quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
En siliconen? Ze doen toch geen borsten op ovenhandschoenen?
siliconen worden wel meer toegepast, geniaal spul.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Have funquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen lekker naar de kapper, lekker fresh jatoch jeweettoch
Als het van binnen zo lekker zacht voelt dan koop ik zequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
Dat, en dan met Amarettoquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik probeerde wat nieuws: Vanille ijs, met Côte d'Or zandkoekjes chocolade en ijskoffie.
Vind het wel lekker
Ik noem het: IJs a la Spatie
Bij jou zou ik het gewoon laten groeienquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:23 schreef chapel24 het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, wat voor hipster kapseltje zal ik nemen? David beckhampje?
quote:
Maar ik haat langere haren in de zomerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het gewoon laten groeien
Ik weet wie jij bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar ik haat langere haren in de zomer
Hoe weet jij mijn kapsel btw![]()
Hoiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
ik kom (ghehe) ook posten
hallo allemaal
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
hallo allemaal
Dit is niet voor tieners, dit is voor jongerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok leuk een tiener reeks
hallo allemaal
Whatevaaaaahquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is niet voor tieners, dit is voor jongeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |