abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 14:52:19 #151
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128721507
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef SanAnt het volgende:
Vandaag een paketje binnen gekregen met een anti mug stekker .
Nu is alleen de stekker niet europees 8)7 8)7 ,heb ook niet goed op de foto´s gekeken .
Iemand een idee voor welk land deze stekker is ??
[ afbeelding ]
Ja dat is volgens mij voor de VS :P

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
Pas werd hier zo'n bluetooth speaker genoemd; was zo'n $20 uit China.
Kruidvat heeft 'm voor ¤14.99 (mits je hem zelf ophaalt).
[ afbeelding ]

Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
Grrr op dat ding zit ik te wachten :( Paar weken geleden besteld met de gedachten dat het dan voor het lekkere weer in huis zou zijn maar helaas :P Trouwens niet duur. Want ik zag hem laatste voor 30eu ergens.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:55:16 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128721580
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef yorkick het volgende:
Need help!
Ik zoek wonder schelpen a.k.a. "Wonder Shells", "Water Flowers", "Clamshell Flowers" or "Flowers in the Shell".
Hier een voorbeeld

Ik kan het echt nergens vinden.
Gaat je dan ook vast niet lukken, want Etsy is een site voor mensen met een 'unieke en creatieve' visie, die zelf producten vervaardigen (of vintage spul dus, zoals in dit geval) en verkopen. Dus dat is zoals die listing een item uit de jaren '50 nemen en die herintroduceren. Dat is een novelty item en geen random Chinameuk. Dus dat ga je dan ook niet zo snel ergens anders tegenkomen, hè...
quote:
Nu is alleen de stekker niet europees 8)7 8)7 ,heb ook niet goed op de foto´s gekeken .
[ afbeelding ]
US, zoals heel veel van die Chinese dingen...
Een echte Chinashopper herken je dan ook aan het feit dat 'ie een stuk of wat US->EU plugs heeft liggen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128721691
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gaat je dan ook vast niet lukken, want Etsy is een site voor mensen met een 'unieke en creatieve' visie, die zelf producten vervaardigen en verkopen. Dus dat is zoals die listing een item uit de jaren '50 nemen en die herintroduceren. Dat is een novelty item en geen random Chinameuk. Dus dat ga je dan ook niet zo snel ergens anders tegenkomen, hè...

Ja, zo'n vermoeden had ik helaas al. Toch apart dat het echt nergens meer gemaakt wordt. Iemand toevallig misschien iets soortgelijks tegengekomen? Water/schelp/plant of eventueel zeemeermin speelgoed-achtig iets voor kinderen?
  maandag 8 juli 2013 @ 14:59:29 #154
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_128721713
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:52 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ja dat is volgens mij voor de VS :P

US, zoals heel veel van die Chinese dingen...
Thx heb op mijn werk nog wel zo´n omzetstekker liggen ,dat ronde gat is voor de aarde neem ik aan en zit niet op de mugstekker
pi_128722385
Maatje van me dacht slim en goedkoop uit te zijn door een WiFi range extender te kopen (router->kabel->extender). Maar bij hem komt de internetkabel direct uit een modem. Er is dus helemaal geen WiFi aanwezig. Gaat niet werken dus. :P

Iemand ervaringen met een goedkope router? Bereik hoeft niet groot te zijn, enkel zijn kamer (groot studentenhuis).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_128722631
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:52 schreef Deugniett het volgende:
Grrr op dat ding zit ik te wachten :( Paar weken geleden besteld met de gedachten dat het dan voor het lekkere weer in huis zou zijn maar helaas :P Trouwens niet duur. Want ik zag hem laatste voor 30eu ergens.
Tja, als ik iets zie wat overduidelijk hetzelfde product is als iets uit China; en gelijke prijs heeft dan wil ik het wel melden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Maatje van me dacht slim en goedkoop uit te zijn door een WiFi range extender te kopen (router->kabel->extender). Maar bij hem komt de internetkabel direct uit een modem. Er is dus helemaal geen WiFi aanwezig. Gaat niet werken dus. :P
Je haalt 2 dingen door elkaar. Zoals jij zegt (modem -> kabel -> extender) bedoel je eigenlijk een access point. Dat zou prima moeten werken.

Maar jij bedoelt waarschijnlijk modem -> wifi -> extender) en dat gaat inderdaad niet werken als je modem geen wifi heeft. Maar kun je wel een kabel leggen vanaf de modem dan kun je nagenoeg elke router gebruiken als access point. (moet je even instellingen van die router aanpassen zoals DHCP uitzetten).
Want dat werkt veel beter dan een repeater/extender (welke je huidige wifi signaal oppakt en weer doorstuurt wat niet erg efficiënt werkt)
quote:
Iemand ervaringen met een goedkope router? Bereik hoeft niet groot te zijn, enkel zijn kamer (groot studentenhuis).
Kun je beter hier vragen. Tip.
pi_128722694
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef iamboktor het volgende:

[..]

Het zou dus zo moeten zijn dat hij dezelfde code behoudt, althans, dat zou het geval moeten zijn. Misschien kunnen zij het niet zien in het systeem, omdat het invoeren van informate bij PostNL niet altijd zeer gesmeerd loopt. Misschien is er meer informatie over het pakket als het de douane passeert en het daar opnieuw geregistreerd wordt. Je kunt proberen nog een poging te wagen, maar het beste kun je geduld hebben en om opheldering gaan vragen, doe dit regelmatig.
http://parcels-uk.tntpost.com/mytrackandtrace/trackandtrace.aspx

Pak die link eens en gooi je 3s code daarin, probeer even te kijken met welke combinatie er zichtbaar is waar hij is, deze site is engels dus die kan je mailen naar BIC

En op 17track je china code invoeren, wat krijg je dan?

Kan je nog een paypal claim starten?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 8 juli 2013 @ 15:30:26 #158
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128722719
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:

Zeker weten dat de wifi extender niet ook kan worden ingezet als wireless Accespoint of router?
van de week had aldi die dingen in de aanbieding 25 euro en 3 jaar garantie..
1 op gehaald en bij mijn oom geinstalleerd, die kon naast wifi extenden ook gewoon dus gebruikt worden om een Accespoint te worden voor een niet wireless router, en ook gewoon als router zelf..
Dat hebben tegenwoordig de meeste wifi extenders wel..

Mocht je toch een goede goedkope router willen WR1043ND
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html

Goedkoper en veel beter ga je niet krijgen!
(lees maar eens wat reviews over!)
pi_128722794
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je haalt 2 dingen door elkaar. Zoals jij zegt (modem -> kabel -> extender) bedoel je eigenlijk een access point. Dat zou prima moeten werken.

Maar jij bedoelt waarschijnlijk modem -> wifi -> extender) en dat gaat inderdaad niet werken als je modem geen wifi heeft. Maar kun je wel een kabel leggen vanaf de modem dan kun je nagenoeg elke router gebruiken als access point. (moet je even instellingen van die router aanpassen zoals DHCP uitzetten).
Want dat werkt veel beter dan een repeater/extender (welke je huidige wifi signaal oppakt en weer doorstuurt wat niet erg efficiënt werkt)

[..]

Kun je beter hier vragen. Tip.
Ehm, ja ik bedoel eigenlijk: een simpele extender voor in het stopcontact zet het signaal van de modem niet om in een wifi signaal toch? Dus dan moet je al een draadloos signaal hebben om die te kunnen 'extenden'.

Op dit moment heeft hij dus alleen een bedrade verbinding. En hij dacht dat hij met een extender in het stopcontact hij meteen wifi had.

Thanks voor de tip maar ik doelde juist op een Chinese goedkope variant. Vandaar dat ik hier de vraag stel.

edit: Thanks Downstar. Kom er later op terug even gedoe heir op werk. :P
pi_128723396
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Ehm, ja ik bedoel eigenlijk: een simpele extender voor in het stopcontact zet het signaal van de modem niet om in een wifi signaal toch? Dus dan moet je al een draadloos signaal hebben om die te kunnen 'extenden'.
Correct.
quote:
Op dit moment heeft hij dus alleen een bedrade verbinding. En hij dacht dat hij met een extender in het stopcontact hij meteen wifi had.

Thanks voor de tip maar ik doelde juist op een Chinese goedkope variant. Vandaar dat ik hier de vraag stel.

Welke heeft hij gehaald? Als hij de beschikking heeft over netwerkkabel dan kun je die ook in die repeater/extender doen. Dan heeft hij ook wifi.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:44:50 #161
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128725309
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zeker weten dat de wifi extender niet ook kan worden ingezet als wireless Accespoint of router?
1 op gehaald en bij mijn oom geinstalleerd, die kon naast wifi extenden ook gewoon dus gebruikt worden om een Accespoint te worden voor een niet wireless router, en ook gewoon als router zelf..

Tp link dingetjes waren altijd goed, maar naar wat ik ervan gelezen en zelf ervaren heb, na de laatste firmwareupdates is het voor een hoop van die dingetjes over. Stabiliteit is naar z'n vaantjes. Nite erg als je er al eentje hebt hangen, die laat je op een oudere f/w.. Maar bij nieuwe aanschaf geen updates meer kunnen installeren zonder dat elke dag dat ding over z'n nek gaat, meh.. Heb er zelf ddwrt en openwrt op gezet, maar zou ik zonder uitgebreide ervaring dus niet aan gaan beginnen..

Oh, en zelfs de open source firmwares hebben issues op de TP link is mijn ervaring. Moet bij het flashen naar een open source firmware echt weten wat je doet. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:55:02 #162
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128725634
quote:
8s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tp link dingetjes waren altijd goed, maar naar wat ik ervan gelezen en zelf ervaren heb, na de laatste firmwareupdates is het voor een hoop van die dingetjes over. Stabiliteit is naar z'n vaantjes. Nite erg als je er al eentje hebt hangen, die laat je op een oudere f/w.. Maar bij nieuwe aanschaf geen updates meer kunnen installeren zonder dat elke dag dat ding over z'n nek gaat, meh.. Heb er zelf ddwrt en openwrt op gezet, maar zou ik zonder uitgebreide ervaring dus niet aan gaan beginnen..

Oh, en zelfs de open source firmwares hebben issues op de TP link is mijn ervaring. Moet bij het flashen naar een open source firmware echt weten wat je doet. :(
Die TP link die ik aanraad word geleverd door wehkamp met 1.10, das gewoon een prima versie..
Ik heb zelf een V1.9 en 1.10 in beheer.. beide zijn gewoon stabiel..

Daarnaast kun je downgraden doormiddel van eerst naar een custom fw te gaan ;)
maargoed ieder zo zijn eigen ervaring met elektronica :P
pi_128726549
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
wat kan ik nu verwachten?
-Real power isn't given, it must be taken-
  maandag 8 juli 2013 @ 17:33:34 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128726695
En je denkt dat ze in het weekend wat doen?
Nog wat langer wachten in ieder geval voor je je eens zorgen moet gaan maken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 8 juli 2013 @ 17:34:52 #165
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128726738
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
Wachten :P Maar wel vreemd want ik krijg namelijk meestal binnen 1 a 2 dagen een brief van de douane. En met de trackcode van postnl kun je op het moment ook niet veel mee. Bij mij kwam er al snel te staan dat het bij inklaring lag maar de verwachtte bezorgdatum verschoof telkens :P.
pi_128726796
De V911 is binnengekomen! Op de verpakking stond een foute prijs zodat ik geen douane moest betalen. De helikopter is redelijk moeilijk te besturen, ik slaag er al in om 'm stabiel te houden..:P Enige minpunt is dat er 6 AA batterijen in de controller moeten.
Klikkie1
Klikkie2
Naast extra batterijtjes(voor in de heli) die atm onderweg zijn ga ik me een extra charger aankopen..Zeker handig als je in totaal 7 batterijtjes zal hebben. :P

Alles dat ik hier heb vernoemd is gekocht/wordt gekocht bij Banggood.
pi_128726866
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:34 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Wachten :P Maar wel vreemd want ik krijg namelijk meestal binnen 1 a 2 dagen een brief van de douane. En met de trackcode van postnl kun je op het moment ook niet veel mee. Bij mij kwam er al snel te staan dat het bij inklaring lag maar de verwachtte bezorgdatum verschoof telkens :P.
ik vind het ook vreemd dat ik geen brief heb gekregen....
hoelang moest je wachten?
  maandag 8 juli 2013 @ 17:41:23 #168
387675 Harde_Mepper
Als 't moet.
pi_128726950
quote:
[ afbeelding ]
Net even bij Kruidvat in de webshop gekeken... is dat ding al uitverkocht. :')
Morgen misschien even kijken of ze hem nog in de winkels hebben.
pi_128727003
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Harde_Mepper het volgende:

[..]

Net even bij Kruidvat in de webshop gekeken... is dat ding al uitverkocht. :')
Morgen misschien even kijken of ze hem nog in de winkels hebben.
Hoe groot is dat ding? Als dat beter is dan die S11 speakertjes haal ik me er eentje :p
  maandag 8 juli 2013 @ 17:58:46 #170
48067 neo2000
pi_128727487
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hoe groot is dat ding? Als dat beter is dan die S11 speakertjes haal ik me er eentje :p
Haal ik mij er eentje..? Duits?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juli 2013 @ 18:10:25 #171
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128727849
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Haal ik mij er eentje..? Duits?
Niks mis mee toch? althans ik zou het ook gewoon zo zeggen :P
Komt user davedavy toevallig uit het oosten ?
  maandag 8 juli 2013 @ 18:57:26 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128729441
Ich gehe mal rüber zum Krooitvat und holl mir einer!

Zijn er ook boxjes die sicke bass hebben? Die FiiO die ik heb is wel goed, maar wat braafjes.
En die Chinese spiekerties zijn geloof ik allemaal van die schelle, krakende dingen zonder enige bass. ;(
pi_128729541
ik wou deze aanschaffen:
http://www.aliexpress.com(...)27278_925278785.html

iemand ervaring?
en toevallig nog een coupon?
  maandag 8 juli 2013 @ 19:01:57 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128729574
Mag je hier eigenlijk niet posten, hè. Zijn fakes.
En ik heb nooit zo'n vertrouwen in fakes... moet heel wat lijken, maar aandacht naar kwaliteit gaat dan vaak niet. ;(
pi_128729627
fakes? waarvan dan? haha
voor dat geld nog andere aanbevelingen?
  maandag 8 juli 2013 @ 19:06:38 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128729703
Nou ja, ok, net ff gekeken, ze zijn toch niet helemaal 1:1 met de Jawbones of zo gebrand (enkel mucho inspirado). Maar de intentie om iets populairs na te maken is sterk genoeg aanwezig om m'n argwaan m.b.t. kwaliteit te krijgen. :P
  maandag 8 juli 2013 @ 19:09:42 #177
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128729790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ok, net ff gekeken, ze zijn toch niet helemaal 1:1 met de Jawbones of zo gebrand (enkel mucho inspirado). Maar de intentie om iets populairs na te maken is sterk genoeg aanwezig om m'n argwaan m.b.t. kwaliteit te krijgen. :P
Lijken idd veel op een Jambox nu ik het even opgezocht heb op google :P

Hmm ik hoop over een paar weekjes mijn beetle V929 quadcopter ook te mogen ontvangen
nu ik iedereen zijn RC spul zie binnen krijgen :D
  maandag 8 juli 2013 @ 19:10:23 #178
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128729822
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef henk3412 het volgende:

[..]

ik vind het ook vreemd dat ik geen brief heb gekregen....
hoelang moest je wachten?
Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten dan :P
pi_128729870
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten dan :P
Hoe zit het trouwens met het wel of geen brief krijgen? De keren dat mijn pakketten teveel waard waren, moest ik gewoon heffingen betalen aan de pakketbezorger. Niks geen brief of mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen?
  maandag 8 juli 2013 @ 19:13:34 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128729898
Uit de OP gewoon:
quote:
De Chinese verkopende partij is verplicht een douaneverklaring (custom declaration) bij je zending te doen. Vaak is dit in de vorm van een simpele groene sticker met wat vakjes voor onder andere 'omschrijving', 'type zending' en de 'waarde'. Zorg dat de verkoper deze juist en volledig invult, zodat de douane weet wat ze ermee aanmoeten. Ontbreekt de douaneverklaring of is deze niet (correct/volledig) ingevuld, dan kan de douane mogelijk je zending openen ter controle en zelf de waarde schatten of ze sturen je een brief of je alsnog details (uitdraai van een bestelling/rekening/afschrijving) kunt doorgeven. Hierdoor kan de levering van je zending nogal vertraagd worden, ga uit van ongeveer een week.
Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:18:01 #181
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128730052
Ja dus wat Shiz zegt. Alleen als de informatie wat bij het pakketje zit totaal niet overeen komt wat zij denken(naar schatting) dan krijg je een brief met het verzoek of je een factuur of iets dergelijks wilt mee sturen. Geloof trouwens dat je wel hier wel in tegen beroep kunt gaan als je vindt dat ze de waarde te hoog hebben ingeschat maar hier heb ik geen ervaring mee.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:25:22 #182
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_128730317
quote:
[ afbeelding ]

denk australie / china
pi_128730892
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? althans ik zou het ook gewoon zo zeggen :P
Komt user davedavy toevallig uit het oosten ?
Limbo :D
pi_128731408
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP gewoon:

[..]

Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.
Ok, duidelijk. Dan had ik een paar weken geleden gewoon pech. Er zat toen een factuur in het pakket, waar de korting niet berekend was. Dus ik moest belasting betalen over de waarde excl. korting, en dat scheelde 50%. Maar goed om voor 15 euro in bezwaar te gaan vind voor die ene keer ook niet echt de moeite waard. Handig om voortaan aan de verkoper te verzoeken de korting mee factureren.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:17:58 #185
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128732210
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
denk australie / china
:')

T is een VS stekkert
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_128732771
Potverdorie die Hubsan x4. Ook vandaag binnen gehad, maar ik ben de hele tijd de propellertjes aan het rapen na 20seconden vliegen en crashen, die er nu al steeds minder lekker op blijven zitten.

Iemand al zo'n guard kunnen spotten? Hoop dat dat ietsje beschermt.....
  maandag 8 juli 2013 @ 21:05:09 #187
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128734250
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
denk australie / china
bohh wat racistisch die chinesen, alsof ze allemaal van die rare ogen hebben
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:05:26 #188
48067 neo2000
pi_128734267
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:
Ich gehe mal rüber zum Krooitvat und holl mir einer!

Zijn er ook boxjes die sicke bass hebben? Die FiiO die ik heb is wel goed, maar wat braafjes.
En die Chinese spiekerties zijn geloof ik allemaal van die schelle, krakende dingen zonder enige bass. ;(
Nog niets tegen gekomen wat voor een beetje geld een redelijk geluid geeft. Zit je al snel tegen 100 euro vrees ik. :(
quote:
6s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Limbo :D
Ah, reserve Duitser. :D
pi_128739751
quote:
Een gevangenisstraf van 2 jaar _O- jezus mensen heb toch is wat geduld 8)7
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
pi_128740509
quote:
Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.
pi_128740937
Topic is ineens uit mijn topics verdwenen... volgens mij wil iemand dat ik niet meer in China koop...
pi_128741989
Edit: niet nodig

[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 08-07-2013 23:53:29 ]
pi_128742798
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef henk3412 het volgende:
Edit: niet nodig
Gewoon even netjes blijven Henk, lees de OP door en daar vind je de meeste info. Je kan even bellen met PostNL om na te vragen hoe of wat.
Top 5 China producten
  maandag 8 juli 2013 @ 23:57:41 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128742930
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.
Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.
Het beste is om in de tussentijd naar het platteland te vluchten, ik raad een mooi Duits bos aan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_128743058
Al het BIC geld is retour op paypal :7
Top 5 China producten
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:14:04 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_128743724
Wil via mistertao.com/yext bestellen, moet je een credit card hebben?!

Why u no do Paypal??!!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_128743758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef W00fer het volgende:
Wil via mistertao.com/yext bestellen, moet je een credit card hebben?!

Why u no do Paypal??!!
Je zou evt. zo'n prepaid cc aan kunnen schaffen, verder zie ik ook geen andere optie :(
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:15:32 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128743779
quote:
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
pi_128745427
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.
Het beste is om in de tussentijd naar het platteland te vluchten, ik raad een mooi Duits bos aan.
Gelukkig woon ik aan de grens :7
  dinsdag 9 juli 2013 @ 02:05:44 #200
174940 W00fer
Maar echt
pi_128746538
quote:
[ afbeelding ]

Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
Kan nog goedkoper die Bluetooth speaker. Dit zijn zo'n beetje de goedkoopste op de markt:

http://www.fasttech.com/p(...)v21-edr-multi-point-

Of in soort hamburgervorm

http://www.eforchina.com/(...)-TF-Card--Black-.htm
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 9 juli 2013 @ 02:14:10 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128746636
Da's helemaal geen hamburgerspeaker.
En die andere dat is een handsfree solution, niet echt bedoeld als partybeats generator. :P

Het beste qua portable speakers heb ik nog uit capsule speakers weten te halen, X-mini varianten dus.
Mijne (Zolid) destijds bij de Aldi gehaald voor 15 euro. Zijn not too bad. In ieder geval beter dan wat vaak gereviewd wordt dat uit China komt. Lijkt ook wel alsof de dingen met ingebouwde TF-slot je haast meteen kunt afschrijven. Maar 't zou mooi zijn als je toch ergens een leuk speakertje vandaan kon toveren die wel weet hoe het moet en ook nog eens over bluetooth beschikt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:11:50 #202
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128748633
Ik heb bij iboood vorig jaar een logitech bluetooth speaker gehaald, 20 euro, is z'n geld wel waard. ik zag dat zelfs de action tegenwoordig die bluetooth dingen heeft. Kwaliteit is natuurlijk twijfelachtig, maar het voordeel van 'm hier kopen is dat je 'm zonder problemen terug kunt brengen! Je zou ook gewoon een BT receiver voor 5 euro uit china kunnen halen en dan gewoon je favo portable speaker kopen... alllll the possibilities :P
Koekje d'r bij?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:35:04 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128750279
Moet júist portable zijn voor on-the-go was het idee eigenlijk. :P
Maar woensdag/donderdag ben ik ook nog vrij en is er de hunt in DE/AT, kijk ik daar wel ff.
pi_128750547
Tijdje terug stond de creative ziisound d5 bij media markt op de website voor ¤30. Toen maar snel gekocht en de volgende dag werd hij mooi wat duurder.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:52:28 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128750730
Ja, een Beats Pill gaan halen vind ik ook weer wat overdreven voor een portable speaker. :P Maar Logitech, Creative en Philips maken inderdaad ook leuke nog redelijk betaalbare dingen. Maar ook die dingen vind ik vaak al te groot. Liefste zoiets dat de afmetingen heeft van een 500mL blikje frisdrank of kleiner.

Misschien ga ik maar weer eens researchen op Taobao anders. Misschien dat ik een goed Chinees merk tegenkom.

- Over een kleine twee uur na deze edit zijn er twee bluetooth dinkies op Amazon.de http://www.amazon.de/Ange(...)?ie=UTF8&node=872398

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 09-07-2013 12:07:30 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:39:45 #206
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128754235
http://online.kruidvat.nl(...)toothSpeakerset.html Kruidvat heeft deze nog wel zag em gister staan toen ik dat andere ding bekeek. Maar of het wat is dat weet ik niet. Ben eigenlijk ook opzoek naar nog een goede maar vind die BeatsPill en die Jambox veel te duur voor hoe vaak ik hem zal gebruiken.

En ondertussen wacht ik op die van BIC :D
pi_128754387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, een Beats Pill gaan halen vind ik ook weer wat overdreven voor een portable speaker. :P Maar Logitech, Creative en Philips maken inderdaad ook leuke nog redelijk betaalbare dingen. Maar ook die dingen vind ik vaak al te groot. Liefste zoiets dat de afmetingen heeft van een 500mL blikje frisdrank of kleiner.

Misschien ga ik maar weer eens researchen op Taobao anders. Misschien dat ik een goed Chinees merk tegenkom.

- Over een kleine twee uur na deze edit zijn er twee bluetooth dinkies op Amazon.de http://www.amazon.de/Ange(...)?ie=UTF8&node=872398
JBL On Tour is ook ideaal. Verkrijgbaar in zwart en wit. Werkt op batterijen of op AC. Volume controlers en 3.5mm ingang. Ik heb hem, hij is super draagbaar en geluid is verassend goed:

pi_128754664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, een Beats Pill gaan halen vind ik ook weer wat overdreven voor een portable speaker. :P
Dat ding heeft echt WAAR-DE-LOOS geluid voor dat geld! Voor het zelfde geld heb je een veel groter met een geluid waar je U tegen zegt.
pi_128754864
Ik heb er vorig jaar een bij de Conrad gekocht in Duitsland. Zal thuis eens kijken welk merk dat is en wat ie kostte, maar geloof rond de 20 euro maar echt een super geluid!
pi_128755621
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Toch wel:
nieuwe router met groot/groter bereik: http://www.aliexpress.com/item/Tenda-stendardo-w308r-300m-wireless-router-double-aerial/688848461.html
ofwel range-extender: http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Stendardo-tenda-a30-300m-wireless-ap-wireless-router-double-aerial-1-ethernet-cable/774849291.html
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:33:55 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128756066
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat ding heeft echt WAAR-DE-LOOS geluid voor dat geld! Voor het zelfde geld heb je een veel groter met een geluid waar je U tegen zegt.
Ach, veel mensen vinden de Beats Solo ook onzin. :P Maar soms wil ik gewoon naar muziek luisteren waar zatte bass bij hoort en dan wil ik m'n oren een oplawaai bezorgen en de Beats packen toch altijd nog de best punch. Het hoeft van mij niet altijd om superbrede soundstage en clarity te gaan... niet als ik naar dance/house ofzo luister, dan ga ik liever voor de clubfeeling. Voor elke genre zo z'n eigen headphone. Moet trouwens toegeven dat die HD668B inderdaad ook goed bevalt.

Verder heb ik de Pills ook niet in het echt gehoord, dus misschien is het gewoon de reinste overgecommercializeerde meuk. Maar ik wil gewoon leuke portable BT speakertjes. Op batterijen vind ik trouwens ook wel een plus ja, laadt liever batterijen op en verwissel die, dan telkens een of ander device speciaal aan het stroom te moeten hangen.
pi_128756961
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach, veel mensen vinden de Beats Solo ook onzin. :P
Ze hebben ook slecht geluid voor dat geld, maar ze hebben een groot pluspunt; ze zijn mooi :P Daarom heb ik hier ook een Studio.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:57:54 #213
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128756999
quote:
Hoe meet jij een groter bereik :P, door de specs te geloven :P?
Dat is opzich ook wel een leuk ding inderdaad, maar is die betrouwbaar/bewezen?

Daarnaast heb je voor 10 euro meer dus 2 jaar garantie, en dat ding direct in huis
en support ( ook voor custom roms :P), maargoed als je goedkoop wil dan ziet dat er leuk uit

- EDIT: Toch niet zo goed nu ik beter kijk, dat ding heeft niet eens Gigabit lanpoorten..
Dan is de keuze voor die WR1043ND toch helemaal beter :P
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:26:13 #214
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128758025
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ze hebben ook slecht geluid voor dat geld, maar ze hebben een groot pluspunt; ze zijn mooi :P Daarom heb ik hier ook een Studio.
Nou ja dat vind ik best meevallen. Ik heb hier de solo HD (weet niet of het veel scheelt met die zonder hd?!? :P ) liggen maar ik vind het geluid het geld waard. Wou ook liever de studio maar had er destijds het geld niet voor maar heb geen minuut spijt gehad van die solo's. Al weet ik best dat er andere merken zijn die wellicht goedkoper zijn en zelfde kwaliteit zullen hebben.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:02:51 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128761446
Ik krijg net red giants spam van mp4nation, zal mooi hangen aan een spijker :)

Zijn wel lekker groot :Y

pi_128764278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:02 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
deze ga ik even bekijken voor op de motor. Had nu in ears op maar die verschuiven wat.
Top 5 China producten
pi_128765555
We blijven proberen voor de beste prijzen! Blogboykes blijft ook gewoon proberen zoveel mogelijk korting te regelen, maar we willen natuurlijk de beste prijs dus help ik hem een handje zodat jullie straks de beste prijs hebben! Omdat ik duidelijkheid nodig heb, heb ik een enquête gemaakt.

Hoe zit het allemaal met de korting?

Hoeveel die is, kan ik nu nog niets over zeggen. Maar ik wil zoveel mogelijk verkopers benaderen om korting te krijgen, dit zal waarschijnlijk gebeuren in de vorm van een coupon. Je zit nergens aan vast, ook als je de enquête invult niet!

Ik wil wel meedoen met de actie!

Top! Hoe meer mensen deze enquête invullen hoe meer korting! Je zit nergens aan vast, echter als je deze enquête niet invult heb je de kans dat je er ook geen korting of coupon krijgt. Hoe sneller iedereen hem invult, hoe sneller we aan de slag kunnen met verkopers benaderen!

Ik heb een vraag!

Dat kun je hier vragen of mij of Blogboykes een pb te sturen!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:12:10 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128766211
Zo. Ff wat research gedaan. Zo'n LKER doesn't look half bad, leuke ultra compact oplossing.
Qua sound mag je denk ik geen wonderen verwachten, maar gadgetgehalte is natuurlijk hoog. :P

Denk echter dat je een wat vollere sound weet te halen uit zoiets als deze Bopmen:

Of de AORUN X05:

De Sounder hieronder schijnt erg bazig te zijn, maar is dan wel een beetje pricey.

Verder kwam ik nog wel merken als SOG, Tenzi (LONGQG), Earson, Leadsound, HOTT, TPOS, DOSS, COOX, Bijela, Edifier, Sonpre, AbramTek, VOASOUL, VAENSONG, Singbox, Music Angel, See Me Here, GGG, Jonter, Karlls, i-mu, F&D, IBOX, Jabees, Badaba, Nogo, Miroad, Benway, Earise (Alans), JSound, iPDA en nog veel meer tegen tegen, maar heel erg overtuigend kwamen die niet op me over. Vaak hebben ze dan maar een of twee speakertjes die er best wat belovend uitzien, maar de rest van het spul wat ze maken, steekt daar dan zo slecht bij af, dat je je afvraagt of die je op het oog hebt dan überhaupt wel wat zou zijn. Zo heeft COOX de T2 die nog wel wat oogt en je zelfs AA's in kunt mikken en Earson de ER151 die er erg 'rugged' uitziet, maar ja. Of een Leadsound i20BT, die dan meteen weer zo'n stuk duurder is. Dan alleen altijd nog niet zo duur als de Soundmatters FOXL ofzo. :P

Rapoo is trouwens ook op elk vlak computeraccessoires te vinden, qua kwaliteit niet zo heel veel soeps, vergelijkbaar met Trust, maar dan wel toffe designs. Muizen, headsets, speakers... maar ik haal liever speakers van een audiomerk, dan een generic accessoiremerk. Er is trouwens ook een heel erg wannabe-ding: de "ifimax" die je veel tegenkomt.

Anyways, mocht je ook in de race zijn voor een portable speaker, dan heb je bij dezen wat merken waar je naar kunt kijken. ;) Merk ff ingeven bij de search op http://s.taobao.com . Let op, vaak staat er in de titel van een product (of Taobao-details) het Chinese merknaam ook, kopieer die eens en zoek daarop, krijg je vaak een stuk meer resultaten.

Tot slot wilde ik deze nog ff delen...
_O- Oh Hyundai toch.

En ik ben erachter dat Awei ook op Tmall zit: http://awei.tmall.com en de E500i me wel wat lijken.
En dat je de ES800M ook in een andere kleuren hebt: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16546513785 . :D

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 09-07-2013 19:08:22 ]
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 18:38:06 #219
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128767149
:D
Shiz heeft weer eens puik onderzoek gedaan.
Maar eens kijken voor zo'n speaker. Handig voor in de auto zolang ik nog geen nieuwe radio heb. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:43:08 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128767343
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef henk3412 het volgende:
We blijven proberen voor de beste prijzen! Blogboykes blijft ook gewoon proberen zoveel mogelijk korting te regelen, maar we willen natuurlijk de beste prijs dus help ik hem een handje zodat jullie straks de beste prijs hebben! Omdat ik duidelijkheid nodig heb, heb ik een enquête gemaakt.

Hoe zit het allemaal met de korting?

Hoeveel die is, kan ik nu nog niets over zeggen. Maar ik wil zoveel mogelijk verkopers benaderen om korting te krijgen, dit zal waarschijnlijk gebeuren in de vorm van een coupon. Je zit nergens aan vast, ook als je de enquête invult niet!

Ik wil wel meedoen met de actie!

Top! Hoe meer mensen deze enquête invullen hoe meer korting! Je zit nergens aan vast, echter als je deze enquête niet invult heb je de kans dat je er ook geen korting of coupon krijgt. Hoe sneller iedereen hem invult, hoe sneller we aan de slag kunnen met verkopers benaderen!

Ik heb een vraag!

Dat kun je hier vragen of mij of Blogboykes een pb te sturen!
wat voor rare berichten zijn dit? Dit is niet de bedoeling
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:43:32 #221
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128767357
Haha ik heb echt zolang zitten zoeken naar een goede portable bt speaker. En uit eindelijk maar eentje gegokt n.a.v. verschillende reviews :P Zien er allemaal degelijk uit zeg!
pi_128771025
1 van de 2 batterijtjes geleverd bij de V911 is al kapot. Ik heb een mailtje gestuurd naar Banggood en gezegd dat het nooit gewerkt heeft(van in het begin werkte het batterijtje maar half zeg maar, nu helemaal niet meer) en dat ik een gedeeltelijke refund wil voor dat batterijtje(waarde $2.37).

[ Bericht 1% gewijzigd door Brecht35 op 09-07-2013 20:55:29 ]
pi_128772640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:02 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
was het een aanbieding? 100 dollar is nogal prijzig.
Top 5 China producten
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:22:21 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128772938
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

was het een aanbieding? 100 dollar is nogal prijzig.
Ze hebben verschillende modellen, kwam ze een paar dagen geleden al tegen in de new arrivals op MP4Nation. ;)
Zie dus: http://www.mp4nation.net . Al vanaf $39.50.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:35:27 #225
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128776592
quote:
Kleineondernemersregeling

Koopt u goederen of diensten uit andere EU-landen en wilt u de kleineondernemersregeling toepassen? Dan moet u bij de berekening van uw belastingvermindering de btw die u over uw aankopen zelf hebt berekend en aangegeven, niet meerekenen als te betalen btw, maar wel als voorbelasting.
http://www.belastingdiens(...)oederen_en_diensten/

quote:
Kom ik in aanmerking voor de kleineondernemersregeling?

Lees voor
U kunt belastingvermindering krijgen op het btw-bedrag dat u moet betalen als u aan de volgende 3 voorwaarden voldoet:

3 voorwaarden

U bent een natuurlijke persoon of een combinatie van natuurlijke personen, zoals een eenmanszaak, een maatschap, een vennootschap onder firma.
U moet na aftrek van de voorbelasting minder dan ¤ 1.883 btw betalen in een jaar.
U voldoet aan uw administratieve verplichtingen voor de btw.
http://www.belastingdiens(...)eondernemersregeling

quote:
Hoeveel belastingvermindering u precies krijgt, hangt af van het btw-bedrag dat u ons zou moeten betalen na aftrek van voorbelasting als u de regeling niet zou toepassen.

Hoeveel btw zou u
per jaar moeten
betalen aan de Belastingdienst?

¤ 1.345 of minder

De vermindering is gelijk aan
het btw-bedrag. U hoeft dus geen btw te betalen.
http://www.belastingdiens(...)eondernemersregeling

zie ook: http://www.belastingdiens(...)ondernemersregeling/

Ik was op zoek naar het bedrag dat je per pakketje zonder BTW kon bestellen, maar kon het niet vinden bij de belastingdienst. Ik vond wel het bovenstaande. Hoe heeft dit precies betrekking op het bestellen bij chinese webshops?

Wat bedoelen ze in de eerste quote in mijn post met "meerekenen als voorbelasting"..?

---

andere vraag: zijn er webshops waar je PC processors, motherboards en grafische kaarten etc voordelig kan krijgen?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')