SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
En?quote:
De meesten wel.quote:
Komt door het bierquote:
Radler is prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Radler, dat kun je geen bier noemen.
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Argos, het San Marinees voetbalelftal van het wielrennen
hmm ken dat helemaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Radler, dat kun je geen bier noemen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:02 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..
Smaakt prima.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:02 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Doen het dit seizoen beter dan Belkin..
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm ken dat helemaal niet eigenlijk.
San Marino met twee super spitsen dan hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Argos, het San Marinees voetbalelftal van het wielrennen
Meer reclame kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.
Bier, met citroensapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het ook niet, nooit van gehoord zelfs.
Dat is geen happen, dat is gewoon iemand wijzen op het gedrag wat hij zelf vertoont.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dacht dat we niet meer mochten happen op trolls.
Oh daar let ik nooit op. Ga ik even drinken pakken. Of zappen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Meer reclame kijken
Komt toch echt wel iedere derde reclame blok ofzo.
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.quote:
Kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.
kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hmm ik houd niet zo van citrusmixjes.. net als die kersendrank... hoe heet dat ook weer.. die zoete troep.
Kittel wint inderdaad heel veel. Degenkolb ook wel. De rest zelden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Ik heb even naar de overwinningen van Argos gekeken, rijden toch echt aardige uitslagen hoor.
Kriek denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Kriek?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kriekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Warsteinerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken we weer onze eet- en drinkgewoontes? Ah de goede ouwe tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |