oefquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom naar Zoetermeer, 3de verdieping, kamer 310
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vannacht was de aardbeving sukkelquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef hezdunnah het volgende:
DV jij was vanochtend uit bed gevallen hoorde ik
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oja ik moet de DV code nog lezende spoiler was onnodig :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
als je mij aan gaat vallen daquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh /care
Als ik haar zou willen aanvallen heb je binnen 5 minuten een topic vol. Maar niet dat ik daar mijn pohi vuil aan ga maken, heb wel betere dingen te doen
Niet doen lieverd. Ik moet me ook inhouden, dus beter ga jij dat ook doen. Hvj xoxoxoxquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je mij aan gaat vallen da
never mind straks heb ik weer een week ban
de laatste keer dat ik me inhield werd ik beschuldigd van bedreigen hovj xoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen lieverd. Ik moet me ook inhouden, dus beter ga jij dat ook doen. Hvj xoxoxox
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je mij aan gaat vallen da
never mind straks heb ik weer een week ban
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen lieverd. Ik moet me ook inhouden, dus beter ga jij dat ook doen. Hvj xoxoxox
Wat voor dingenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
Series kijken Dingen met LittleBrownie
oo was dat het. eiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vannacht was de aardbeving sukkel
Jijquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
Series kijken Dingen met LittleBrownie
hier is er ieder jaar wel eenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt
Lijkt me wel leuk/spannend!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt
Lijkt me wel leuk/spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |