Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn profiel zegt: 20-01-1995
Maar op reddit schreef hij dat hij 19 was
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt een probleem ofzo![]()
Ik slaap gewoon normaal, en dan een uur of 9 / 10
en dan slaap ik in de middag ook nog 2 uurgodverdomme
Maak een topic in KLB, gr.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom ga je 's middags slapen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb het al een week nuquote:
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopicquote:
Omdat ik moe ben danquote:
Okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen zin, zolang ik het geld wat ze over heeft krijg ben ik al blij nu..
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "quote:
Daar moet je niet aan toegeven. Daar raak je alleen maar aan gewend dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
Negerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het al een week nu
[..]
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopic![]()
[..]
Omdat ik moe ben dan
Dan moet je afvallenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meerquote:
Misschien koopt ze alleen a-merken? Het komt nog wel dat ze verstandig wordt met geldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "
Toen ik laatst ging koken had ik 18 euro uitgegeven, en dat was voor 4 personen
Dan ga jij 'em bruut nemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
MIsschien ga ik wel doodquote:
Lekker vanuit bed PS3énquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
Op een gegeven moment gaan we dat allemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien ga ik wel dood![]()
[..]
Lekker vanuit bed PS3én
Neequote:
ik niet, ik ben onsterfelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan we dat allemaal
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Er komt een PS3 bij Aldo over de vloer
Nee, AOE2GVDquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien ga ik wel dood![]()
[..]
Lekker vanuit bed PS3én
Ooooh, ik begrijp hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Er komt een PS3 bij Aldo over de vloer
Sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPATIE JE MOEST UIT MIJN REDDIT GESCHIEDENIS BLIJVEN
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien koopt ze alleen a-merken? Het komt nog wel dat ze verstandig wordt met geld.
Ja wat kopen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personen
Maargoed.. Met 50 euro kan ik het gewoon kopen nu, alleen houd ik wat minder over dan ik hoopte..
Ja, wacht dan tot na mijn tentamensquote:
Waarom denk je dat ik zo mooi ben?quote:
Ik ben het al gewendquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet je niet aan toegeven. Daar raak je alleen maar aan gewend dan.
Oh. Ja, dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik koop ook redelijk vaak gewoon het a-merk.. Dan kom ik hoogstens op 25 euro voor 4 personen
Maargoed.. Met 50 euro kan ik het gewoon kopen nu, alleen houd ik wat minder over dan ik hoopte..
Ovenhandschoentjes o.a. (Die zijn kwijt geraaktquote:
Was geen aanval richting jou hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ja, dan weet ik het ook niet hoor.
En succes met kopen.
Jij hebt het hele jaar door alleen maar tentamensquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, wacht dan tot na mijn tentamens
Koop iets fatsoenlijks svpquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ovenhandschoentjes o.a. (Die zijn kwijt geraakt) En nog fatsoenlijk eten voor de dag dat m'n ouders terug zijn..
kale koppen niet te stoppenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen lekker naar de kapper, lekker fresh jatoch jeweettoch
Ik heb nu al bijna 8 weken op rij tentamens inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar door alleen maar tentamens.
Volgens mij heb jij sinds je inschrijving daar maar aan één stuk tentamens gedaan en blijft dar doorgaan tot aan je examens. Zonder lesuren er tussenin.
quote:
Kwam wel een beetje zo over jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was geen aanval richting jou hoor(Als het zo overkwam
)
Met bloemetjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kwam wel een beetje zo over ja.
Maar wel schattige ovenhandschoentjes kopen he?
Sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kwam wel een beetje zo over ja.
Maar wel schattige ovenhandschoentjes kopen he?
Jaaaaaquote:
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sorry
Vorige waren van die kikkers ofzo... Siliconen, of wat het ook is
Geen ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
[..]
Excuses aanvaard.
En siliconen? Ze doen toch geen borsten op ovenhandschoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |