P
pi_128552940
quote:

[..]

Waar is hier?
pi_128555016
Is het beter om squats te doen met wat meer explosiviteit of rustig omhooggaan? Ik doe het laatste maar dat is volgens mij moeizamer.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:59:17 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128555087
rustig omlaag en met enig explosiviteit omhoog.

Sowieso explosief concentrisch en langzamer eccentrisch trainen.
Confidence through competence
pi_128555132
Weet iemand hoe het komt dat Klokov zn borst zo vierkant is?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128555234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

Precies.
pi_128555397
quote:

[..]

Dus dat. Ik train bij basic fit en die hebben betere apparatuur etc. dan mijn vorige 'hardcore' gym.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:07:18 #118
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128555476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

Dat inderdaad. Je mobiliseert dan meer muscle motor units, deze gastjes:

waarmee je je CNS én spieren sterker en explosiever maakt.

Een jaar leeswerk: http://scholar.google.nl/(...)qi=2&ved=0CC0QgQMwAA

:P
pi_128555504
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dus dat. Ik train bij basic fit en die hebben betere apparatuur etc. dan mijn vorige 'hardcore' gym.
Geef even aan waar, dan heeft de rest er ook wat aan.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:16:06 #120
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128555882
Sinds ik ibuprofen neem en mijn benen train gaat het een stuk beter met mijn pols ook als de ibuprofen is uitgewerkt. Snap niet dat het door sommige medici wordt afgeraden om te nemen
pi_128555902
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Waar is hier?
http://www.fitforfree.nl/vestigingen/wateringen/

Er is een ''extra'' hoek waar BP, Sqaut, DL, Smith, Dumbells tot 40 staan, maar zie het niet op de foto's

Op foto 9 zie je in de verte de poort naar de hemel waar je doorheen moet
pi_128556293
Goedenavond fokkers,
Ik lees nou al een tijdje mee, en het word maar eens tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik train nu iets meer dan een jaar (waarvan ~7-8 maand actief), daarvoor 2 jaar gebokst en vroegah nog een paar maandjes lopen kutten in een wellnesscentre. Ik train 4x in de week (UB/LB split), zit er aan te denken om over te stappen op een Push/Pull of P.H.A.T. schema.

Stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er toevallig iemand ervaring met ACLO (sportschool) in Groningen? Ga daar namelijk aankomend studiejaar studeren, en zoek dus nog een nieuwe sportschool :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:39:00 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128557017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sinds ik ibuprofen neem en mijn benen train gaat het een stuk beter met mijn pols ook als de ibuprofen is uitgewerkt. Snap niet dat het door sommige medici wordt afgeraden om te nemen
Hoezo krijg je last van je pols met squatten? Als de bar goed ligt hoef je em alleen losjes op zn plek te houden en staat er amper spanning op je pols.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128557107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Bossmuis het volgende:
Goedenavond fokkers,
Ik lees nou al een tijdje mee, en het word maar eens tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik train nu iets meer dan een jaar (waarvan ~7-8 maand actief), daarvoor 2 jaar gebokst en vroegah nog een paar maandjes lopen kutten in een wellnesscentre. Ik train 4x in de week (UB/LB split), zit er aan te denken om over te stappen op een Push/Pull of P.H.A.T. schema.

Stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er toevallig iemand ervaring met ACLO (sportschool) in Groningen? Ga daar namelijk aankomend studiejaar studeren, en zoek dus nog een nieuwe sportschool :)
Nette stats voor die trainingstijd brah! O+ ACLO zou ik vermijden, op gangbare tijden is dat vaak veeel te druk. Betere alternatieven zijn Kelderwerk of Harimau.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo krijg je last van je pols met squatten? Als de bar goed ligt hoef je em alleen losjes op zn plek te houden en staat er amper spanning op je pols.
Dit. Thumbless grip en je leert de bar vanzelf goed te dragen.
pi_128557178
Toevoeving op Panzermaus: Harimau heet tegenwoordig Go-4-Fitness
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')