Zelf had ik er geen moeite mee om rubbertjes te kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het niet gek dat je dan twijfelt of zo iemand wel klaar is voor seks. Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
jaquote:
Als het goed is heb je dan een relatie met dat meisje, en die durf je dan toch gewoon alles te vertellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het niet gek dat je dan twijfelt of zo iemand wel klaar is voor seks. Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
OMG waarom had ik dat vroeger niet, ik was zo'n lego fan, maar maar maar dat heb ik nooit gehadquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zelf had ik er geen moeite mee om rubbertjes te kopen
Spatie jouw logica ontgaat mij even.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dan een relatie met dat meisje, en die durf je dan toch gewoon alles te vertellen
jouwe mij ook nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spatie jouw logica ontgaat mij even.
quote:Als 'ie dat kopen niet durft maar het wel durft om dat met een meisje te bespreken of iets dergelijks.
Hij durft niet condooms te kopen, maar wel seks te bespreken met vriendinliefquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouwe mij ook nu.
[..]
Kan je het anders verwoorden?
Ja, maar wat is daar raar/erg aan? En waarom zou hij om zo'n reden niet klaar zijn voor seks?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij durft niet condooms te kopen, maar wel seks te bespreken met vriendinlief
Hij wil z'n meisje neuken maar durft niet eens condooms te kopen? Da's toch sneu? Ik zou zenuwachtiger zijn voor die seks met hem dan om condooms te kopen. Ik zou zelfs wel condooms voor hem kopen als 'ie het niet durft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouwe mij ook nu.
[..]
Kan je het anders verwoorden?
Omdat het helemaal niet moeilijk of eng is om condooms te kopen. Alleen een beetje ongemakkelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar raar/erg aan? En waarom zou hij om zo'n reden niet klaar zijn voor seks?
Het gaat er toch niet om wat jij zou zijn, ik vind seks ook spannender dan condooms kopen, maar niet iedereen heeft dat. En al vind je dat sneu, dat maakt hem toch niet gelijk onklaar voor seks?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij wil z'n meisje neuken maar durft niet eens condooms te kopen? Da's toch sneu? Ik zou zenuwachtiger zijn voor die seks met hem dan om condooms te kopen. Ik zou zelfs wel condooms voor hem kopen als 'ie het niet durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |