Die van mij is in Amsterdam sinds 4 juli, had gehoopt dat hij vandaag kwam (hoewel het kan nog, hij komt hier altijd laat) maar anders toch wel morgen hoop ik. Hubsan x4quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef davedavy het volgende:
Tracking werkt, toch nog hoop dat 'ie optijd komt!
Hoe zie bij de goedkope verzenders waar die isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die van mij is in Amsterdam sinds 4 juli, had gehoopt dat hij vandaag kwam (hoewel het kan nog, hij komt hier altijd laat) maar anders toch wel morgen hoop ik. Hubsan x4
17track gewoon, mits je een tracking hebt uiteraard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe zie bij de goedkope verzenders waar die is?
Thanks, mijne is nog in Bejingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
17track gewoon, mits je een tracking hebt uiteraard.
Shit, dat is wel kut. Verheug je je net om een beetje te spelen met dat ding... gaat het niet. Kan je zelf niet wat in elkaar knutselen als tijdelijke oplossing?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Mederiacvm het volgende:
Vandaag m'n V959 ontvangen, helaas ontbreekt een klein tandwieltje aan een der motoren waardoor slechts 3 rotors draaien en de copter niet opstijgt.
Zojuist maar een mailtje naar Banggood gestuurd, even kijken welke oplossing ze aandragen.
ik heb gepolariseerde brillen van focal price gehaald, zeer goede kwaliteit en heldere glazen (scherp)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi bois, aangezien jullie natuurlijk allemaal levende chinese webshop catalogussen zijn, kunnen jullie me vast wel vertellen waar ik het beste zonnebrillen kan kopen. Ik ben dan op zoek naar het beste aanbod en de laagste prijzen. Alvast bedankt!
Welke shop was hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:13 schreef BillsGate het volgende:
Een tijdje terug iets via ebay besteld bij een Chinese webshop, zit er in het pakket een tegoedbon voor $5,- voor hun eigen webshop
Cardreadertje besteld voor 4,99. Komt ie gisteren binnen en wat zit erbij? Weer zo'n coupon :d
quote:
Eerst kreeg je ook geen melding hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef rene90 het volgende:
Oke wel snel reactie bij de "message" functie van BIC. Het werkt wel erg kut want krijg geen notificatie dat ik blijkbaar een bericht terug heb. Ze hebben de tablet retour ontvangen en kwamen met een lul verhaal dat ze het precies vandaag hebben gehad en daarom pas nu konden reageren. (het is 28 juni aangekomen).
Ze willen het eerst in coins uitkeren, dus heb maar gezegd dat ik het gewoon op mijn paypal wil.
quote:
quote:
quote:
www.uxcell.comquote:
Nee maar nu ze helemaal niet meer op mail reageren blijkbaar is het nogal lastig om telkens naar BIC te gaan en te kijken of ze al iets hebben gezegd. En ik kreeg wel mailtjes met status updates gewoon, nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Eerst kreeg je ook geen melding hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |