kom maar doorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie kan hier even de denkwijzen van een 14-jarige meisje, genaamd "mijn zusje", uitleggen?
*nichtjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar als ik tussen de regels door lees dan wil Spatie het met z'n zusje doen maar durft 'ie geen condooms te kopen?
Negeer VA maar, die is geen meisje dus die snapt daar toch niks van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie kan hier even de denkwijzen van een 14-jarige meisje, genaamd "mijn zusje", uitleggen?
Ik heb het niet over zonder condooms seks hebben, ik heb het over naar de winkel gaan en condooms kopen. Al laat je je vader het halen, of bestel je het op internet. Zolang jij een condoom hebt, ben jij klaar om seks te hebben, je hoeft niet per se naar de winkel te durven. Sorry voor de onduidelijkheid. Maar dit bedoelde ik al de hele tijd al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij een dergelijke stoornis hebt dat je geen condooms durft te kopen, wacht dan ook maar even met seks. Als jij je vriendinnetje zwanger maakt omdat je geen condooms durft te kopen dan ben je waarschijnlijk ook niet verantwoordelijk genoeg om bij haar te blijven.
Zelf nog een paar jongen uitgelachen,quote:
Zie boven jouw postquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Negeer VA maar, die is geen meisje dus die snapt daar toch niks van.
Wat is er met je zusje?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar als ik tussen de regels door lees dan wil Spatie het met z'n zusje doen maar durft 'ie geen condooms te kopen?
Zij denkt gewoon: extra zakcentje. Was ze er wel bij toen besproken is dat je er eten van zou kopen en huishoudelijke dingen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Komende 2 dagen alleen thuis, is 70 euro neergelegd op tafel (Hoeft niet op.. Was evt. voor noodgevallen)
Neemt ze gezellig 40 euro meeTerwijl het de bedoeling dat ik van die 70 euro ook nog eten voor m'n ouder kocht als ze terug kwamen en wat huishoudelijke dingen
Voor 2 dagen eten heeft ze toch wel genoeg aan 10 euro?
Wie was er dan op jouw kamer laatst in TC?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb geen zusje. Ik durf wel condoom te kopen...
Heet ik dr.Nick!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie was er dan op jouw kamer laatst in TC?
Dat is ook tegen haar verteld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zij denkt gewoon: extra zakcentje. Was ze er wel bij toen besproken is dat je er eten van zou kopen en huishoudelijke dingen?
Dat had ik trouwens ook toen m'n moeder wegging hoor. Maar wij hadden al veel dingen in huis. Dus ik ben gewoon te winkelen geweest.
En wat zei ze toen je dit aan haar hebt verteld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is ook tegen haar verteld.
Ze heeft zelf een baantje en verdient daar geld mee, daar koopt ze die dingen maar van.. En als ze het echt niet kan laten doet ze het maar NADAT ik de nodige dingen heb gekocht met het geld wat nog over is.
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje nietquote:
dr.nick heeft een zusje die in beeld wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje niet.
"Ja, ik houd wel 20 euro over" Waarom neem je dan 40 mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat zei ze toen je dit aan haar hebt verteld?
Maar bij dr.Nick was zijn zusje op zijn kamer, bij mij niet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
dr.Nick wou xcachet doen en dat is z'n zusje niet.
Ik bedoel dr.nick nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dr.nick heeft een zusje die in beeld was
Bij jou ook een keer hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar bij dr.Nick was zijn zusje op zijn kamer, bij mij niet!
Weet ik niet, maar het is wel verdacht dat 'ie het nu glashard loopt te ontkennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
zelfs het daglicht wil dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef TienVingers het volgende:
Alsof er iemand op Spatieloos zijn kamer wil komen
neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En je wil er niet over praten?
Nou ehh ik hoop het beste voor je!
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
Ontkenningsfase dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Was al veel langer terug dan dat joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Hmm... En toen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja, ik houd wel 20 euro over" Waarom neem je dan 40 mee?![]()
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zonder condooms seks hebben, ik heb het over naar de winkel gaan en condooms kopen. Al laat je je vader het halen, of bestel je het op internet. Zolang jij een condoom hebt, ben jij klaar om seks te hebben, je hoeft niet per se naar de winkel te durven. Sorry voor de onduidelijkheid. Maar dit bedoelde ik al de hele tijd al.
"Jaja..."quote:
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Jaja..."
Ik heb niet zoveel zin om er nu op door te blijven hameren, worden we beide chagrijnig van dan..
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeftquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt me.
condoomsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
Vraag het haar. Dat weten wij ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |