Onvindbaar? Whut?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:36 schreef Sowieso. het volgende:
Op mistertao, zijn die prijzen echt in dollars? Dan is taobao wel echt flink duurder geworden, of niet? Wilde een shirtje bestellen aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Lol, er zijn 20x meer dameskleding winkels dan heren, en dan nog niet te vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:36 schreef Sowieso. het volgende:
Aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Daarom geen Mistertao meer voor mij, ik kreeg bestellingen van legale zooi er al niet eens doorheen, omdat zij aanmerkten dat het mogelijk illegaal zou zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef thethoryd het volgende:
Btw, hebben meer mensen last van die oneindige refunds via mistertao met de reden dat er te weinig betrouwbaarheid is?
Ik kijk bij taobao en bekijk de hoogste betrouwbaarheid, stuk of 5 diamanten, order het bij mistertao en zij geven aan dat er maar 1-5 orders bij die verkoper zijn geplaatstHeb nu 5 keer achter elkaar bij een andere seller en word er nou wel een beetje gek van
Katoen? Ja, da's echt nergens te vinden. Alles is viscose of elasthan en zo en ik krijg overal behalve katoen uitslag van.quote:
Staan toch gewoon 61 reviews bij? En is hier ook weleens voorbijgekomen, naar wat ik me kan herinneren gewoon een goed ding. Wordt in NL ook wel hier en daar verkocht, voor meer uiteraard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Loll het volgende:
http://dx.com/p/portable-(...)r-ac-100-240v-107457
Is dit een beetje een chill dingetje een vriend van mij wou dit graag hebben het ziet er wel goed uit.
Maar mischien heeft iemand anders betere ervaringen met een ander type.
Je kent de workaround toch inmiddels wel, http://mistertao.com/yext , daar bestellen. Die Yoobao powerbank van mij had ook 'iPhone' in de titel om compatibiliteit aan te duiden en zou anders niet gewerkt hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daarom geen Mistertao meer voor mij, ik kreeg bestellingen van legale zooi er al niet eens doorheen, omdat zij aanmerkten dat het mogelijk illegaal zou zijn.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:37 schreef Knalerwtje het volgende:
R1's binnen. Draagt wat gek over de oren met die stugge kabel. Maar out of the box al direct een bazen geluid.
Ben benieuwd hoeveel crashes je nodig hebt voor je 'em meester bent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:06 schreef rene90 het volgende:
De hubsan x4 is aangekomen en zijn ontvangen door buren/vrienden dus dat is wel gunstig. Even via facebook vragen of ik het om 23.30 nog kan ophalen na min werk
Doe je dan toch gewoon van de originele Taobao-link de prijs halen en doe je ter controle of het zo is ff bij Google het bedrag in 'xxx CNY to USD' (of EUR). Als iets afgeprijsd is, moet je, zoals de OP al door laat schemeren http://mistertao.com/yext gebruiken, anders wordt de korting niet herkend. Eigenlijk is de Discount Zone dus eigenlijk voor elke bestelling het slimste om te gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:36 schreef Sowieso. het volgende:
Op mistertao, zijn die prijzen echt in dollars? Dan is taobao wel echt flink duurder geworden, of niet? Wilde een shirtje bestellen aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Morgen tussen 10-11 wordt hij gebracht door de buren, en hoef pas om 14.30 uiterlijk weg om te gaan werken, dus er komt wel een reviewtje voor ik weg ga.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef shiznuts het volgende:
Ben benieuwd hoeveel crashes je nodig hebt voor je 'em meester bent.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi bois, aangezien jullie natuurlijk allemaal levende chinese webshop catalogussen zijn, kunnen jullie me vast wel vertellen waar ik het beste zonnebrillen kan kopen. Ik ben dan op zoek naar het beste aanbod en de laagste prijzen. Alvast bedankt!
Probleem lijkt mij of het écht goede bescherming biedt. De glazen zijn vaak donker en dus gaan je pupillen verder open staan. Geen probleem als de brillen goede bescherming bieden maar als ze dat niet doen zijn die brillen juist schadelijker voor je ogen. Ben daar dus een beetje huiverig voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef ErkendFokker het volgende:
ik heb gepolariseerde brillen van focal price gehaald, zeer goede kwaliteit en heldere glazen (scherp)
even opzoeken welk merk ook alweer
Gevonden: Oreka
echt hele goede brillen
Het beruchte $5-vest is vandaag ook bezorgd. Was zelf de hele dag weg en m'n ouders op moment van bezorging ook; pakketje lag achter een tafeltje bij onze voordeur.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:08 schreef rene90 het volgende:
Pakketje wordt vandaag bezorgd, alleen ben ik straks richting werk. Ik heb al zovaak pakketjes bij de buren gehaald, beetje zielig dat ik daar telkens aanbel
. Vanaf nu ga ik het wel op mijn werk laten bezorgen denk ik. Morgen dus waarschijnlijk wel een reviewtje van de nieuwe hubsan x4
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Loll het volgende:
Is dit een beetje een chill dingetje een vriend van mij wou dit graag hebben het ziet er wel goed uit.
Maar er kwam hier ook een review langs van iemand die er niet zo blij mee was. Maar over het algemeen geloof ik wel positief; hoewel een wifi repeater nou niet echt een efficiënt iets is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef shiznuts het volgende:
Staan toch gewoon 61 reviews bij? En is hier ook weleens voorbijgekomen, naar wat ik me kan herinneren gewoon een goed ding. Wordt in NL ook wel hier en daar verkocht, voor meer uiteraard.
Ik bedoelde meer of google translate niet ook van RMB, USD maakt bij het vertalen. Want op alle pagina's staat het dollarteken terwijl de prijs me logischer lijkt in chinese... valuta. Want als ik via mistertao zoek op 'long sleeve' en ik krijg resultaten van $80 dollar vind ik dat vrij prijzig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef shiznuts het volgende:
Doe je dan toch gewoon van de originele Taobao-link de prijs halen en doe je ter controle of het zo is ff bij Google het bedrag in 'xxx CNY to USD' (of EUR). Als iets afgeprijsd is, moet je, zoals de OP al door laat schemeren http://mistertao.com/yext gebruiken, anders wordt de korting niet herkend. Eigenlijk is de Discount Zone dus eigenlijk voor elke bestelling het slimste om te gebruiken.
Verder apart dat je niks kan vinden in Nederland. Er zijn genoeg info en bestelsites te vinden eigenlijk als je eens zoekt op 'allergie katoen kleding kopen'. Kom je op fora waar mensen hetzelfde probleem hebben en elkaar tips geven en worden er webshops gelist met non-synthetische ecologische materialen.
Hm, mijn vriendin zegt geen moeite te hebben met het vinden van katoenen kleding. En zij gaat gewoon naar H&M, Zara, etc... Maargoed, daar is dit topic niet voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Katoen? Ja, da's echt nergens te vinden. Alles is viscose of elasthan en zo en ik krijg overal behalve katoen uitslag van.
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden van dameskleding zijn enkele modellen bij Zeeman, maar die hebben ook niet veel keus. Of Fruit of the loom.
Volgens mij heeft een vriend van me dit ook besteld. Maar ik vroeg me al af of het bij hem werkt... hij heeft geen router, maar komt direct van de modem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Loll het volgende:
Probleem is dat ik de reviews voor geen meter vertrouw misschien zijn ze wel allemaal geschreven door review chinezen. Ik bestel hem maar gewoon ik heb hem tenslotte toch niet zelf uitgezocht.quote:Staan toch gewoon 61 reviews bij? En is hier ook weleens voorbijgekomen, naar wat ik me kan herinneren gewoon een goed ding. Wordt in NL ook wel hier en daar verkocht, voor meer uiteraard.
Deze zijn echt goed! Je pupillen gaan nauwelijks wijder openstaan omdat de bril niet heel donker is. Je kan hem zelfs binnen ophouden. Hij is gepolariseerd dus hij hoeft ook niet zo donker te zijn omdat hij een heleboel reflecties wegfiltert ipv verduistert.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Probleem lijkt mij of het écht goede bescherming biedt. De glazen zijn vaak donker en dus gaan je pupillen verder open staan. Geen probleem als de brillen goede bescherming bieden maar als ze dat niet doen zijn die brillen juist schadelijker voor je ogen. Ben daar dus een beetje huiverig voor.
Moet zelf ook eens een mooie/goede zonnebril halen; dat bleek vandaag wel weer...
Alle brillen van dat merk of heb je één specifieke. Zit net te kijken en er staan wel een paar mooie tussen. Als ze echt zo goed zijn als jij beweert wil ik wel een poging wagen maar alleen als je toevallig weet of ze allemaal ook zo goed zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:59 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Deze zijn echt goed! Je pupillen gaan nauwelijks wijder openstaan omdat de bril niet heel donker is. Je kan hem zelfs binnen ophouden. Hij is gepolariseerd dus hij hoeft ook niet zo donker te zijn omdat hij een heleboel reflecties wegfiltert ipv verduistert.
Ben zeer tevreden over de bril
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alle brillen van dat merk of heb je één specifieke. Zit net te kijken en er staan wel een paar mooie tussen. Als ze echt zo goed zijn als jij beweert wil ik wel een poging wagen maar alleen als je toevallig weet of ze allemaal ook zo goed zijn.
http://www.focalprice.com(...)teBlue_Polaroid.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alle brillen van dat merk of heb je één specifieke. Zit net te kijken en er staan wel een paar mooie tussen. Als ze echt zo goed zijn als jij beweert wil ik wel een poging wagen maar alleen als je toevallig weet of ze allemaal ook zo goed zijn.
edit: natuurlijk weet je het nooit van allemaal zeker, maar bedoel als je er toevallig twee hebt en beide zijn goed...
Top, thanks! Zal eens een poging wagen binnenkort!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
http://www.focalprice.com(...)teBlue_Polaroid.html
Ik heb zelf deze gekocht.. Maar hij is echt super chill. Het is ook een ´echt´ chinees merk dus het is echt prima.
Vaak genoeg dat een pakket op opening staat en een dag later depature heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef davedavy het volgende:
Staat m'n pakket op Opening, die komt dus nooit meer binnen 2 weken aan...
Hoop dat de Douane daar een goede dag heeft en niet alles laat liggen dus hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 11:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat een pakket op opening staat en een dag later depature heeftDus hou nog maar even hoop
Lol, linkje?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:05 schreef badschaap het volgende:
net een vendetta masker besteld voor 1,04 euro
Gaat er dan ook om wat je ermee kan.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij is niet echt groot geschapen inderdaad.
Heppie ermee? Een aantal collega's willen ook een quad, en ik ben nog aan het kijken welke ik ze zal aanraden; deze of een grotere.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:56 schreef rene90 het volgende:
Upgraded Hubsan x4
Ik kreeg hem binnen in een mindere verpakking, maar een dun laagje spul eromheen en in de doos zelf was het niet heel goed bescherm. Desondanks is het wel goed binnen gekomen als "charger" (in zo'n doos...tuurlijk).
Is het niet mogelijk om dezelfde NL-SE tracking code te gebruiken om de pakketstatus te checken? Klik even op het vinkje van 'buitenlandse verzending'ofzo. Als het goed is, ZOU het zo moeten zijn dat het pakket wordt verstuurd met de NL SE code. Zo niet, dan moet je ff gaan twitteren/bellen met postNLquote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Poekieman het volgende:
Iemand ervaring met pakketjes die teruggestuurd worden naar China? Krijgen die een andere tracking code voor de terugzending?
Kan hier niets over vinden en de Truus van PostNL snapte er eerst niets van maar beweert nu dat dat dezelfde code is. Maar ik heb mijn twijfels...
Ik was op vakantie toen een pakketje werd afgeleverd. Dat houden ze 3 wk vast zodat je het kunt ophalen, maar toen was ik nog steeds niet terug, dus het pakketje is retour China gegaan.
Volgens de Track & Trace van PostNL is het 19 juni om 08:52 afgeleverd in China, maar BuyInCoins heeft een tracking code nodig om het te kunnen vinden. Ik hebg ze de originele Chinese en mijn NL-se van PostNL gegeven, maar daarmee kunnen ze het blijkbaar niet vinden...
Bij het sturen van China naar NL gaat de tracking code van een Chinese over op een NL-se, waarschijnlijk zodra het NL binnenkomt en in handen van PostNL komt. Bij terugzending zal de NL-se tracking code ergens weer overgaan op een Chinese, maar de vraag is of dat dan weer de originele tracking code wordt, die gebruikt werd bij het opsturen, of een nieuwe...
Iemand ervaring hiermee?
wel ervaring mee en ook naar bic. deze was 28 juni aangekomen en ik heb ze ook de link laten zien.daarbij ook fotos ter bewijs dat ik het verstuurd heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Poekieman het volgende:
Iemand ervaring met pakketjes die teruggestuurd worden naar China? Krijgen die een andere tracking code voor de terugzending?
Kan hier niets over vinden en de Truus van PostNL snapte er eerst niets van maar beweert nu dat dat dezelfde code is. Maar ik heb mijn twijfels...
Ik was op vakantie toen een pakketje werd afgeleverd. Dat houden ze 3 wk vast zodat je het kunt ophalen, maar toen was ik nog steeds niet terug, dus het pakketje is retour China gegaan.
Volgens de Track & Trace van PostNL is het 19 juni om 08:52 afgeleverd in China, maar BuyInCoins heeft een tracking code nodig om het te kunnen vinden. Ik hebg ze de originele Chinese en mijn NL-se van PostNL gegeven, maar daarmee kunnen ze het blijkbaar niet vinden...
Bij het sturen van China naar NL gaat de tracking code van een Chinese over op een NL-se, waarschijnlijk zodra het NL binnenkomt en in handen van PostNL komt. Bij terugzending zal de NL-se tracking code ergens weer overgaan op een Chinese, maar de vraag is of dat dan weer de originele tracking code wordt, die gebruikt werd bij het opsturen, of een nieuwe...
Iemand ervaring hiermee?
voor zover ik er wat over kan zeggen ben om er blij mee ja. Prima ding, wel wat klein maar hij doet wat je wilt, goed gebouwd et cetera.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:00 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Heppie ermee? Een aantal collega's willen ook een quad, en ik ben nog aan het kijken welke ik ze zal aanraden; deze of een grotere.
Ja, heb PostNL gebeld - en de Truus aldaar zei dat het pakketje dezelfde tracking code houdt. Alleen de vragen die ze me stelde gaven me niet echt de indruk dat ze wist waar ze het over had... En ze kon mijn pakketje in hun systeem eerst niet eens vinden - en ik zelf kon het wel vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om dezelfde NL-SE tracking code te gebruiken om de pakketstatus te checken? Klik even op het vinkje van 'buitenlandse verzending'ofzo. Als het goed is, ZOU het zo moeten zijn dat het pakket wordt verstuurd met de NL SE code. Zo niet, dan moet je ff gaan twitteren/bellen met postNL
Ik heb het niet zelf terug gestuurd. Dat heeft PostNL gedaan, omdat ik het niet binnen 3 weken op het postkantoor heb afgehaald...quote:Op maandag 8 juli 2013 12:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
wel ervaring mee en ook naar bic. deze was 28 juni aangekomen en ik heb ze ook de link laten zien.daarbij ook fotos ter bewijs dat ik het verstuurd heb.
heb je wel een brief rij gestopt met alle info? ik krijg het geld al terug van bic.de eerste tien dollar is al terug ter compensatie voor de shipping.
Het zou dus zo moeten zijn dat hij dezelfde code behoudt, althans, dat zou het geval moeten zijn. Misschien kunnen zij het niet zien in het systeem, omdat het invoeren van informate bij PostNL niet altijd zeer gesmeerd loopt. Misschien is er meer informatie over het pakket als het de douane passeert en het daar opnieuw geregistreerd wordt. Je kunt proberen nog een poging te wagen, maar het beste kun je geduld hebben en om opheldering gaan vragen, doe dit regelmatig.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ja, heb PostNL gebeld - en de Truus aldaar zei dat het pakketje dezelfde tracking code houdt. Alleen de vragen die ze me stelde gaven me niet echt de indruk dat ze wist waar ze het over had... En ze kon mijn pakketje in hun systeem eerst niet eens vinden - en ik zelf kon het wel vinden.
Bij mijn NL-se tracking code staat ook dat het in China is afgeleverd, ik heb dat BIC ook gemessaged. Alleen die vroegen om een tracking code terwijl ik ze de originele Chinese en NL-se al gegeven had, dus had ik de indruk dat een retourzending mss wel eens een andere tracking code zou kunnen krijgen, althans een andere Chinese tracking code... wanneer de NL-se weer over gaat op een Chinese, bij retour aankomst in China.
Vandaar hier naar ervaringen gevraagd. Dat is waardevoller / informatiever...
anders paypal claim aanmaken dat je het niet ontvangen hebt dan als bewijs die 3s code toevoegen dat het weer in China zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf terug gestuurd. Dat heeft PostNL gedaan, omdat ik het niet binnen 3 weken op het postkantoor heb afgehaald...
Ja, da's ook een optie... Eerst nog even BICs reactie afwachten...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
anders paypal claim aanmaken dat je het niet ontvangen hebt dan als bewijs die 3s code toevoegen dat het weer in China zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |