abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128663335
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:36 schreef Sowieso. het volgende:
Op mistertao, zijn die prijzen echt in dollars? Dan is taobao wel echt flink duurder geworden, of niet? Wilde een shirtje bestellen aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Onvindbaar? Whut?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:51:53 #102
174940 W00fer
Maar echt
pi_128663366
quote:
Aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Lol, er zijn 20x meer dameskleding winkels dan heren, en dan nog niet te vinden :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:55:43 #103
174940 W00fer
Maar echt
pi_128663446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef thethoryd het volgende:
Btw, hebben meer mensen last van die oneindige refunds via mistertao met de reden dat er te weinig betrouwbaarheid is?
Ik kijk bij taobao en bekijk de hoogste betrouwbaarheid, stuk of 5 diamanten, order het bij mistertao en zij geven aan dat er maar 1-5 orders bij die verkoper zijn geplaatst :') Heb nu 5 keer achter elkaar bij een andere seller en word er nou wel een beetje gek van :(
Daarom geen Mistertao meer voor mij, ik kreeg bestellingen van legale zooi er al niet eens doorheen, omdat zij aanmerkten dat het mogelijk illegaal zou zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_128663903
Zojuist weer een DX bestelling geplaatst: Awei ES900i, een protective case voor 3,5" HDD en een USB LED lampje voor de laptop. Nu maar weer wachten.
pi_128664148
R1's binnen. Draagt wat gek over de oren met die stugge kabel. Maar out of the box al direct een bazen geluid.
pi_128664602
De hubsan x4 is aangekomen en zijn ontvangen door buren/vrienden dus dat is wel gunstig. Even via facebook vragen of ik het om 23.30 nog kan ophalen na min werk :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128664757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Onvindbaar? Whut?
Katoen? Ja, da's echt nergens te vinden. Alles is viscose of elasthan en zo en ik krijg overal behalve katoen uitslag van.

Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden van dameskleding zijn enkele modellen bij Zeeman, maar die hebben ook niet veel keus. Of Fruit of the loom.
pi_128669285
Die speakers die op de beat van de muziek water laten dansen hebben ze nu bij BIC.

http://www.buyincoins.com/item/25550.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:09:06 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128669836
Pff, waar mensen geld voor over hebben... :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:30:32 #110
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_128670522
http://dx.com/p/portable-(...)r-ac-100-240v-107457

Is dit een beetje een chill dingetje een vriend van mij wou dit graag hebben het ziet er wel goed uit.
Maar mischien heeft iemand anders betere ervaringen met een ander type.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:13:15 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128672171
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Loll het volgende:

Is dit een beetje een chill dingetje een vriend van mij wou dit graag hebben het ziet er wel goed uit.
Staan toch gewoon 61 reviews bij? En is hier ook weleens voorbijgekomen, naar wat ik me kan herinneren gewoon een goed ding. Wordt in NL ook wel hier en daar verkocht, voor meer uiteraard.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef W00fer het volgende:

[..]

Daarom geen Mistertao meer voor mij, ik kreeg bestellingen van legale zooi er al niet eens doorheen, omdat zij aanmerkten dat het mogelijk illegaal zou zijn.
Je kent de workaround toch inmiddels wel, http://mistertao.com/yext , daar bestellen. Die Yoobao powerbank van mij had ook 'iPhone' in de titel om compatibiliteit aan te duiden en zou anders niet gewerkt hebben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:37 schreef Knalerwtje het volgende:
R1's binnen. Draagt wat gek over de oren met die stugge kabel. Maar out of the box al direct een bazen geluid.
^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:06 schreef rene90 het volgende:
De hubsan x4 is aangekomen en zijn ontvangen door buren/vrienden dus dat is wel gunstig. Even via facebook vragen of ik het om 23.30 nog kan ophalen na min werk :P
Ben benieuwd hoeveel crashes je nodig hebt voor je 'em meester bent. :P
quote:
Op mistertao, zijn die prijzen echt in dollars? Dan is taobao wel echt flink duurder geworden, of niet? Wilde een shirtje bestellen aangezien katoenen dameskleding in Nederland echt onvindbaar is.
Doe je dan toch gewoon van de originele Taobao-link de prijs halen en doe je ter controle of het zo is ff bij Google het bedrag in 'xxx CNY to USD' (of EUR). Als iets afgeprijsd is, moet je, zoals de OP al door laat schemeren http://mistertao.com/yext gebruiken, anders wordt de korting niet herkend. Eigenlijk is de Discount Zone dus eigenlijk voor elke bestelling het slimste om te gebruiken.

Verder apart dat je niks kan vinden in Nederland. Er zijn genoeg info en bestelsites te vinden eigenlijk als je eens zoekt op 'allergie katoen kleding kopen'. Kom je op fora waar mensen hetzelfde probleem hebben en elkaar tips geven en worden er webshops gelist met non-synthetische ecologische materialen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128673237
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef shiznuts het volgende:
Ben benieuwd hoeveel crashes je nodig hebt voor je 'em meester bent.
Morgen tussen 10-11 wordt hij gebracht door de buren, en hoef pas om 14.30 uiterlijk weg om te gaan werken, dus er komt wel een reviewtje voor ik weg ga.
Top 5 China producten
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:53:28 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128673428
Nice. :D Ben benieuwd.

Banggood heeft trouwens 4000 van die protection covers/prop guards voor de X4 besteld. :P
Die móet ik er ook bij hebben als accessoire natuurlijk. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128673430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi bois, aangezien jullie natuurlijk allemaal levende chinese webshop catalogussen zijn, kunnen jullie me vast wel vertellen waar ik het beste zonnebrillen kan kopen. Ik ben dan op zoek naar het beste aanbod en de laagste prijzen. Alvast bedankt!
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef ErkendFokker het volgende:
ik heb gepolariseerde brillen van focal price gehaald, zeer goede kwaliteit en heldere glazen (scherp)
even opzoeken welk merk ook alweer
Gevonden: Oreka
echt hele goede brillen
Probleem lijkt mij of het écht goede bescherming biedt. De glazen zijn vaak donker en dus gaan je pupillen verder open staan. Geen probleem als de brillen goede bescherming bieden maar als ze dat niet doen zijn die brillen juist schadelijker voor je ogen. Ben daar dus een beetje huiverig voor.

Moet zelf ook eens een mooie/goede zonnebril halen; dat bleek vandaag wel weer...
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:08 schreef rene90 het volgende:
Pakketje wordt vandaag bezorgd, alleen ben ik straks richting werk :'). Ik heb al zovaak pakketjes bij de buren gehaald, beetje zielig dat ik daar telkens aanbel :'). Vanaf nu ga ik het wel op mijn werk laten bezorgen denk ik. Morgen dus waarschijnlijk wel een reviewtje van de nieuwe hubsan x4 :)
Het beruchte $5-vest is vandaag ook bezorgd. Was zelf de hele dag weg en m'n ouders op moment van bezorging ook; pakketje lag achter een tafeltje bij onze voordeur.
Ze zijn wel creatief; ene keer ligt het daar; de andere keer ligt het in een schuurtje van ons (je vraagt je wel af hoe blij je daar mee moet zijn). Maar de bezorger kent ons ondertussen wel; da's toch wel weer geinig soms. :P
quote:

quote:
Staan toch gewoon 61 reviews bij? En is hier ook weleens voorbijgekomen, naar wat ik me kan herinneren gewoon een goed ding. Wordt in NL ook wel hier en daar verkocht, voor meer uiteraard.
Maar er kwam hier ook een review langs van iemand die er niet zo blij mee was. Maar over het algemeen geloof ik wel positief; hoewel een wifi repeater nou niet echt een efficiënt iets is.

Straks/morgen maar eens kijken of toch een keer positief mag zijn over mijn lengte (ofwel dat vest te klein is). Morgen ook maar gek doen en gewoon die 77mm ND-filter, step-up ringen en viewfinder bestellen. (als ik niets vergeten ben)
pi_128674042
quote:

Doe je dan toch gewoon van de originele Taobao-link de prijs halen en doe je ter controle of het zo is ff bij Google het bedrag in 'xxx CNY to USD' (of EUR). Als iets afgeprijsd is, moet je, zoals de OP al door laat schemeren http://mistertao.com/yext gebruiken, anders wordt de korting niet herkend. Eigenlijk is de Discount Zone dus eigenlijk voor elke bestelling het slimste om te gebruiken.

Verder apart dat je niks kan vinden in Nederland. Er zijn genoeg info en bestelsites te vinden eigenlijk als je eens zoekt op 'allergie katoen kleding kopen'. Kom je op fora waar mensen hetzelfde probleem hebben en elkaar tips geven en worden er webshops gelist met non-synthetische ecologische materialen.
Ik bedoelde meer of google translate niet ook van RMB, USD maakt bij het vertalen. Want op alle pagina's staat het dollarteken terwijl de prijs me logischer lijkt in chinese... valuta. Want als ik via mistertao zoek op 'long sleeve' en ik krijg resultaten van $80 dollar vind ik dat vrij prijzig.

En ja, als ik goed zoek zou ik wellicht 'speciale' kleren kunnen vinden in Nederland maar mijn budget is nogal beperkt. Ik geloof niet dat ik ooit meer dan een tientje aan een shirt uitgegeven heb, en dat ben ik ook niet van plan. Bonprix heeft af en toe wel wat 100% katoen, maar nog steeds zeer weinig keus vergeleken met China waar vrijwel alle dameskleding wél van katoen is.
  zondag 7 juli 2013 @ 00:23:34 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128674258
Probeer dit dan eens ('cotton women' vertaald) http://s.taobao.com/search?q=%B4%BF%C3%DE%C5%AE .
Ik gebruik nooit Mistertao om te zoeken. Zoek via Taobao/Tmall en gooi de linkjes om te kopen dan pas naar Mistertao.
pi_128675310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Katoen? Ja, da's echt nergens te vinden. Alles is viscose of elasthan en zo en ik krijg overal behalve katoen uitslag van.

Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden van dameskleding zijn enkele modellen bij Zeeman, maar die hebben ook niet veel keus. Of Fruit of the loom.
Hm, mijn vriendin zegt geen moeite te hebben met het vinden van katoenen kleding. En zij gaat gewoon naar H&M, Zara, etc... Maargoed, daar is dit topic niet voor.
pi_128675431
quote:

Volgens mij heeft een vriend van me dit ook besteld. Maar ik vroeg me al af of het bij hem werkt... hij heeft geen router, maar komt direct van de modem.
  zondag 7 juli 2013 @ 02:19:35 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128676109
Quintezz dashcam gehaald, I know het is geen China buy maar het komt daar wel vandaan.

Gelijk al een probleem geconstateerd, hij wil alleen loopen met 2 minuten... en niet met 5 en 10.

Iemand die hem ook heeft en hetzelfde probleem heeft? Desnoods dm?

Verder is de kwaliteit wat mij betreft voor 27,95 goed genoeg.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 7 juli 2013 @ 09:11:15 #120
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_128677947
quote:
Probleem is dat ik de reviews voor geen meter vertrouw misschien zijn ze wel allemaal geschreven door review chinezen. Ik bestel hem maar gewoon ik heb hem tenslotte toch niet zelf uitgezocht.
BAM dit is 3KB
  zondag 7 juli 2013 @ 09:59:43 #121
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_128678374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Probleem lijkt mij of het écht goede bescherming biedt. De glazen zijn vaak donker en dus gaan je pupillen verder open staan. Geen probleem als de brillen goede bescherming bieden maar als ze dat niet doen zijn die brillen juist schadelijker voor je ogen. Ben daar dus een beetje huiverig voor.

Moet zelf ook eens een mooie/goede zonnebril halen; dat bleek vandaag wel weer...
Deze zijn echt goed! Je pupillen gaan nauwelijks wijder openstaan omdat de bril niet heel donker is. Je kan hem zelfs binnen ophouden. Hij is gepolariseerd dus hij hoeft ook niet zo donker te zijn omdat hij een heleboel reflecties wegfiltert ipv verduistert.
Ben zeer tevreden over de bril
pi_128678475
quote:
99s.gif Op zondag 7 juli 2013 09:59 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Deze zijn echt goed! Je pupillen gaan nauwelijks wijder openstaan omdat de bril niet heel donker is. Je kan hem zelfs binnen ophouden. Hij is gepolariseerd dus hij hoeft ook niet zo donker te zijn omdat hij een heleboel reflecties wegfiltert ipv verduistert.
Ben zeer tevreden over de bril
Alle brillen van dat merk of heb je één specifieke. Zit net te kijken en er staan wel een paar mooie tussen. Als ze echt zo goed zijn als jij beweert wil ik wel een poging wagen maar alleen als je toevallig weet of ze allemaal ook zo goed zijn.

edit: natuurlijk weet je het nooit van allemaal zeker, maar bedoel als je er toevallig twee hebt en beide zijn goed...
  zondag 7 juli 2013 @ 10:10:20 #123
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_128678510
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Alle brillen van dat merk of heb je één specifieke. Zit net te kijken en er staan wel een paar mooie tussen. Als ze echt zo goed zijn als jij beweert wil ik wel een poging wagen maar alleen als je toevallig weet of ze allemaal ook zo goed zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

edit: natuurlijk weet je het nooit van allemaal zeker, maar bedoel als je er toevallig twee hebt en beide zijn goed...
http://www.focalprice.com(...)teBlue_Polaroid.html
Ik heb zelf deze gekocht.. Maar hij is echt super chill. Het is ook een ´echt´ chinees merk dus het is echt prima.
pi_128678523
quote:
99s.gif Op zondag 7 juli 2013 10:10 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

[..]

http://www.focalprice.com(...)teBlue_Polaroid.html
Ik heb zelf deze gekocht.. Maar hij is echt super chill. Het is ook een ´echt´ chinees merk dus het is echt prima.
Top, thanks! Zal eens een poging wagen binnenkort!
pi_128679188
Upgraded Hubsan x4
Ik kreeg hem binnen in een mindere verpakking, maar een dun laagje spul eromheen en in de doos zelf was het niet heel goed bescherm. Desondanks is het wel goed binnen gekomen als "charger" (in zo'n doos...tuurlijk).

Dan de doos zelf:

Inhoud
• Hubsan x4
• Controller
• USB kabeltje
• Accu van 240 mah
• Extra propellers
• Gebruiksaanwijzing

Ik had zelf al een accu van 380 mah besteld op banggood, die past er in alleen het is wel krapjes. Het hele pakket is nu aan het opladen en ik heb wat afstandsbedieningen open gehaald voor de 4 AAA batterijen die in de controller gaan.

Wat dus de verschillen zijn tussen de oude versie en de nieuwe is goed te zien op de website van Banggood waar ik hem ook gekocht heb. Simpel gezegd: groter bereik van 100 meter nu, betere chip of iets, andere ledjes voor nachtvluchten, stoot kussentjes onderop de 4 poten, propellers zitten dichter op het motortje.

Het vliegen
Hij is erg stabiel, hij kan gewoon stil in de lucht hangen en reageert goed op de controls. Ik heb vrijwel geen ervaring met het vliegen van die dingen maar met deze kan ik al redelijk overweg. Daarmee bedoel ik voornamelijk dat ik hem in de lucht kan houden en op tijd kan remmen / sturen. Het uittrimmen is heel simpel en stelt niks voor. Het doen van loopings en dergelijke heb ik nog niet aangedurfd :')

[ Bericht 13% gewijzigd door rene90 op 07-07-2013 11:13:21 ]
Top 5 China producten
pi_128679755
Staat m'n pakket op Opening, die komt dus nooit meer binnen 2 weken aan... :(
  zondag 7 juli 2013 @ 11:32:10 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128679854
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef davedavy het volgende:
Staat m'n pakket op Opening, die komt dus nooit meer binnen 2 weken aan... :(
Vaak genoeg dat een pakket op opening staat en een dag later depature heeft :P Dus hou nog maar even hoop :D

@Rene, Leuk ding alleen wat klein :P?!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_128679997
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:32 schreef RobertNL het volgende:
@Rene, Leuk ding alleen wat klein ?!
Hij is niet echt groot geschapen inderdaad.
Top 5 China producten
pi_128680088
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vaak genoeg dat een pakket op opening staat en een dag later depature heeft :P Dus hou nog maar even hoop :D
Hoop dat de Douane daar een goede dag heeft en niet alles laat liggen dus haha :P Volgens 17track staat die weer op Transporting, en volgens CN post zelf op opening, top ;( Achja, als het optijd komt zie ik de postbode vanzelf, zo niet dan pech.
pi_128680136
Ik zag bij samenkopen.net een aktie lopen met road flares (http://www.samenkopen.net/action/629066). Heeft iemand deze dingen zelf al eens uit China gehaald? Of gevonden voor een mooie prijs?
  zondag 7 juli 2013 @ 13:07:46 #131
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128682802
Enorme first world problems... alle Aliexpress verkopers sturen tracking nummers, zet je ze in een lijstje, weet je niet meer wat wat is 8)7

Hoe gaat het tegenwoordig met batterijen via CN post? Heb voor mn camera twee besteld, zijn er nog steeds zulke issues of gaat het er nog gewoon doorheen? :s)
Koekje d'r bij?
pi_128687576
heuj pakketje van banggood is 2 dagen geleden aangekomen op schiphol :9
pi_128689376
net een vendetta masker besteld voor 1,04 euro :')
  zondag 7 juli 2013 @ 23:16:30 #134
68978 dj_ko
*gaap*
pi_128704579
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:05 schreef badschaap het volgende:
net een vendetta masker besteld voor 1,04 euro :')
Lol, linkje?
  zondag 7 juli 2013 @ 23:19:18 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128704689
It's no so hard: http://chinaprices.us?q=anon%20mask // http://chinaprices.us?q=vendetta%20mask // http://chinaprices.us?q=fawkes%20mask
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hij is niet echt groot geschapen inderdaad.
Gaat er dan ook om wat je ermee kan. :+ _O-

Toffe p-review.
pi_128711335
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 10:56 schreef rene90 het volgende:
Upgraded Hubsan x4
Ik kreeg hem binnen in een mindere verpakking, maar een dun laagje spul eromheen en in de doos zelf was het niet heel goed bescherm. Desondanks is het wel goed binnen gekomen als "charger" (in zo'n doos...tuurlijk).
Heppie ermee? Een aantal collega's willen ook een quad, en ik ben nog aan het kijken welke ik ze zal aanraden; deze of een grotere.
pi_128715571
Iemand ervaring met pakketjes die teruggestuurd worden naar China? Krijgen die een andere tracking code voor de terugzending?

Kan hier niets over vinden en de Truus van PostNL snapte er eerst niets van maar beweert nu dat dat dezelfde code is. Maar ik heb mijn twijfels...

Ik was op vakantie toen een pakketje werd afgeleverd. Dat houden ze 3 wk vast zodat je het kunt ophalen, maar toen was ik nog steeds niet terug, dus het pakketje is retour China gegaan.

Volgens de Track & Trace van PostNL is het 19 juni om 08:52 afgeleverd in China, maar BuyInCoins heeft een tracking code nodig om het te kunnen vinden. Ik hebg ze de originele Chinese en mijn NL-se van PostNL gegeven, maar daarmee kunnen ze het blijkbaar niet vinden...

Bij het sturen van China naar NL gaat de tracking code van een Chinese over op een NL-se, waarschijnlijk zodra het NL binnenkomt en in handen van PostNL komt. Bij terugzending zal de NL-se tracking code ergens weer overgaan op een Chinese, maar de vraag is of dat dan weer de originele tracking code wordt, die gebruikt werd bij het opsturen, of een nieuwe...

Iemand ervaring hiermee?
Goud kan je niet bijdrukken
  maandag 8 juli 2013 @ 12:06:39 #138
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128716125
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Poekieman het volgende:
Iemand ervaring met pakketjes die teruggestuurd worden naar China? Krijgen die een andere tracking code voor de terugzending?

Kan hier niets over vinden en de Truus van PostNL snapte er eerst niets van maar beweert nu dat dat dezelfde code is. Maar ik heb mijn twijfels...

Ik was op vakantie toen een pakketje werd afgeleverd. Dat houden ze 3 wk vast zodat je het kunt ophalen, maar toen was ik nog steeds niet terug, dus het pakketje is retour China gegaan.

Volgens de Track & Trace van PostNL is het 19 juni om 08:52 afgeleverd in China, maar BuyInCoins heeft een tracking code nodig om het te kunnen vinden. Ik hebg ze de originele Chinese en mijn NL-se van PostNL gegeven, maar daarmee kunnen ze het blijkbaar niet vinden...

Bij het sturen van China naar NL gaat de tracking code van een Chinese over op een NL-se, waarschijnlijk zodra het NL binnenkomt en in handen van PostNL komt. Bij terugzending zal de NL-se tracking code ergens weer overgaan op een Chinese, maar de vraag is of dat dan weer de originele tracking code wordt, die gebruikt werd bij het opsturen, of een nieuwe...

Iemand ervaring hiermee?
Is het niet mogelijk om dezelfde NL-SE tracking code te gebruiken om de pakketstatus te checken? Klik even op het vinkje van 'buitenlandse verzending'ofzo. Als het goed is, ZOU het zo moeten zijn dat het pakket wordt verstuurd met de NL SE code. Zo niet, dan moet je ff gaan twitteren/bellen met postNL
  maandag 8 juli 2013 @ 12:08:00 #139
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128716173
Mijn pakketje ligt bij de Douane duurt lang :') Vest besteld met maatje XXXL, hopen dat het wat is, aangezien ik niet echt zin heb om het terug te sturen. Dat en een ander pakketje heeft geen tracking code, maar duurt lang :'(
pi_128716613
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Poekieman het volgende:

Iemand ervaring hiermee?
wel ervaring mee en ook naar bic. deze was 28 juni aangekomen en ik heb ze ook de link laten zien.daarbij ook fotos ter bewijs dat ik het verstuurd heb.

heb je wel een brief rij gestopt met alle info? ik krijg het geld al terug van bic.de eerste tien dollar is al terug ter compensatie voor de shipping.
Top 5 China producten
pi_128716668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:00 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Heppie ermee? Een aantal collega's willen ook een quad, en ik ben nog aan het kijken welke ik ze zal aanraden; deze of een grotere.
voor zover ik er wat over kan zeggen ben om er blij mee ja. Prima ding, wel wat klein maar hij doet wat je wilt, goed gebouwd et cetera.
Top 5 China producten
pi_128717201
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef iamboktor het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk om dezelfde NL-SE tracking code te gebruiken om de pakketstatus te checken? Klik even op het vinkje van 'buitenlandse verzending'ofzo. Als het goed is, ZOU het zo moeten zijn dat het pakket wordt verstuurd met de NL SE code. Zo niet, dan moet je ff gaan twitteren/bellen met postNL
Ja, heb PostNL gebeld - en de Truus aldaar zei dat het pakketje dezelfde tracking code houdt. Alleen de vragen die ze me stelde gaven me niet echt de indruk dat ze wist waar ze het over had... En ze kon mijn pakketje in hun systeem eerst niet eens vinden - en ik zelf kon het wel vinden.

Bij mijn NL-se tracking code staat ook dat het in China is afgeleverd, ik heb dat BIC ook gemessaged. Alleen die vroegen om een tracking code terwijl ik ze de originele Chinese en NL-se al gegeven had, dus had ik de indruk dat een retourzending mss wel eens een andere tracking code zou kunnen krijgen, althans een andere Chinese tracking code... wanneer de NL-se weer over gaat op een Chinese, bij retour aankomst in China.

Vandaar hier naar ervaringen gevraagd. Dat is waardevoller / informatiever...
pi_128717229
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

wel ervaring mee en ook naar bic. deze was 28 juni aangekomen en ik heb ze ook de link laten zien.daarbij ook fotos ter bewijs dat ik het verstuurd heb.

heb je wel een brief rij gestopt met alle info? ik krijg het geld al terug van bic.de eerste tien dollar is al terug ter compensatie voor de shipping.
Ik heb het niet zelf terug gestuurd. Dat heeft PostNL gedaan, omdat ik het niet binnen 3 weken op het postkantoor heb afgehaald...
  maandag 8 juli 2013 @ 12:50:34 #144
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128717647
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ja, heb PostNL gebeld - en de Truus aldaar zei dat het pakketje dezelfde tracking code houdt. Alleen de vragen die ze me stelde gaven me niet echt de indruk dat ze wist waar ze het over had... En ze kon mijn pakketje in hun systeem eerst niet eens vinden - en ik zelf kon het wel vinden.

Bij mijn NL-se tracking code staat ook dat het in China is afgeleverd, ik heb dat BIC ook gemessaged. Alleen die vroegen om een tracking code terwijl ik ze de originele Chinese en NL-se al gegeven had, dus had ik de indruk dat een retourzending mss wel eens een andere tracking code zou kunnen krijgen, althans een andere Chinese tracking code... wanneer de NL-se weer over gaat op een Chinese, bij retour aankomst in China.

Vandaar hier naar ervaringen gevraagd. Dat is waardevoller / informatiever...
Het zou dus zo moeten zijn dat hij dezelfde code behoudt, althans, dat zou het geval moeten zijn. Misschien kunnen zij het niet zien in het systeem, omdat het invoeren van informate bij PostNL niet altijd zeer gesmeerd loopt. Misschien is er meer informatie over het pakket als het de douane passeert en het daar opnieuw geregistreerd wordt. Je kunt proberen nog een poging te wagen, maar het beste kun je geduld hebben en om opheldering gaan vragen, doe dit regelmatig.
pi_128719851
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ik heb het niet zelf terug gestuurd. Dat heeft PostNL gedaan, omdat ik het niet binnen 3 weken op het postkantoor heb afgehaald...
anders paypal claim aanmaken dat je het niet ontvangen hebt dan als bewijs die 3s code toevoegen dat het weer in China zit.
Top 5 China producten
pi_128720117
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

anders paypal claim aanmaken dat je het niet ontvangen hebt dan als bewijs die 3s code toevoegen dat het weer in China zit.
Ja, da's ook een optie... Eerst nog even BICs reactie afwachten...
Weet je uit je hoofd tot hoe lang na een transactie je PayPal claims nog kan indienen...?
  maandag 8 juli 2013 @ 14:13:37 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128720301
45 dagen, staat gewoon in de OP. ;)

Verder zou ik ze gewoon nog een keer de trackcode geven en de site waar volgens jou die trackbaar is en de status heeft dat 'ie ontvangen is. Eventueel met screenshot. Kunnen ze moeilijk zeggen dat het niet zo is.
pi_128721268
Need help!
Ik zoek wonder schelpen a.k.a. "Wonder Shells", "Water Flowers", "Clamshell Flowers" or "Flowers in the Shell".
Hier een voorbeeld

Ik kan het echt nergens vinden.
pi_128721319
Pas werd hier zo'n bluetooth speaker genoemd; was zo'n $20 uit China.
Kruidvat heeft 'm voor ¤14.99 (mits je hem zelf ophaalt).

Oh, ik heb nog wat beloftes na te gaan, pakketjes openen en bestellen doet...
  maandag 8 juli 2013 @ 14:47:12 #150
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_128721382
Vandaag een paketje binnen gekregen met een anti mug stekker .
Nu is alleen de stekker niet europees 8)7 8)7 ,heb ook niet goed op de foto´s gekeken .
Iemand een idee voor welk land deze stekker is ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')