Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenquote:
Probje! Alweer wat beter in staat om met jezelf om te gaan?quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenen as I speak ben ik een eitje aan het koken
Nallie, heb er nog een speltbth met pindakaas en twee rijstwafels (1 pindakaas, 1 appelstroop) bij gedaan. Was in 1x van stage door naar sporten dus had niet echt iets anders om te kunnen eten, haha. Vandaar de eenzijdigheid.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ben kapot dus lekker slapen zo
Dit receptje schijnt ook te helpen, alleen zelf nog niet nodig gehad, dus kan niet zeggen wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met pindakaas
L: tonijnsalade (met sla, paprika, tomaat, komkommer, lik yoghurtmayo, kruiden)
T: ehh ik weet het niet meer o.O
D: gehakt-kool-kerrie-wraps (3 stuks)
T: vla met aardbeien
Honingdropjes en thee met honing verders weer! Snottekop
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef the85mc het volgende:
Ik liep te snel te roepen dat ik niks van mijn KT voelde, spierpijn trekt nu steeds meer in borstspieren.. Deed ook even training tegen schouderblessure en kon ook voelen dat schouderspieren wat minder soepel als anders waren. Dus blijkbaar gebeurt er wel wat![]()
Kon ook bijna niet anders, want iedere training kan ik of meer reps of gewicht pakken.
Tot hoe lang na training moet je meer eiwit eten? Al geloof ik wel dat ik ook vandaag redelijk hoog zit (ook qua suikers helaas..)
Bah! Haar gewoon blijven aanspreken, tot zij het zat is. Moeder zijn soms net kinderen... Stug volhouden, dan stopt het zeuren. En anders the nanny om hulp vragenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
5 weken na de bevalling, m'n moeder weer op bezoek. Kijkt naar buik: "het zit er nog steeds he?"
![]()
En in de supermarkt wijzen naar vrouwen die wel meteen weer in shape zijn. En opmerkingen als: ach ja je nichtje had óók nog een tijd zo'n buik".
![]()
Echt, ze is lief hoor, heeft me geweldig bijgestaan toen ik thuis zat, is super voor Noor, maar dit en alle 'doe het nou maar zoals ik het zeg'-acties zijn echt best vervelend... Noor komt niet zo goed uit zichzelf om voeding, dus wij wekken haar om de zoveel uur. Nou das ook allemaal maar onzin, want ik sliep ook door als jonge baby bla bla bla.
Even myfitnesspal ingevoerd en zit op 3000 kcal, 195 gram eiwit. Dus qua eiwit zit wel goed denk ik. Vandaag niet thuis gegeten, maar bij goede vriend. Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef the85mc het volgende:
Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...
dat is 19x meer dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Sporten zit er al weer op (vandaag kon ik 20 x opdrukken!).
mutsquote:Op woensdag 3 juli 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb alweer een half uur gewandeld. Had de puf niet om hardlooopschoenen aan te trekken, maar ben wel gaan wandelen
Nee, want die moet ik dan weer omwisselen voor schoenen voor op mijn werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:02 schreef _Dido_ het volgende:
mutsals je toch schoenen aan moest trekken hadden dat toch net zo goed je hardloopschoenen kunnen zijn?
Van de Kellogs producten bevat all bran tenminste zo'n beetje het minste suikerquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
Ontbijt:
Klein broodje hagelslag, Klein broodje bacon, 1 tomaat, bakje all bran met gedroogde pruimen en melk
Ik leer het nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |