Ik werk met baby's, zo lief.. Af en toe best moeilijk als mijn hormonen op hol slaan, en ik weet dat het er voorlopig nog niet in zit voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:23 schreef Nallie het volgende:
Collega heeft baby mee naar t werk, ik ben even aan t oppassen
Nu wil ik er ook een
die heb ik tweequote:
ja!quote:
Ja die vond ik al leukquote:
Leuk jurkjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die kikker zat nog onder mn ctrl v
Het moest deze zijn
[ afbeelding ]
*met deur slaat*quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik moet haar geen straf geven, want dan wordt ze alleen maar bozer.
Hadden jouw ouders het makkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat baby's pubers worden schrikt mij ook niet zo af. Als ze net als mij worden, worden het nooit pubers
en de trap op stampen.quote:
Is dat niet gewoon ongesteldheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en de trap op stampen.
Echt, soms weet ik gewoon helemaal niet waarom ze boos is![]()
Gisterenavond nog, helemaal mopperen om niks, loopt naar boven, komt weer naar beneden en zegt: 'ik ben heel boos en ik moet bijna huilen en er is niks, ik ga slapen!'
Dat vind ik dan wel weer leuk en lief
ze is nog niet regelmatig, dus geen ideequote:
Ik ben het al een paar jaar niet meer. Wat een genotquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze is nog niet regelmatig, dus geen idee![]()
(Ik heb het altijd een week ervoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
D'oh! Koesje erop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die kikker zat nog onder mn ctrl v
Het moest deze zijn
[ afbeelding ]
Niet qua humeur, maar god wat doet het tegenwoordig zeer! Halve verzakkingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef loveli het volgende:
Heb er niet echt last van (m'n omgeving volgens mij ook niet). Omega's
^^ en af en toe puber ik nog steedsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders het makkelijk. Mijn ouders hadden pech: ik heb twee keer gepuberd. Eerst de peuterpuber
en daarna nog de 'normale' puber.
ik vind het altijd zo teleurstellend om te lezen dat vrouwen vroeger max 40 of 50 keer ongesteld werden. Dat heb ik nu al overtroffen en ik moet nog ffquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet qua humeur, maar god wat doet het tegenwoordig zeer! Halve verzakking. Ik begin bijna weer na te denken over de pil.
voor je hoofd!
Zien?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef _aurum_ het volgende:
Mooi jurkje!
Ik heb ook weer het een ander besteld, fijn die sale overal
Buy ALL the things!
Konijntjesshirt? Waar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zien?
Ik had laatst ook een shoppingspree, met konijntjes-shirt en paar basic zomerjurkjes
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zien?
Ik had laatst ook een shoppingspree, met konijntjes-shirt en paar basic zomerjurkjes
http://www.decathlon.nl/t(...)lila-id_8219081.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.
Qua werk:
gele shirtjes met bootkraag
blauw shirt met witte stippels
Blauw jurkje -> netjes
Zwarte kokerrok en jasje
Witte bloes met hippe glimstenendingen op het randje waar je knopen zitten
witte bloes
Prive:
Jurkjes met blommen
Roze jurkje
sportbeha's
En een cheap ass shirt voor el experimento
Ik kan geen leuke traininshemdjes vinden. Shirts krijg ik het te warm inArmen/schouders moeten bloot
C&A, 7,90quote:
Leuk projectje! En verder euhm vast leuk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.
Qua werk:
gele shirtjes met bootkraag
blauw shirt met witte stippels
Blauw jurkje -> netjes
Zwarte kokerrok en jasje
Witte bloes met hippe glimstenendingen op het randje waar je knopen zitten
witte bloes
Prive:
Jurkjes met blommen
Roze jurkje
sportbeha's
En een cheap ass shirt voor el experimento
Ik kan geen leuke traininshemdjes vinden. Shirts krijg ik het te warm inArmen/schouders moeten bloot
Hey waarom is alleen de lila in de aanbieding?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.decathlon.nl/t(...)lila-id_8219081.html
Dit wat voor je?
Geen idee! Ik was op zoek naar een el cheapo badpak en daarom zat ik op die site.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey waarom is alleen de lila in de aanbieding?
jij bent actief vandaag!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Beetje raar/koolhydraat rijk lijstje, vul m vanavond nog even op voedingscentrum in.
O: 200gr magere kwark met diepvriesfruit
S: 45min tennis
L: 2 spelt bth pindakaas, 2 meergranen rijstwafels appelstroop
T: 4 meergranen rijstwafels: 2 appelstroop en 2 pindakaas
D: beetje couscous met groente
S: 1.5u fat attack, uurtje zumba
T: appel met kwark
Ja, dat had ik al gedaan inderdaad. Er waren ook duidelijke afspraken gemaakt. Maar dat aanspreken/ bespreken kon tot op zekere hoogte omdat ik geen mandaat heb. Ik zat dus met te veel petten op en daardoor kon ik mijzelf niet meer met de inhoud bezig houden, wat wel de bedoeling is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef Nallie het volgende:
Ik zou wat meer eten Vlinder, met zoveel sport.
Fijn An, maar ik zou t dan liever met de werkgroepleden zelf bespreken.. Of had je dat al geprobeerd?
Lijstje:
O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van tomaat. komkommer en kikkererwten
T: rijstwafel pindakaas, stukje kip, paar cherrytomaatjes
D: pompoen, courgette, linzen, spinazie en tomaat met wat feta en een gekookt ei
S: uur boksen
T: bakje kwark
Bijna vakantie, dan kan er wat meer gevarieerd worden
Ah oke. Ja lastig is dat. Heb t ook best vaak met werk.. vind het dan wel lastig om t hogerop te zoeken terwijl dat wel t beste is inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan inderdaad. Er waren ook duidelijke afspraken gemaakt. Maar dat aanspreken/ bespreken kon tot op zekere hoogte omdat ik geen mandaat heb. Ik zat dus met te veel petten op en daardoor kon ik mijzelf niet meer met de inhoud bezig houden, wat wel de bedoeling is.
Ik kreeg ook het compliment dat ik er zo vroeg mee kwam. Veel mensen laten het sudderen, met als gevolg dat problemen niet goed meer op te lossen zijn. En hij wil me niet kwijt, omdat ik er veel positieve energie in steek. Toch fijn om te horen, want ik werd er een beetje onzeker van.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke. Ja lastig is dat. Heb t ook best vaak met werk.. vind het dan wel lastig om t hogerop te zoeken terwijl dat wel t beste is inderdaad.
Zeker fijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het compliment dat ik er zo vroeg mee kwam. Veel mensen laten het sudderen, met als gevolg dat problemen niet goed meer op te lossen zijn. En hij wil me niet kwijt, omdat ik er veel positieve energie in steek. Toch fijn om te horen, want ik werd er een beetje onzeker van.
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Perruche het volgende:
Ohai.
Ik lees zo'n magazine over innerlijke rust en die dingen. Dus ik me helemaal sereen voelen enzo.
Ondertussen zit er eoa vieze vent heel de tijd ranzig te kijken en wil ik die vieze pet van hem door het raam gooien.
Die verlichting van mij is nog ver weg
*kuch* meer eiwitten *kuch*quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Beetje raar/koolhydraat rijk lijstje, vul m vanavond nog even op voedingscentrum in.
O: 200gr magere kwark met diepvriesfruit
S: 45min tennis
L: 2 spelt bth pindakaas, 2 meergranen rijstwafels appelstroop
T: 4 meergranen rijstwafels: 2 appelstroop en 2 pindakaas
D: beetje couscous met groente
S: 1.5u fat attack, uurtje zumba
T: appel met kwark
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Perruche het volgende:
Ohai.
Ik lees zo'n magazine over innerlijke rust en die dingen. Dus ik me helemaal sereen voelen enzo.
Ondertussen zit er eoa vieze vent heel de tijd ranzig te kijken en wil ik die vieze pet van hem door het raam gooien.
Die verlichting van mij is nog ver weg
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij de Lidle hebben ze ook magere Griekse yoghurt
Welk merk is dat dan? Want volgens mij is de mijne niet mager (begint met een e: eroudanous ofzo?)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij de Lidle hebben ze ook magere Griekse yoghurt
Die van de lidl vult in elk geval als niet-magere yoghurt. (even nagekeken 127 kcal / 100 g 4,8/3,2/10,8)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Maar ik wil helemaal geen magere yoghurt, ik wil het zo vet mogelijk. Ik eet creme fraiche tegenwoordig (ok, nog net niet als ontbijt, maar als ik boodschappen doe in Frankrijk, dan zelfs dat).
Continue, hoezo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, Ann. Denken jullie wel aan jezelf?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het compliment dat ik er zo vroeg mee kwam. Veel mensen laten het sudderen, met als gevolg dat problemen niet goed meer op te lossen zijn. En hij wil me niet kwijt, omdat ik er veel positieve energie in steek. Toch fijn om te horen, want ik werd er een beetje onzeker van.
Ikke een zak chips, maar niet gedachteloos gelukkigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Laureline het volgende:
Ik heb net gedachteloos een zak borrelnootjes van 200 gram leeggegeten.
Laat ik eens gezond advies geven: een peerijsje!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg juist nog iets lekkers te nemen. Een drankje of een ijsje?
Die heb ik niet. Alleen met vanilleijs, pindakaas, pindas en chocoladelaagje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Laat ik eens gezond advies geven: een peerijsje!
Dan wordt het een drankjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Alleen met vanilleijs, pindakaas, pindas en chocoladelaagje.
^ ditquote:
Vetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Maar ik wil helemaal geen magere yoghurt, ik wil het zo vet mogelijk. Ik eet creme fraiche tegenwoordig (ok, nog net niet als ontbijt, maar als ik boodschappen doe in Frankrijk, dan zelfs dat).
Het zegt me helemaal niets. Ben ik nu oudquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier of je een toegemailde prezi kunt bekijken als je geen prezi hebt geinstalleerd?
=presentatiesoftwarequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Het zegt me helemaal niets. Ben ik nu oud![]()
Ah! Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
=presentatiesoftware
En ik ben ouder dan jij bent.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
En mijn nieuwe werk is tof. Hoop dat ze dat ook van mij vinden
*onzeker is
Had je mijn reactie nog meegekregen? Prezi is flash-based dus bent alleen iets nodig dat flash kan draaien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
=presentatiesoftware
En ik ben ouder dan jij bent.
Dan moet het wel goedkomen denk ik. Dank je.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had je mijn reactie nog meegekregen? Prezi is flash-based dus bent alleen iets nodig dat flash kan draaien.
Oh. Ik dacht aan de pannenkoek. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ze vinden jou vast ook tof.
PS: roggebrood moet echt zonder tussen-n.
Rogge heeft geen meervoud roggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan de pannenkoek. Weer wat geleerd.
Waar was je zo'n 2 weken geleden, toen het in heel nederland 30 graden was? Weliswaar maar 2 dagen, maar had je het toen kouder dan vandaag??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste keer dit jaar (m.u.v. Cran Canaria)... heb ik een dag niet gezegd: ik heb het koud"
NOg wel een beetje frisjes maar deze ene dag van de 182 die we dit jaar hebben gehad, hebben we maar weer.
En Tink je bent stoer !
Druk, weer vroeg, doei
Ik ook. Sta een half uurtje na jou op. Truste.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:22 schreef sigme het volgende:
'truste uniek!
Ik ga ook maar. Morgen weer om 5 uur op.
Vind ze leuk maar geven ze bij jou geen zevenmijlslaarzeneffect?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar was je zo'n 2 weken geleden, toen het in heel nederland 30 graden was? Weliswaar maar 2 dagen, maar had je het toen kouder dan vandaag??
En in het kader van TT/shoppen: ja oder nein?
[ afbeelding ]
Hm, goed punt. De totale hoogte is 34,5 cm zie ik, daarmee komen ze tot ca. 4/5 cm onder mijn knie. Maar weet niet of de voor- of achterkant gemeten is, dat scheelt nogalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ze leuk maar geven ze bij jou geen zevenmijlslaarzeneffect?
Kan je gratis retourneren? Dan kan je altijd een gokje wagen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, goed punt. De totale hoogte is 34,5 cm zie ik, daarmee komen ze tot ca. 4/5 cm onder mijn knie. Maar weet niet of de voor- of achterkant gemeten is, dat scheelt nogal.
Inclusief verzenden zit de prijs nog onder de 50 euro. Valt op zich wel mee.
Nopequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je gratis retourneren? Dan kan je altijd een gokje wagen!
Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenquote:
Probje! Alweer wat beter in staat om met jezelf om te gaan?quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenen as I speak ben ik een eitje aan het koken
Nallie, heb er nog een speltbth met pindakaas en twee rijstwafels (1 pindakaas, 1 appelstroop) bij gedaan. Was in 1x van stage door naar sporten dus had niet echt iets anders om te kunnen eten, haha. Vandaar de eenzijdigheid.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ben kapot dus lekker slapen zo
Dit receptje schijnt ook te helpen, alleen zelf nog niet nodig gehad, dus kan niet zeggen wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met pindakaas
L: tonijnsalade (met sla, paprika, tomaat, komkommer, lik yoghurtmayo, kruiden)
T: ehh ik weet het niet meer o.O
D: gehakt-kool-kerrie-wraps (3 stuks)
T: vla met aardbeien
Honingdropjes en thee met honing verders weer! Snottekop
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef the85mc het volgende:
Ik liep te snel te roepen dat ik niks van mijn KT voelde, spierpijn trekt nu steeds meer in borstspieren.. Deed ook even training tegen schouderblessure en kon ook voelen dat schouderspieren wat minder soepel als anders waren. Dus blijkbaar gebeurt er wel wat![]()
Kon ook bijna niet anders, want iedere training kan ik of meer reps of gewicht pakken.
Tot hoe lang na training moet je meer eiwit eten? Al geloof ik wel dat ik ook vandaag redelijk hoog zit (ook qua suikers helaas..)
Bah! Haar gewoon blijven aanspreken, tot zij het zat is. Moeder zijn soms net kinderen... Stug volhouden, dan stopt het zeuren. En anders the nanny om hulp vragenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
5 weken na de bevalling, m'n moeder weer op bezoek. Kijkt naar buik: "het zit er nog steeds he?"
![]()
En in de supermarkt wijzen naar vrouwen die wel meteen weer in shape zijn. En opmerkingen als: ach ja je nichtje had óók nog een tijd zo'n buik".
![]()
Echt, ze is lief hoor, heeft me geweldig bijgestaan toen ik thuis zat, is super voor Noor, maar dit en alle 'doe het nou maar zoals ik het zeg'-acties zijn echt best vervelend... Noor komt niet zo goed uit zichzelf om voeding, dus wij wekken haar om de zoveel uur. Nou das ook allemaal maar onzin, want ik sliep ook door als jonge baby bla bla bla.
Even myfitnesspal ingevoerd en zit op 3000 kcal, 195 gram eiwit. Dus qua eiwit zit wel goed denk ik. Vandaag niet thuis gegeten, maar bij goede vriend. Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef the85mc het volgende:
Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...
dat is 19x meer dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Sporten zit er al weer op (vandaag kon ik 20 x opdrukken!).
mutsquote:Op woensdag 3 juli 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb alweer een half uur gewandeld. Had de puf niet om hardlooopschoenen aan te trekken, maar ben wel gaan wandelen
Nee, want die moet ik dan weer omwisselen voor schoenen voor op mijn werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:02 schreef _Dido_ het volgende:
mutsals je toch schoenen aan moest trekken hadden dat toch net zo goed je hardloopschoenen kunnen zijn?
Van de Kellogs producten bevat all bran tenminste zo'n beetje het minste suikerquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
Ontbijt:
Klein broodje hagelslag, Klein broodje bacon, 1 tomaat, bakje all bran met gedroogde pruimen en melk
Ik leer het nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |