SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
En?quote:
De meesten wel.quote:
Komt door het bierquote:
Radler is prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Radler, dat kun je geen bier noemen.
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Argos, het San Marinees voetbalelftal van het wielrennen
hmm ken dat helemaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Radler, dat kun je geen bier noemen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:02 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..
Smaakt prima.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:02 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm ken dat helemaal niet eigenlijk.
San Marino met twee super spitsen dan hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Argos, het San Marinees voetbalelftal van het wielrennen
Meer reclame kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.
Bier, met citroensapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.
Dat is geen happen, dat is gewoon iemand wijzen op het gedrag wat hij zelf vertoont.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dacht dat we niet meer mochten happen op trolls.
Oh daar let ik nooit op. Ga ik even drinken pakken. Of zappen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Meer reclame kijken
Komt toch echt wel iedere derde reclame blok ofzo.
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.quote:
Kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.
kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.
Kittel wint inderdaad heel veel. Degenkolb ook wel. De rest zelden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Ik heb even naar de overwinningen van Argos gekeken, rijden toch echt aardige uitslagen hoor.
Kriek denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kriekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Warsteinerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken we weer onze eet- en drinkgewoontes? Ah de goede ouwe tijd
Bierworstjes en schuimpjes zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
in die combinatie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bierworstjes en schuimpjes zijn ook lekker
Ik krijg al weer honger ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
En een bitterballetje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een lekker speciaalbiertje gaat er hier altijd wel in
Kusje der op?quote:
Als ik moet afrekenen bij het benzinestation, kan ik me vaak niet beheersen. Dan vreet ik in de auto zo een zak schuimpjes leeg.quote:
Erg héquote:
Maar wij zijn geen Belgen, dus patat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is frieten, in belgie krijg je klappuh voor patat
heerlijkquote:
lekker in de zomer iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:10 schreef De_Fietser het volgende:
Ik kan een lekker koud witbiertje wel waarderen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik moet afrekenen bij het benzinestation, kan ik me vaak niet beheersen. Dan vreet ik in de auto zo een zak schuimpjes leeg.
Ik heb zure matten liggen, maar ik zit ook aan de wijn dus die matten laat ik maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik moet afrekenen bij het benzinestation, kan ik me vaak niet beheersen. Dan vreet ik in de auto zo een zak schuimpjes leeg.
Ja.quote:
Jij lijkt me ook wel iemand voor sherry.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zure matten liggen, maar ik zit ook aan de wijn dus die matten laat ik maar.
Nee dat vind ik niet lekker, te zoetig. Ik houd niet van zoete drankjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel iemand voor sherry.
fantastquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zuip nu een liter absint leeg, tot later
nee zij lijkt me meer iemand voor spumantequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel iemand voor sherry.
Vergeet niet je opstelling, morgen bergrit!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is blindquote:
Vissen kapotanalyseren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Zal er ook een praatprogramma komen rondom Fish O Mania?
Absinth is lekker, maar geen liter dan ben je dood man.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles beter dan Harry Mens.quote:
rip aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je ze mag geloven heeft hij dat 345 keer gedaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:18 schreef De_Fietser het volgende:
"Hij reed alweer met de auto het peleton in."
Die Pool kan zomaar top 10 eindigen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef marcodej het volgende:
Goeie vraag Maijer, OPQS heeft ook echt een klassementsman mee.
Ja. Gesink op de Champs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Gaat Belkin nog een rit winnen deze tour? Wat denken jullie?
Nee, hij vindt het juist wel meevallen.quote:
Niki heeft hem al een koek gegeven denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
doe die bril ff af voor dat interview, achterlijke gladiool.!
quote:
Het is een bril op sterkte.quote:
Dan kan hij toch alsnog zijn bril even afzetten. Brildragers vallen niet meteen om hoor.quote:
Asociaal inderdaad. Al draagt hij normaal gesproken een bril, dus zal die zonnebril wel opsterkte zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
doe die bril ff af voor dat interview, achterlijke gladiool.!
Die ene negert van Europcar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
Wie is de Ballo van het wielrennen volgens jullie?
die kleine fransman, die irritante.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
Wie is de Ballo van het wielrennen volgens jullie?
Alle Fransen zijn irritantquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die kleine fransman, die irritante.
Voeckler?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die kleine fransman, die irritante.
Nee, dat is Van Poppel:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
De Balotelli van het wielrennen is Sagan.
touché.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is Van Poppel:
http://nos.nl/video/52427(...)e-trui-niet-aan.html
Kan er ook niet naar kijken brrrrquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Oe dat vallen vind ik altijd zo naar om te zien, auw.
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft opdracht gekregen on topic te praten.
En de klassieker: vroeger...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gert is die man die op verjaardagen niet verder komt dan 'hunnie hebben het gedaan'
Weet je het zeker? Zo'n Hoogerland is nou niet echt een helder licht. Wat zijn cliché en open deuren wel nog leuker maakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat vooral opvalt is dat het gemiddelde IQ van het peloton nu hoger is dan pakweg 20 jaar terug.
Inderdaad. Saeco won ook eens acht ritten in de Giro. Alle door Cipo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Marcoss het volgende:
De ploeg van Cav won 5 ritten in de Giro, maar die waren allemaal van Cav..
Ook Hummeltje komt niet erg snugger over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zo'n Hoogerland is nou niet echt een helder licht. Wat zijn cliché en open deuren wel nog leuker maakt.
Dat was toch een grapje, dat ga ik heus niet in mijn eentje opdrinken, dat is gezellig voor met vrienden.quote:
1 glaasje kan best in je uppie en die tip moet je echt een keer proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje, dat ga ik heus niet in mijn eentje opdrinken, dat is gezellig voor met vrienden.
Witte, witte, Gijp, Hansie en Derksen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje, dat ga ik heus niet in mijn eentje opdrinken, dat is gezellig voor met vrienden.
Dat komt omdat Hummeltje altijd, maar net op tijd op school was en van school moest toen hij te laat was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Hummeltje komt niet erg snugger over.
ja leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet niet je opstelling, morgen bergrit!
Hoax.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van koffiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
1 glaasje kan best in je uppie en die tip moet je echt een keer proberen.
Wel als ze gratis dure sterke drank kunnen drinken bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax.
FOK!kers hebben geen rl vrienden.
En Emilio, de gangmaker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte, witte, Gijp, Hansie en Derksen?
Hoi Johannesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als ze gratis dure sterke drank kunnen drinken bij mij thuis
Moet je gaan wielrennen. Volgens Gertje maak je het dan welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kusje erop? Je ego heeft het wel nodig na deze grappen
Grapje. Ik ben lekker rebels vandaag.
Ik ook, een kusje is op dit moment niet mogelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet om de goede redenenquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet om de goede redenen![]()
misschien moet je bij mijn team karina, dan heb je een streepje voor bij johannesquote:
Karina kan geeneens voor je koken. Ik zou je Groningse voordeur gewoon dichthouden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, een kusje is op dit moment niet mogelijk.
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij wil je het niet om de goede redenen![]()
En je hebt een nieuwe UI. Herkende je niet eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ben wel trouw.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je bij mijn team karina, dan heb je een streepje voor bij johannes
Dan ben je een rebel tochquote:
Ja dat duurt een week.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je toch zelf zien met je abo? Je weet best dat ik dat niet mag zeggen he
Maandje of 3.5 ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh verrek Pino ik zie nu je tagje pasOf staat dat er al lang?
Aad300 moest even in het zonnetje. Deze hedendaagse superheld maakt geen onderscheid. Of je nou lijdt aan het syndroom van down of hulp nodig hebt voor je werkstuk. Hij staat voor je klaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je hebt een nieuwe UI. Herkende je niet eens
ow ik let daar nooit zo op (zoals je merkt).quote:
Die plannen zijn er ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Gert moet echt een ploeg gaan leiden.
Aad met zijn begeleiderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad300 moest even in het zonnetje. Deze hedendaagse superheld maakt geen onderscheid. Of je nou lijdt aan het syndroom van down of hulp nodig hebt voor je werkstuk. Hij staat voor je klaar![]()
[ afbeelding ]
Hij leest niet meer hoor, en het is niet live.quote:
Wel een erg teleurstellende poging tot humor.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij leest niet meer hoor, en het is niet live.
Toch moest ik mezelf op de dijen slaan van mijn leuke grap.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg teleurstellende poging tot humor.
Gelukkig staat voor jou de Avondetappe op het programma, dan ben je er in ieder geval zeker van je geen grappen hoeft te missen.
Bij de avond etappe is minimaal één grol.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg teleurstellende poging tot humor.
Gelukkig staat voor jou de Avondetappe op het programma, dan ben je er in ieder geval zeker van je geen grappen hoeft te missen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de avond etappe is minimaal één grol.
Als Mart zijn 5de wijntje inschenkt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de avond etappe is minimaal één grol.
Henk Grol is te gast.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Mart zijn 5de wijntje inschenkt?
Ieder weldenkend mens vindt het belachelijk dat de een niet mag komen, maar de andere zondaar wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben het hier behoorlijk met van Impen eens.
Niets mis mee idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het een heerlijk wijf, en daarmee basta.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
die kerel zweette flink... karina zal wel van der stoel afglijden
Ik heb ook niet gezegd dat het een goede grap wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |