I call bullshit!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de trend van het zeer aparte condoom-anomiem.nl :
[ afbeelding ]
Ben ik mee eens!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Sommige mensen hebben gewoon sociale problemen en durven zoiets niet. Betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
Ja straks ben je een 12-jarig meisje dat condooms besteld, wat moeten je ouders daar wel niet van denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Sommige mensen hebben gewoon sociale problemen en durven zoiets niet. Betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
baby foto van jou in de OPquote:
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Ja, en stel je voor dat je moeder daar de casiere (hoethefuckschrijfjedat) is..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja straks ben je een 12-jarig meisje dat condooms besteld, wat moeten je ouders daar wel niet van denken.
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.
Ik durf het wel, maar sommige mensen durven dat gewoon niet, of vinden het ongemakkelijk. En ja zulke mensen moeten het gewoon online bestellen. En dat betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.
haha ik doelde op online, komt er opeens een pakketje binnen met condoomsquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, en stel je voor dat je moeder daar de casiere (hoethefuckschrijfjedat) is..
Ja, ik snap het ook niet. Misschien dat sommige mensen gewoon nog niet volwassen genoeg zijn om seks te hebben? Iedereen weet wat het is, ook de gene die bij de kassa staat. Denk je echt dat die gene je zal uitlachen of raar zal aankijken ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?
vandaar het woord 'besteld'quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha ik doelde op online, komt er opeens een pakketje binnen met condooms
Dat is gewoon een genant gevoel dat onverklaarbaar is maar er toch is, kan je niks aan doen. Het is er gewoon. Misschien bij jou niet. Kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar sommige mensen durven dat gewoon niet, of vinden het ongemakkelijk. En ja zulke mensen moeten het gewoon online bestellen. En dat betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
fixedquote:
Als ik kassajongen bij de Kruidvat was en ik zie een nog echt jong ogende jongen van 15 condooms halen, dan zou ik wel binnenpretje hebben eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Misschien dat sommige mensen gewoon nog niet volwassen genoeg zijn om seks te hebben? Iedereen weet wat het is, ook de gene die bij de kassa staat. Denk je echt dat die gene je zal uitlachen of raar zal aankijken ofzo?
misschien is het extra kut als je de maat niet weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.
Ik weet ook niet echt wat er eng aan is, maar kan me wel inleven, hier een forumtopic gevonden over zulke mensen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.
Hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
misschien is het extra lullig als je de maat niet weet
Dan vraag je 'm naar z'n ID om 'm te plagen. En dan zeg je gewoon dat er tegenwoordig ook leeftijdscontrole voor condooms is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik kassajongen bij de Kruidvat was en ik zie een nog echt jong ogende jongen van 15 condooms halen, dan zou ik wel binnenpretje hebben eerlijk gezegd
ja was diequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi man, waarom kan ik het niet zien
[ afbeelding ]
Is het:
[ afbeelding ] ?
uhquote:
Dan koop je verschillende maten en probeer je het thuis? Ik neem aan dat je sowieso wel even oefent met zo'n ding om te doen voordat je ze echt nodig hebt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
misschien is het extra kut als je de maat niet weet
Dat topic is uit 2002. Omgerekend was ze toen 16. Dan zal haar vriendje ook wel ongeveer rond die leeftijd zijn geweest. Misschien dat je het dan wat moeilijker vindt omdat je vagina's en piemels dan nog grappig vindt ofzo, maar dan nog lijkt het me raar dat je ze niet durft te kopen. Iedereen vindt het ongemakkelijk, maar liever ongemakkelijk dan onveilige seks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat er eng aan is, maar kan me wel inleven, hier een forumtopic gevonden over zulke mensen:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=24165
Niet iedereen vind het ongemakkelijk, en sommige mensen vinden het heel ongemakkelijk, maar die moeten het gewoon bestellen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan koop je verschillende maten en probeer je het thuis? Ik neem aan dat je sowieso wel even oefent met zo'n ding om te doen voordat je ze echt nodig hebt?
[..]
Dat topic is uit 2002. Omgerekend was ze toen 16. Dan zal haar vriendje ook wel ongeveer rond die leeftijd zijn geweest. Misschien dat je het dan wat moeilijker vindt omdat je vagina's en piemels dan nog grappig vindt ofzo, maar dan nog lijkt het me raar dat je ze niet durft te kopen. Iedereen vindt het ongemakkelijk, maar liever ongemakkelijk dan onveilige seks.
uhm ja geen ideequote:
Maar dan vind ik het niet gek dat je dan twijfelt of zo iemand wel klaar is voor seks. Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet iedereen vind het ongemakkelijk, en sommige mensen vinden het heel ongemakkelijk, maar die moeten het gewoon bestellen!
Zelf had ik er geen moeite mee om rubbertjes te kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het niet gek dat je dan twijfelt of zo iemand wel klaar is voor seks. Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
jaquote:
Als het goed is heb je dan een relatie met dat meisje, en die durf je dan toch gewoon alles te vertellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het niet gek dat je dan twijfelt of zo iemand wel klaar is voor seks. Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
OMG waarom had ik dat vroeger niet, ik was zo'n lego fan, maar maar maar dat heb ik nooit gehadquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zelf had ik er geen moeite mee om rubbertjes te kopen
Spatie jouw logica ontgaat mij even.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dan een relatie met dat meisje, en die durf je dan toch gewoon alles te vertellen
jouwe mij ook nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spatie jouw logica ontgaat mij even.
quote:Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
Hij durft niet condooms te kopen, maar wel seks te bespreken met vriendinliefquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouwe mij ook nu.
[..]
Kan je het anders verwoorden?
Ja, maar wat is daar raar/erg aan? En waarom zou hij om zo'n reden niet klaar zijn voor seks?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij durft niet condooms te kopen, maar wel seks te bespreken met vriendinlief
Hij wil z'n meisje neuken maar durft niet eens condooms te kopen? Da's toch sneu? Ik zou zenuwachtiger zijn voor die seks met hem dan om condooms te kopen. Ik zou zelfs wel condooms voor hem kopen als 'ie het niet durft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouwe mij ook nu.
[..]
Kan je het anders verwoorden?
Omdat het helemaal niet moeilijk of eng is om condooms te kopen. Alleen een beetje ongemakkelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar raar/erg aan? En waarom zou hij om zo'n reden niet klaar zijn voor seks?
Het gaat er toch niet om wat jij zou zijn, ik vind seks ook spannender dan condooms kopen, maar niet iedereen heeft dat. En al vind je dat sneu, dat maakt hem toch niet gelijk onklaar voor seks?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij wil z'n meisje neuken maar durft niet eens condooms te kopen? Da's toch sneu? Ik zou zenuwachtiger zijn voor die seks met hem dan om condooms te kopen. Ik zou zelfs wel condooms voor hem kopen als 'ie het niet durft.
Nee dat is een mening, jij vind condooms kopen niet eng. Jij vind het een beetje ongemakkelijk. Maar anderen kunnen een andere mening hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet moeilijk of eng is om condooms te kopen. Alleen een beetje ongemakkelijk.
Daarom. Dan is seks veel ongemakkelijker dan alleen even condooms kopen.
Vind ik wel. Condooms kopen is wel één van de meest basale dingen die je doet voor je seks gaat hebben. Als je dat al niet durft ben je ook niet klaar voor seks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wat jij zou zijn, ik vind seks ook spannender dan condooms kopen, maar niet iedereen heeft dat. En al vind je dat sneu, dat maakt hem toch niet gelijk onklaar voor seks?
Maar die 2 dingen hebben toch niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind ik wel. Condooms kopen is wel één van de meest basale dingen die je doet voor je seks gaat hebben. Als je dat al niet durft ben je ook niet klaar voor seks.
Alles weer een beetje beter?quote:
Iets met consequenties. Als je zo volwassen bent om seks te hebben ben je ook zo volwassen om een pakje condooms te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die 2 dingen hebben toch niks met elkaar te maken
Als iemand mensenschuw is, maar wel gewoon een vriendin heeft waar hij seks mee wil, dan mag hij geen seks hebben van jou
Condooms en seks hebben alles met elkaar te maken hoor. Ik snap je punt niet. Wat wou jij dan doen? Een beetje je vriendinnetje onder druk zetten om het maar zonder condoom te doen omdat jij die condooms niet durft te kopen in de winkel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die 2 dingen hebben toch niks met elkaar te maken
Als iemand mensenschuw is, maar wel gewoon een vriendin heeft waar hij seks mee wil, dan mag hij geen seks hebben van jou
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik voor het eerst condooms haalde was ik ook kneiterzenuwachtig. Maarja, de eerste keer seks is ook spannend
Maar condooms kopen heeft toch niks met volwassenheid te maken. Als jij bang bent van wat anderen van je denken ofzo ben je toch niet gelijk kinderachtig? Dat is een sociaal probleem ofzo. En er zijn genoeg 11 jarige die wel condooms durven te kopen, zijn ze dan ook ineens volwassen genoeg om seks te hebben ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met consequenties. Als je zo volwassen bent om seks te hebben ben je ook zo volwassen om een pakje condooms te halen.
Condooms en seks wel ja, 'condooms halen in de winkel' en seks niet. Nee, ik zou bestellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Condooms en seks hebben alles met elkaar te maken hoor. Ik snap je punt niet. Wat wou jij dan doen? Een beetje je vriendinnetje onder druk zetten om het maar zonder condoom te doen omdat jij die condooms niet durft te kopen in de winkel?
Die vinden het ''stoer''. Dus ook ''stoer'' om seks te hebben. Seks is gewoon normaal en draait om liefde, niet stoer zijn. Dus ook die zijn er niet klaar voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar condooms kopen heeft toch niks met volwassenheid te maken. Als jij bang bent van wat anderen van je denken ofzo ben je toch niet gelijk kinderachtig? Dat is een sociaal probleem ofzo. En er zijn genoeg 11 jarige die wel condooms durven te kopen, zijn ze dan ook ineens volwassen genoeg om seks te hebben ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vinden het ''stoer''. Dus ook ''stoer'' om seks te hebben. Seks is gewoon normaal en draait om liefde, niet stoer zijn. Dus ook die zijn er niet klaar voor
Volgens mij waren die winkels er online in 2002 nog niet zo heel erg veelquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Condooms en seks wel ja, 'condooms halen in de winkel' en seks niet. Nee, ik zou bestellen.
Wat VA zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vinden het ''stoer''. Dus ook ''stoer'' om seks te hebben. Seks is gewoon normaal en draait om liefde, niet stoer zijn. Dus ook die zijn er niet klaar voor
Ok, ja was slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het ook niet over 2002. Ik had het over nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij waren die winkels er online in 2002 nog niet zo heel erg veel
"de hele wereld is tegen mij boehoe"quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie kan hier even de denkwijzen van een 14-jarige meisje, genaamd "mijn zusje", uitleggen?
'ik wil er bij horen' ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie kan hier even de denkwijzen van een 14-jarige meisje, genaamd "mijn zusje", uitleggen?
Als jij een dergelijke stoornis hebt dat je geen condooms durft te kopen, wacht dan ook maar even met seks. Als jij je vriendinnetje zwanger maakt omdat je geen condooms durft te kopen dan ben je waarschijnlijk ook niet verantwoordelijk genoeg om bij haar te blijven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het ook niet over 2002. Ik had het over nu.
heyquote:
Neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles weer een beetje beter?
Indirect wel. Als je nuchter tegenover condooms halen staat, is dat vaak ook zo voor seks zelfquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok, ja was slecht voorbeeld.
Maar ik bedoel gewoon dat volwassenheid niet echt veel met 'bang zijn om condooms te kopen' te maken heeft.
kom maar doorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
*nichtjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar als ik tussen de regels door lees dan wil Spatie het met z'n zusje doen maar durft 'ie geen condooms te kopen?
Negeer VA maar, die is geen meisje dus die snapt daar toch niks van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb het niet over zonder condooms seks hebben, ik heb het over naar de winkel gaan en condooms kopen. Al laat je je vader het halen, of bestel je het op internet. Zolang jij een condoom hebt, ben jij klaar om seks te hebben, je hoeft niet per se naar de winkel te durven. Sorry voor de onduidelijkheid. Maar dit bedoelde ik al de hele tijd al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij een dergelijke stoornis hebt dat je geen condooms durft te kopen, wacht dan ook maar even met seks. Als jij je vriendinnetje zwanger maakt omdat je geen condooms durft te kopen dan ben je waarschijnlijk ook niet verantwoordelijk genoeg om bij haar te blijven.
Zelf nog een paar jongen uitgelachen,quote:
Zie boven jouw postquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Negeer VA maar, die is geen meisje dus die snapt daar toch niks van.
Wat is er met je zusje?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar als ik tussen de regels door lees dan wil Spatie het met z'n zusje doen maar durft 'ie geen condooms te kopen?
Zij denkt gewoon: extra zakcentje. Was ze er wel bij toen besproken is dat je er eten van zou kopen en huishoudelijke dingen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Komende 2 dagen alleen thuis, is 70 euro neergelegd op tafel (Hoeft niet op.. Was evt. voor noodgevallen)
Neemt ze gezellig 40 euro meeTerwijl het de bedoeling dat ik van die 70 euro ook nog eten voor m'n ouder kocht als ze terug kwamen en wat huishoudelijke dingen
Voor 2 dagen eten heeft ze toch wel genoeg aan 10 euro?
Wie was er dan op jouw kamer laatst in TC?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb geen zusje. Ik durf wel condoom te kopen...
Heet ik dr.Nick!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie was er dan op jouw kamer laatst in TC?
Dat is ook tegen haar verteld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zij denkt gewoon: extra zakcentje. Was ze er wel bij toen besproken is dat je er eten van zou kopen en huishoudelijke dingen?
Dat had ik trouwens ook toen m'n moeder wegging hoor. Maar wij hadden al veel dingen in huis. Dus ik ben gewoon te winkelen geweest.
En wat zei ze toen je dit aan haar hebt verteld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is ook tegen haar verteld.
Ze heeft zelf een baantje en verdient daar geld mee, daar koopt ze die dingen maar van.. En als ze het echt niet kan laten doet ze het maar NADAT ik de nodige dingen heb gekocht met het geld wat nog over is.
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje nietquote:
dr.nick heeft een zusje die in beeld wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje niet.
"Ja, ik houd wel 20 euro over" Waarom neem je dan 40 mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat zei ze toen je dit aan haar hebt verteld?
Maar bij dr.Nick was zijn zusje op zijn kamer, bij mij niet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje niet.
Ik bedoel dr.nick nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dr.nick heeft een zusje die in beeld was
Bij jou ook een keer hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar bij dr.Nick was zijn zusje op zijn kamer, bij mij niet!
Weet ik niet, maar het is wel verdacht dat 'ie het nu glashard loopt te ontkennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
zelfs het daglicht wil dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef TienVingers het volgende:
Alsof er iemand op Spatieloos zijn kamer wil komen
neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En je wil er niet over praten?
Nou ehh ik hoop het beste voor je!
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
Ontkenningsfase dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Was al veel langer terug dan dat joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Hmm... En toen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja, ik houd wel 20 euro over" Waarom neem je dan 40 mee?![]()
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zonder condooms seks hebben, ik heb het over naar de winkel gaan en condooms kopen. Al laat je je vader het halen, of bestel je het op internet. Zolang jij een condoom hebt, ben jij klaar om seks te hebben, je hoeft niet per se naar de winkel te durven. Sorry voor de onduidelijkheid. Maar dit bedoelde ik al de hele tijd al.
"Jaja..."quote:
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Jaja..."
Ik heb niet zoveel zin om er nu op door te blijven hameren, worden we beide chagrijnig van dan..
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeftquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt me.
condoomsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
Vraag het haar. Dat weten wij ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
dag prinsesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag het haar. Dat weten wij ook niet.
Geen zin, zolang ik het geld wat ze over heeft krijg ben ik al blij nu..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag het haar. Dat weten wij ook niet.
Bij onze bruiloft gooien ze niet met rijst maar oreo'squote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij onze bruiloft gooien ze niet met rijst maar oreo's
Videokaart van mijn ouders (ik moest uitzoeken) en van mezelf een paar sennheiser oortjesquote:
jaquote:
Jij moet ook altijd de computerproblemen in huis oplossen zeker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Videokaart van mijn ouders (ik moest uitzoeken) en van mezelf een paar sennheiser oortjes
jupquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd de computerproblemen in huis oplossen zeker?
hoiiiiiquote:
Ik heb daar zo'n hekel aan hequote:
leuuukquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Videokaart van mijn ouders (ik moest uitzoeken) en van mezelf een paar sennheiser oortjes
Wat de fuckquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
OMFG IK WIL EEN AXOLOTLS SALAMANDER
[ afbeelding ]
le lequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
oke je ontvangt er een binnen 2 weken ongeveer vanuit chinaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
i know rightquote:
ik noem hem krabsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke je ontvangt er een binnen 2 weken ongeveer vanuit china
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
laatste post(lapo) proberen te krijgen(hunten) zodat je de volgende TopicTitel kan verzinnen.quote:
Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn profiel zegt: 20-01-1995
Maar op reddit schreef hij dat hij 19 was
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt een probleem ofzo![]()
Ik slaap gewoon normaal, en dan een uur of 9 / 10
en dan slaap ik in de middag ook nog 2 uurgodverdomme
Maak een topic in KLB, gr.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom ga je 's middags slapen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb het al een week nuquote:
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopicquote:
Omdat ik moe ben danquote:
Okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen zin, zolang ik het geld wat ze over heeft krijg ben ik al blij nu..
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "quote:
Daar moet je niet aan toegeven. Daar raak je alleen maar aan gewend dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
Negerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het al een week nu
[..]
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopic![]()
[..]
Omdat ik moe ben dan
Dan moet je afvallenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meerquote:
Misschien koopt ze alleen a-merken? Het komt nog wel dat ze verstandig wordt met geldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "
Toen ik laatst ging koken had ik 18 euro uitgegeven, en dat was voor 4 personen
Dan ga jij 'em bruut nemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
MIsschien ga ik wel doodquote:
Lekker vanuit bed PS3énquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
Op een gegeven moment gaan we dat allemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien ga ik wel dood![]()
[..]
Lekker vanuit bed PS3én
Neequote:
ik niet, ik ben onsterfelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan we dat allemaal
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Er komt een PS3 bij Aldo over de vloer
Nee, AOE2GVDquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien ga ik wel dood![]()
[..]
Lekker vanuit bed PS3én
Ooooh, ik begrijp hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Er komt een PS3 bij Aldo over de vloer
Sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPATIE JE MOEST UIT MIJN REDDIT GESCHIEDENIS BLIJVEN
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien koopt ze alleen a-merken? Het komt nog wel dat ze verstandig wordt met geld.
Ja wat kopen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personen
Maargoed.. Met 50 euro kan ik het gewoon kopen nu, alleen houd ik wat minder over dan ik hoopte..
Ja, wacht dan tot na mijn tentamensquote:
Waarom denk je dat ik zo mooi ben?quote:
Ik ben het al gewendquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet je niet aan toegeven. Daar raak je alleen maar aan gewend dan.
Oh. Ja, dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personen
Maargoed.. Met 50 euro kan ik het gewoon kopen nu, alleen houd ik wat minder over dan ik hoopte..
Ovenhandschoentjes o.a. (Die zijn kwijt geraaktquote:
Was geen aanval richting jou hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ja, dan weet ik het ook niet hoor.
En succes met kopen.
Jij hebt het hele jaar door alleen maar tentamensquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, wacht dan tot na mijn tentamens
Koop iets fatsoenlijks svpquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ovenhandschoentjes o.a. (Die zijn kwijt geraakt) En nog fatsoenlijk eten voor de dag dat m'n ouders terug zijn..
kale koppen niet te stoppenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen lekker naar de kapper, lekker fresh jatoch jeweettoch
Ik heb nu al bijna 8 weken op rij tentamens inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar door alleen maar tentamens.
Volgens mij heb jij sinds je inschrijving daar maar aan één stuk tentamens gedaan en blijft dar doorgaan tot aan je examens. Zonder lesuren er tussenin.
quote:
Kwam wel een beetje zo over jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was geen aanval richting jou hoor(Als het zo overkwam
)
Met bloemetjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kwam wel een beetje zo over ja.
Maar wel schattige ovenhandschoentjes kopen he?
Sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kwam wel een beetje zo over ja.
Maar wel schattige ovenhandschoentjes kopen he?
Jaaaaaquote:
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sorry
Vorige waren van die kikkers ofzo... Siliconen, of wat het ook is
Geen ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
En siliconen? Ze doen toch geen borsten op ovenhandschoenen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
siliconen worden wel meer toegepast, geniaal spul.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Have funquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen lekker naar de kapper, lekker fresh jatoch jeweettoch
Als het van binnen zo lekker zacht voelt dan koop ik zequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
Dat, en dan met Amarettoquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik probeerde wat nieuws: Vanille ijs, met Côte d'Or zandkoekjes chocolade en ijskoffie.
Vind het wel lekker
Ik noem het: IJs a la Spatie
Bij jou zou ik het gewoon laten groeienquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:23 schreef chapel24 het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, wat voor hipster kapseltje zal ik nemen? David beckhampje?
quote:
Maar ik haat langere haren in de zomerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het gewoon laten groeien
Ik weet wie jij bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar ik haat langere haren in de zomer
Hoe weet jij mijn kapsel btw![]()
Hoiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
ik kom (ghehe) ook posten
hallo allemaal
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
hallo allemaal
Dit is niet voor tieners, dit is voor jongerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
hallo allemaal
Whatevaaaaahquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is niet voor tieners, dit is voor jongeren
Gadverdammequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.belfasttelegra(...)ex-act-29389769.html![]()
Jo, was het bruin of zwart op?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het ijs te breken meteen maar pics van mijn nieuwe schoenen, net een uurtje of twee binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het ijs te breken meteen maar pics van mijn nieuwe schoenen, net een uurtje of twee binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik, want ze gaan de uitzending van Sporza daar zo voor onderbrekenquote:
Nu die ouwe taart van jou nogquote:
Dare to be differentquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wordt 100quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu die ouwe taart van jou nog
Moet nog worden? Dit jaar dan?quote:
yo aldoquote:
Ze is geloof ik 87quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet nog worden? Dit jaar dan?
Oh, oké. Ja, geen idee. Ik ken alleen die stoffen handschoenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen ideeHet was iig geen stof..
Hoe heet dat materiaal dan?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik, want ze gaan de uitzending van Sporza daar zo voor onderbreken
Ja, maar ik moest meteen daaraan denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
siliconen worden wel meer toegepast, geniaal spul.
Hihihihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest meteen daaraan denken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het van binnen zo lekker zacht voelt dan koop ik ze
Pipo de clown belde, hij wil zijn schoenen terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ooch, niks met met wat frisse kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |