Lijken idd veel op een Jambox nu ik het even opgezocht heb op googlequote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ok, net ff gekeken, ze zijn toch niet helemaal 1:1 met de Jawbones of zo gebrand (enkel mucho inspirado). Maar de intentie om iets populairs na te maken is sterk genoeg aanwezig om m'n argwaan m.b.t. kwaliteit te krijgen.
Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten danquote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef henk3412 het volgende:
[..]
ik vind het ook vreemd dat ik geen brief heb gekregen....
hoelang moest je wachten?
Hoe zit het trouwens met het wel of geen brief krijgen? De keren dat mijn pakketten teveel waard waren, moest ik gewoon heffingen betalen aan de pakketbezorger. Niks geen brief of mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik had gebeld waar ie was en gevraagd om een NL trackingnr. Toen zei ze dattie sinds vandaag bij de douane lag en dat er al een brief onderweg was. Dus toen ik de brief kreeg (de dag erna) gelijk alles netjes ingevuld en gelijk terug gestuurd (vrijdags) en de week erna kreeg ik hem(geloof op een donderdag). Maargoed je zal dus ff moeten afwachten dan
Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.quote:De Chinese verkopende partij is verplicht een douaneverklaring (custom declaration) bij je zending te doen. Vaak is dit in de vorm van een simpele groene sticker met wat vakjes voor onder andere 'omschrijving', 'type zending' en de 'waarde'. Zorg dat de verkoper deze juist en volledig invult, zodat de douane weet wat ze ermee aanmoeten. Ontbreekt de douaneverklaring of is deze niet (correct/volledig) ingevuld, dan kan de douane mogelijk je zending openen ter controle en zelf de waarde schatten of ze sturen je een brief of je alsnog details (uitdraai van een bestelling/rekening/afschrijving) kunt doorgeven. Hierdoor kan de levering van je zending nogal vertraagd worden, ga uit van ongeveer een week.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef SanAnt het volgende:
Vandaag een paketje binnen gekregen met een anti mug stekker .
Nu is alleen de stekker niet europees![]()
,heb ook niet goed op de foto´s gekeken .
Iemand een idee voor welk land deze stekker is ??
[ afbeelding ]
Limboquote:Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? althans ik zou het ook gewoon zo zeggen
Komt user davedavy toevallig uit het oosten ?
Ok, duidelijk. Dan had ik een paar weken geleden gewoon pech. Er zat toen een factuur in het pakket, waar de korting niet berekend was. Dus ik moest belasting betalen over de waarde excl. korting, en dat scheelde 50%. Maar goed om voor 15 euro in bezwaar te gaan vind voor die ene keer ook niet echt de moeite waard. Handig om voortaan aan de verkoper te verzoeken de korting mee factureren.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP gewoon:
[..]
Zullen ze dus zelf geschat hebben of de informatie op de custom declaration blindelings geloofd hebben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk australie / china
bohh wat racistisch die chinesen, alsof ze allemaal van die rare ogen hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk australie / china
Nog niets tegen gekomen wat voor een beetje geld een redelijk geluid geeft. Zit je al snel tegen 100 euro vrees ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:
Ich gehe mal rüber zum Krooitvat und holl mir einer!
Zijn er ook boxjes die sicke bass hebben? Die FiiO die ik heb is wel goed, maar wat braafjes.
En die Chinese spiekerties zijn geloof ik allemaal van die schelle, krakende dingen zonder enige bass.
Ah, reserve Duitser.quote:
Een gevangenisstraf van 2 jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
wat kan ik nu verwachten?
Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket met kleren ligt sinds 4 jullie bij de inklaring.ik heb nog geen brief etc gekregen en de postnl trackcode doet het niet
wat kan ik nu verwachten?
Gewoon even netjes blijven Henk, lees de OP door en daar vind je de meeste info. Je kan even bellen met PostNL om na te vragen hoe of wat.quote:
Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er is een reële kans dat de politie aan de deur komt.
Je zou evt. zo'n prepaid cc aan kunnen schaffen, verder zie ik ook geen andere optiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef W00fer het volgende:
Wil via mistertao.com/yext bestellen, moet je een credit card hebben?!
Why u no do Paypal??!!
quote:SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Gelukkig woon ik aan de grensquote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het duurt even voordat de NSA de adresinfo doorgeeft voordat de ME je van je bed tilt voor import van namaakgoederen.
Het beste is om in de tussentijd naar het platteland te vluchten, ik raad een mooi Duits bos aan.
Kan nog goedkoper die Bluetooth speaker. Dit zijn zo'n beetje de goedkoopste op de markt:quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
Pas werd hier zo'n bluetooth speaker genoemd; was zo'n $20 uit China.
Kruidvat heeft 'm voor ¤14.99 (mits je hem zelf ophaalt).
[ afbeelding ]
Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |