Ja dat is volgens mij voor de VSquote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef SanAnt het volgende:
Vandaag een paketje binnen gekregen met een anti mug stekker .
Nu is alleen de stekker niet europees![]()
,heb ook niet goed op de foto´s gekeken .
Iemand een idee voor welk land deze stekker is ??
[ afbeelding ]
Grrr op dat ding zit ik te wachtenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
Pas werd hier zo'n bluetooth speaker genoemd; was zo'n $20 uit China.
Kruidvat heeft 'm voor ¤14.99 (mits je hem zelf ophaalt).
[ afbeelding ]
Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
Gaat je dan ook vast niet lukken, want Etsy is een site voor mensen met een 'unieke en creatieve' visie, die zelf producten vervaardigen (of vintage spul dus, zoals in dit geval) en verkopen. Dus dat is zoals die listing een item uit de jaren '50 nemen en die herintroduceren. Dat is een novelty item en geen random Chinameuk. Dus dat ga je dan ook niet zo snel ergens anders tegenkomen, hè...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef yorkick het volgende:
Need help!
Ik zoek wonder schelpen a.k.a. "Wonder Shells", "Water Flowers", "Clamshell Flowers" or "Flowers in the Shell".
Hier een voorbeeld
Ik kan het echt nergens vinden.
US, zoals heel veel van die Chinese dingen...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo'n vermoeden had ik helaas al. Toch apart dat het echt nergens meer gemaakt wordt. Iemand toevallig misschien iets soortgelijks tegengekomen? Water/schelp/plant of eventueel zeemeermin speelgoed-achtig iets voor kinderen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gaat je dan ook vast niet lukken, want Etsy is een site voor mensen met een 'unieke en creatieve' visie, die zelf producten vervaardigen en verkopen. Dus dat is zoals die listing een item uit de jaren '50 nemen en die herintroduceren. Dat is een novelty item en geen random Chinameuk. Dus dat ga je dan ook niet zo snel ergens anders tegenkomen, hè...
Thx heb op mijn werk nog wel zo´n omzetstekker liggen ,dat ronde gat is voor de aarde neem ik aan en zit niet op de mugstekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 8 juli 2013 14:52 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij voor de VS
US, zoals heel veel van die Chinese dingen...
Tja, als ik iets zie wat overduidelijk hetzelfde product is als iets uit China; en gelijke prijs heeft dan wil ik het wel melden.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:52 schreef Deugniett het volgende:
Grrr op dat ding zit ik te wachtenPaar weken geleden besteld met de gedachten dat het dan voor het lekkere weer in huis zou zijn maar helaas
Trouwens niet duur. Want ik zag hem laatste voor 30eu ergens.
Je haalt 2 dingen door elkaar. Zoals jij zegt (modem -> kabel -> extender) bedoel je eigenlijk een access point. Dat zou prima moeten werken.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Maatje van me dacht slim en goedkoop uit te zijn door een WiFi range extender te kopen (router->kabel->extender). Maar bij hem komt de internetkabel direct uit een modem. Er is dus helemaal geen WiFi aanwezig. Gaat niet werken dus.
Kun je beter hier vragen. Tip.quote:Iemand ervaringen met een goedkope router? Bereik hoeft niet groot te zijn, enkel zijn kamer (groot studentenhuis).
http://parcels-uk.tntpost.com/mytrackandtrace/trackandtrace.aspxquote:Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Het zou dus zo moeten zijn dat hij dezelfde code behoudt, althans, dat zou het geval moeten zijn. Misschien kunnen zij het niet zien in het systeem, omdat het invoeren van informate bij PostNL niet altijd zeer gesmeerd loopt. Misschien is er meer informatie over het pakket als het de douane passeert en het daar opnieuw geregistreerd wordt. Je kunt proberen nog een poging te wagen, maar het beste kun je geduld hebben en om opheldering gaan vragen, doe dit regelmatig.
Zeker weten dat de wifi extender niet ook kan worden ingezet als wireless Accespoint of router?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Maatje van me dacht slim en goedkoop uit te zijn door een WiFi range extender te kopen (router->kabel->extender). Maar bij hem komt de internetkabel direct uit een modem. Er is dus helemaal geen WiFi aanwezig. Gaat niet werken dus.
Iemand ervaringen met een goedkope router? Bereik hoeft niet groot te zijn, enkel zijn kamer (groot studentenhuis).
Ehm, ja ik bedoel eigenlijk: een simpele extender voor in het stopcontact zet het signaal van de modem niet om in een wifi signaal toch? Dus dan moet je al een draadloos signaal hebben om die te kunnen 'extenden'.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je haalt 2 dingen door elkaar. Zoals jij zegt (modem -> kabel -> extender) bedoel je eigenlijk een access point. Dat zou prima moeten werken.
Maar jij bedoelt waarschijnlijk modem -> wifi -> extender) en dat gaat inderdaad niet werken als je modem geen wifi heeft. Maar kun je wel een kabel leggen vanaf de modem dan kun je nagenoeg elke router gebruiken als access point. (moet je even instellingen van die router aanpassen zoals DHCP uitzetten).
Want dat werkt veel beter dan een repeater/extender (welke je huidige wifi signaal oppakt en weer doorstuurt wat niet erg efficiënt werkt)
[..]
Kun je beter hier vragen. Tip.
Correct.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Ehm, ja ik bedoel eigenlijk: een simpele extender voor in het stopcontact zet het signaal van de modem niet om in een wifi signaal toch? Dus dan moet je al een draadloos signaal hebben om die te kunnen 'extenden'.
Welke heeft hij gehaald? Als hij de beschikking heeft over netwerkkabel dan kun je die ook in die repeater/extender doen. Dan heeft hij ook wifi.quote:Op dit moment heeft hij dus alleen een bedrade verbinding. En hij dacht dat hij met een extender in het stopcontact hij meteen wifi had.
Thanks voor de tip maar ik doelde juist op een Chinese goedkope variant. Vandaar dat ik hier de vraag stel.
Tp link dingetjes waren altijd goed, maar naar wat ik ervan gelezen en zelf ervaren heb, na de laatste firmwareupdates is het voor een hoop van die dingetjes over. Stabiliteit is naar z'n vaantjes. Nite erg als je er al eentje hebt hangen, die laat je op een oudere f/w.. Maar bij nieuwe aanschaf geen updates meer kunnen installeren zonder dat elke dag dat ding over z'n nek gaat, meh.. Heb er zelf ddwrt en openwrt op gezet, maar zou ik zonder uitgebreide ervaring dus niet aan gaan beginnen..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zeker weten dat de wifi extender niet ook kan worden ingezet als wireless Accespoint of router?
van de week had aldi die dingen in de aanbieding 25 euro en 3 jaar garantie..
1 op gehaald en bij mijn oom geinstalleerd, die kon naast wifi extenden ook gewoon dus gebruikt worden om een Accespoint te worden voor een niet wireless router, en ook gewoon als router zelf..
Dat hebben tegenwoordig de meeste wifi extenders wel..
Mocht je toch een goede goedkope router willen WR1043ND
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Goedkoper en veel beter ga je niet krijgen!
(lees maar eens wat reviews over!)
Die TP link die ik aanraad word geleverd door wehkamp met 1.10, das gewoon een prima versie..quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tp link dingetjes waren altijd goed, maar naar wat ik ervan gelezen en zelf ervaren heb, na de laatste firmwareupdates is het voor een hoop van die dingetjes over. Stabiliteit is naar z'n vaantjes. Nite erg als je er al eentje hebt hangen, die laat je op een oudere f/w.. Maar bij nieuwe aanschaf geen updates meer kunnen installeren zonder dat elke dag dat ding over z'n nek gaat, meh.. Heb er zelf ddwrt en openwrt op gezet, maar zou ik zonder uitgebreide ervaring dus niet aan gaan beginnen..
Oh, en zelfs de open source firmwares hebben issues op de TP link is mijn ervaring. Moet bij het flashen naar een open source firmware echt weten wat je doet.
Wachtenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
wat kan ik nu verwachten?
ik vind het ook vreemd dat ik geen brief heb gekregen....quote:Op maandag 8 juli 2013 17:34 schreef Deugniett het volgende:
[..]
WachtenMaar wel vreemd want ik krijg namelijk meestal binnen 1 a 2 dagen een brief van de douane. En met de trackcode van postnl kun je op het moment ook niet veel mee. Bij mij kwam er al snel te staan dat het bij inklaring lag maar de verwachtte bezorgdatum verschoof telkens
.
Net even bij Kruidvat in de webshop gekeken... is dat ding al uitverkocht.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe groot is dat ding? Als dat beter is dan die S11 speakertjes haal ik me er eentje :pquote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Net even bij Kruidvat in de webshop gekeken... is dat ding al uitverkocht.![]()
Morgen misschien even kijken of ze hem nog in de winkels hebben.
Haal ik mij er eentje..? Duits?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding? Als dat beter is dan die S11 speakertjes haal ik me er eentje :p
Niks mis mee toch? althans ik zou het ook gewoon zo zeggenquote:
Lijken idd veel op een Jambox nu ik het even opgezocht heb op googlequote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ok, net ff gekeken, ze zijn toch niet helemaal 1:1 met de Jawbones of zo gebrand (enkel mucho inspirado). Maar de intentie om iets populairs na te maken is sterk genoeg aanwezig om m'n argwaan m.b.t. kwaliteit te krijgen.
Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten danquote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef henk3412 het volgende:
[..]
ik vind het ook vreemd dat ik geen brief heb gekregen....
hoelang moest je wachten?
Hoe zit het trouwens met het wel of geen brief krijgen? De keren dat mijn pakketten teveel waard waren, moest ik gewoon heffingen betalen aan de pakketbezorger. Niks geen brief of mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten dan
Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.quote:De Chinese verkopende partij is verplicht een douaneverklaring (custom declaration) bij je zending te doen. Vaak is dit in de vorm van een simpele groene sticker met wat vakjes voor onder andere 'omschrijving', 'type zending' en de 'waarde'. Zorg dat de verkoper deze juist en volledig invult, zodat de douane weet wat ze ermee aanmoeten. Ontbreekt de douaneverklaring of is deze niet (correct/volledig) ingevuld, dan kan de douane mogelijk je zending openen ter controle en zelf de waarde schatten of ze sturen je een brief of je alsnog details (uitdraai van een bestelling/rekening/afschrijving) kunt doorgeven. Hierdoor kan de levering van je zending nogal vertraagd worden, ga uit van ongeveer een week.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Limboquote:Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? althans ik zou het ook gewoon zo zeggen
Komt user davedavy toevallig uit het oosten ?
Ok, duidelijk. Dan had ik een paar weken geleden gewoon pech. Er zat toen een factuur in het pakket, waar de korting niet berekend was. Dus ik moest belasting betalen over de waarde excl. korting, en dat scheelde 50%. Maar goed om voor 15 euro in bezwaar te gaan vind voor die ene keer ook niet echt de moeite waard. Handig om voortaan aan de verkoper te verzoeken de korting mee factureren.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP gewoon:
[..]
Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk australie / china
bohh wat racistisch die chinesen, alsof ze allemaal van die rare ogen hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk australie / china
Nog niets tegen gekomen wat voor een beetje geld een redelijk geluid geeft. Zit je al snel tegen 100 euro vrees ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:
Ich gehe mal rüber zum Krooitvat und holl mir einer!
Zijn er ook boxjes die sicke bass hebben? Die FiiO die ik heb is wel goed, maar wat braafjes.
En die Chinese spiekerties zijn geloof ik allemaal van die schelle, krakende dingen zonder enige bass.
Ah, reserve Duitser.quote:
Een gevangenisstraf van 2 jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
Gewoon even netjes blijven Henk, lees de OP door en daar vind je de meeste info. Je kan even bellen met PostNL om na te vragen hoe of wat.quote:
Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.
Je zou evt. zo'n prepaid cc aan kunnen schaffen, verder zie ik ook geen andere optiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef W00fer het volgende:
Wil via mistertao.com/yext bestellen, moet je een credit card hebben?!
Why u no do Paypal??!!
quote:SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Gelukkig woon ik aan de grensquote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.
Het beste is om in de tussentijd naar het platteland te vluchten, ik raad een mooi Duits bos aan.
Kan nog goedkoper die Bluetooth speaker. Dit zijn zo'n beetje de goedkoopste op de markt:quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
JBL On Tour is ook ideaal. Verkrijgbaar in zwart en wit. Werkt op batterijen of op AC. Volume controlers en 3.5mm ingang. Ik heb hem, hij is super draagbaar en geluid is verassend goed:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, een Beats Pill gaan halen vind ik ook weer wat overdreven voor een portable speaker.Maar Logitech, Creative en Philips maken inderdaad ook leuke nog redelijk betaalbare dingen. Maar ook die dingen vind ik vaak al te groot. Liefste zoiets dat de afmetingen heeft van een 500mL blikje frisdrank of kleiner.
Misschien ga ik maar weer eens researchen op Taobao anders. Misschien dat ik een goed Chinees merk tegenkom.
- Over een kleine twee uur na deze edit zijn er twee bluetooth dinkies op Amazon.de http://www.amazon.de/Ange(...)?ie=UTF8&node=872398
Dat ding heeft echt WAAR-DE-LOOS geluid voor dat geld! Voor het zelfde geld heb je een veel groter met een geluid waar je U tegen zegt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, een Beats Pill gaan halen vind ik ook weer wat overdreven voor een portable speaker.![]()
Toch wel:quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zeker weten dat de wifi extender niet ook kan worden ingezet als wireless Accespoint of router?
van de week had aldi die dingen in de aanbieding 25 euro en 3 jaar garantie..
1 op gehaald en bij mijn oom geinstalleerd, die kon naast wifi extenden ook gewoon dus gebruikt worden om een Accespoint te worden voor een niet wireless router, en ook gewoon als router zelf..
Dat hebben tegenwoordig de meeste wifi extenders wel..
Mocht je toch een goede goedkope router willen WR1043ND
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Goedkoper en veel beter ga je niet krijgen!
(lees maar eens wat reviews over!)
Ach, veel mensen vinden de Beats Solo ook onzin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat ding heeft echt WAAR-DE-LOOS geluid voor dat geld! Voor het zelfde geld heb je een veel groter met een geluid waar je U tegen zegt.
Ze hebben ook slecht geluid voor dat geld, maar ze hebben een groot pluspunt; ze zijn mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach, veel mensen vinden de Beats Solo ook onzin.![]()
Hoe meet jij een groter bereikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Toch wel:
nieuwe router met groot/groter bereik: http://www.aliexpress.com/item/Tenda-stendardo-w308r-300m-wireless-router-double-aerial/688848461.html
ofwel range-extender: http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Stendardo-tenda-a30-300m-wireless-ap-wireless-router-double-aerial-1-ethernet-cable/774849291.html
Nou ja dat vind ik best meevallen. Ik heb hier de solo HD (weet niet of het veel scheelt met die zonder hd?!?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ze hebben ook slecht geluid voor dat geld, maar ze hebben een groot pluspunt; ze zijn mooiDaarom heb ik hier ook een Studio.
deze ga ik even bekijken voor op de motor. Had nu in ears op maar die verschuiven wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg net red giants spam van mp4nation, zal mooi hangen aan een spijker![]()
Zijn wel lekker groot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat voor rare berichten zijn dit? Dit is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef henk3412 het volgende:
We blijven proberen voor de beste prijzen! Blogboykes blijft ook gewoon proberen zoveel mogelijk korting te regelen, maar we willen natuurlijk de beste prijs dus help ik hem een handje zodat jullie straks de beste prijs hebben! Omdat ik duidelijkheid nodig heb, heb ik een enquête gemaakt.
Hoe zit het allemaal met de korting?
Hoeveel die is, kan ik nu nog niets over zeggen. Maar ik wil zoveel mogelijk verkopers benaderen om korting te krijgen, dit zal waarschijnlijk gebeuren in de vorm van een coupon. Je zit nergens aan vast, ook als je de enquête invult niet!
Ik wil wel meedoen met de actie!
Top! Hoe meer mensen deze enquête invullen hoe meer korting! Je zit nergens aan vast, echter als je deze enquête niet invult heb je de kans dat je er ook geen korting of coupon krijgt. Hoe sneller iedereen hem invult, hoe sneller we aan de slag kunnen met verkopers benaderen!
Ik heb een vraag!
Dat kun je hier vragen of mij of Blogboykes een pb te sturen!
was het een aanbieding? 100 dollar is nogal prijzig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg net red giants spam van mp4nation, zal mooi hangen aan een spijker![]()
Zijn wel lekker groot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben verschillende modellen, kwam ze een paar dagen geleden al tegen in de new arrivals op MP4Nation.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
was het een aanbieding? 100 dollar is nogal prijzig.
http://www.belastingdiens(...)oederen_en_diensten/quote:Kleineondernemersregeling
Koopt u goederen of diensten uit andere EU-landen en wilt u de kleineondernemersregeling toepassen? Dan moet u bij de berekening van uw belastingvermindering de btw die u over uw aankopen zelf hebt berekend en aangegeven, niet meerekenen als te betalen btw, maar wel als voorbelasting.
http://www.belastingdiens(...)eondernemersregelingquote:Kom ik in aanmerking voor de kleineondernemersregeling?
Lees voor
U kunt belastingvermindering krijgen op het btw-bedrag dat u moet betalen als u aan de volgende 3 voorwaarden voldoet:
3 voorwaarden
U bent een natuurlijke persoon of een combinatie van natuurlijke personen, zoals een eenmanszaak, een maatschap, een vennootschap onder firma.
U moet na aftrek van de voorbelasting minder dan ¤ 1.883 btw betalen in een jaar.
U voldoet aan uw administratieve verplichtingen voor de btw.
http://www.belastingdiens(...)eondernemersregelingquote:Hoeveel belastingvermindering u precies krijgt, hangt af van het btw-bedrag dat u ons zou moeten betalen na aftrek van voorbelasting als u de regeling niet zou toepassen.
Hoeveel btw zou u
per jaar moeten
betalen aan de Belastingdienst?
¤ 1.345 of minder
De vermindering is gelijk aan
het btw-bedrag. U hoeft dus geen btw te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |