Weet ik niet, maar het is wel verdacht dat 'ie het nu glashard loopt te ontkennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
zelfs het daglicht wil dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef TienVingers het volgende:
Alsof er iemand op Spatieloos zijn kamer wil komen
neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En je wil er niet over praten?
Nou ehh ik hoop het beste voor je!
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was het z'n nichtje niet?
Of haal ik nu users door de war?
Ontkenningsfase dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Was al veel langer terug dan dat joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond mijn nichtje aantrekkelijk, maar ze is niet op TC geweest, want ik zag haar alleen op familieweekendje weg in hotel en toen had ik niet geTC'd ik had niet eens een webcam daar!
Hmm... En toen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja, ik houd wel 20 euro over" Waarom neem je dan 40 mee?![]()
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zonder condooms seks hebben, ik heb het over naar de winkel gaan en condooms kopen. Al laat je je vader het halen, of bestel je het op internet. Zolang jij een condoom hebt, ben jij klaar om seks te hebben, je hoeft niet per se naar de winkel te durven. Sorry voor de onduidelijkheid. Maar dit bedoelde ik al de hele tijd al.
"Jaja..."quote:
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Jaja..."
Ik heb niet zoveel zin om er nu op door te blijven hameren, worden we beide chagrijnig van dan..
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeftquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lastige situatie dit. En als je het uit haar tas pakt neemt ze het je ook niet in dank af lijkt me.
condoomsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
Vraag het haar. Dat weten wij ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft al d'r eten gekocht. En ze zei dat ze '20/15 euro' over had.. Dat gaat ze ook terug geven zei ze.. Maar ik vraag me nog steeds af wat ze dan allemaal van de rest gekocht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |