Nouen als ik maar n knuffel van je hebquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb net hard gefietst en ik plak nu lkr
Nee. Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee, zolang die soep niet te heet is. En je het niet meteen vlak na die operatie eet/drinkt/whatever.
Ik heb zin in patat, hamburger, saucijzenbroodjes, croissants, frikandel, alles behalve waterijsjes.quote:
lig je ook aan de antibiotica? ik had dat wel (voor iets anders) en vond eten niet lekker omdat mn smaak werd beinvloed door de medicijenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in patat, hamburger, saucijzenbroodjes, croissants, frikandel, alles behalve waterijsjes.
Nog paar daagjes volhouden, maar ik val wel lekker af
quote:
Nope.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
lig je ook aan de antibiotica? ik had dat wel (voor iets anders) en vond eten niet lekker omdat mn smaak werd beinvloed door de medicijen
beterquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Alleen maagbeschermers, nog iets en paracetamol.
Iemand die in de jaren 70 is blijven hangenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welneeee! Iesch gezellig.
Volgende week met schoonmama gordijnen halen. En een bed en bank fixen. Bank komt pas over een maand![]()
Het begint al echt mijn plekje te worden. Ik ben zo gelukkig(zeker nu die graflelijke perzikkleur muur wit is. Man, wie maakt de muren nou oranje/bruin?
)
Mijn TV van 350 doet het ook nog wel evenquote:
Is dat een aanval op DV?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iemand die in de jaren 70 is blijven hangen
oh /carequote:
Okay.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh /care
Als ik haar zou willen aanvallen heb je binnen 5 minuten een topic vol. Maar niet dat ik daar mijn pohi vuil aan ga maken, heb wel betere dingen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |