Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn profiel zegt: 20-01-1995
Maar op reddit schreef hij dat hij 19 was
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt een probleem ofzo![]()
Ik slaap gewoon normaal, en dan een uur of 9 / 10
en dan slaap ik in de middag ook nog 2 uurgodverdomme
Maak een topic in KLB, gr.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom ga je 's middags slapen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb het al een week nuquote:
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopicquote:
Omdat ik moe ben danquote:
Okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen zin, zolang ik het geld wat ze over heeft krijg ben ik al blij nu..
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "quote:
Daar moet je niet aan toegeven. Daar raak je alleen maar aan gewend dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
Negerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het al een week nu
[..]
Ja, en dan uitgemaakt worden voor uitkeringstrekker etc, ergo backfiretopic![]()
[..]
Omdat ik moe ben dan
Dan moet je afvallenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je oogleden zwaar worden en je de neiging krijgt om te gaan liggen!
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meerquote:
Misschien koopt ze alleen a-merken? Het komt nog wel dat ze verstandig wordt met geldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb nu 20 euro terug.. Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "
Toen ik laatst ging koken had ik 18 euro uitgegeven, en dat was voor 4 personen
Dan ga jij 'em bruut nemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
MIsschien ga ik wel doodquote:
Lekker vanuit bed PS3énquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De komende dagen krijgt Aldo geen slaap meer
Op een gegeven moment gaan we dat allemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien ga ik wel dood![]()
[..]
Lekker vanuit bed PS3én
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |