Vind ze leuk maar geven ze bij jou geen zevenmijlslaarzeneffect?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar was je zo'n 2 weken geleden, toen het in heel nederland 30 graden was? Weliswaar maar 2 dagen, maar had je het toen kouder dan vandaag??
En in het kader van TT/shoppen: ja oder nein?
[ afbeelding ]
Hm, goed punt. De totale hoogte is 34,5 cm zie ik, daarmee komen ze tot ca. 4/5 cm onder mijn knie. Maar weet niet of de voor- of achterkant gemeten is, dat scheelt nogalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ze leuk maar geven ze bij jou geen zevenmijlslaarzeneffect?
Kan je gratis retourneren? Dan kan je altijd een gokje wagen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, goed punt. De totale hoogte is 34,5 cm zie ik, daarmee komen ze tot ca. 4/5 cm onder mijn knie. Maar weet niet of de voor- of achterkant gemeten is, dat scheelt nogal.
Inclusief verzenden zit de prijs nog onder de 50 euro. Valt op zich wel mee.
Nopequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je gratis retourneren? Dan kan je altijd een gokje wagen!
Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenquote:
Probje! Alweer wat beter in staat om met jezelf om te gaan?quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net een extra grote bak kwark gegetenen as I speak ben ik een eitje aan het koken
Nallie, heb er nog een speltbth met pindakaas en twee rijstwafels (1 pindakaas, 1 appelstroop) bij gedaan. Was in 1x van stage door naar sporten dus had niet echt iets anders om te kunnen eten, haha. Vandaar de eenzijdigheid.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ben kapot dus lekker slapen zo
Dit receptje schijnt ook te helpen, alleen zelf nog niet nodig gehad, dus kan niet zeggen wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met pindakaas
L: tonijnsalade (met sla, paprika, tomaat, komkommer, lik yoghurtmayo, kruiden)
T: ehh ik weet het niet meer o.O
D: gehakt-kool-kerrie-wraps (3 stuks)
T: vla met aardbeien
Honingdropjes en thee met honing verders weer! Snottekop
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef the85mc het volgende:
Ik liep te snel te roepen dat ik niks van mijn KT voelde, spierpijn trekt nu steeds meer in borstspieren.. Deed ook even training tegen schouderblessure en kon ook voelen dat schouderspieren wat minder soepel als anders waren. Dus blijkbaar gebeurt er wel wat![]()
Kon ook bijna niet anders, want iedere training kan ik of meer reps of gewicht pakken.
Tot hoe lang na training moet je meer eiwit eten? Al geloof ik wel dat ik ook vandaag redelijk hoog zit (ook qua suikers helaas..)
Bah! Haar gewoon blijven aanspreken, tot zij het zat is. Moeder zijn soms net kinderen... Stug volhouden, dan stopt het zeuren. En anders the nanny om hulp vragenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
5 weken na de bevalling, m'n moeder weer op bezoek. Kijkt naar buik: "het zit er nog steeds he?"
![]()
En in de supermarkt wijzen naar vrouwen die wel meteen weer in shape zijn. En opmerkingen als: ach ja je nichtje had óók nog een tijd zo'n buik".
![]()
Echt, ze is lief hoor, heeft me geweldig bijgestaan toen ik thuis zat, is super voor Noor, maar dit en alle 'doe het nou maar zoals ik het zeg'-acties zijn echt best vervelend... Noor komt niet zo goed uit zichzelf om voeding, dus wij wekken haar om de zoveel uur. Nou das ook allemaal maar onzin, want ik sliep ook door als jonge baby bla bla bla.
Even myfitnesspal ingevoerd en zit op 3000 kcal, 195 gram eiwit. Dus qua eiwit zit wel goed denk ik. Vandaag niet thuis gegeten, maar bij goede vriend. Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je handig bent zorg je voor meer eiwitten gedurende de rust en trainingsdagen.
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef the85mc het volgende:
Kwam er net door die app achter dat straciatellayoghurt echt suikerbomba is..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was in Slank...
dat is 19x meer dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Sporten zit er al weer op (vandaag kon ik 20 x opdrukken!).
mutsquote:Op woensdag 3 juli 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb alweer een half uur gewandeld. Had de puf niet om hardlooopschoenen aan te trekken, maar ben wel gaan wandelen
Nee, want die moet ik dan weer omwisselen voor schoenen voor op mijn werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:02 schreef _Dido_ het volgende:
mutsals je toch schoenen aan moest trekken hadden dat toch net zo goed je hardloopschoenen kunnen zijn?
Van de Kellogs producten bevat all bran tenminste zo'n beetje het minste suikerquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
Ontbijt:
Klein broodje hagelslag, Klein broodje bacon, 1 tomaat, bakje all bran met gedroogde pruimen en melk
Ik leer het nooit
Haha klopt! Maar van wie: van een suikeraddict of een BBerquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:40 schreef anna82 het volgende:
Blijkt 85mc gewoon een kloon te zijn!
Hmmm XM, wat denkt mams te bereiken / wil mams bereiken met deze opmerkingen? Niet tof.
Wel tof is de baan van Tink. Lang geleden dat ik je positief over werk hoorde!
Ik ben een uurtje geleden uitgegeten - x gangen en nu te vol om te slapen.
Het lijkt me een beetje weinig. Zeker als die soep niet erg gevuld is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ontbijt: twee boterhammen met kaas en een paar knakworstjes
Tussendoor: beschuitje met hazelnootpasta
Lunch: Bord tomatensoep
Avondeten: Aardappelen met sperzieboontjes en een gehaktbal
Dat is het wel zo'n beetje voor vandaag. Voor het avondeten ga ik nog wel een uurtje sporten in de sportschool met een vriend.
Eigenlijk vind ik alleen de D ok. Knakworstjes heb je niet nodig, zitten nauwelijks voedingsstoffen in. Beter neem je wat fruit of kwark bij je boeterhammen bijvoorbeeld. Beschuit met hazelnootpasta levert ook niet echt voedingsstoffen. Misschien wat gezonde nootjes eten? of hier het fruit nemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ontbijt: twee boterhammen met kaas en een paar knakworstjes
Tussendoor: beschuitje met hazelnootpasta
Lunch: Bord tomatensoep
Avondeten: Aardappelen met sperzieboontjes en een gehaktbal
Dat is het wel zo'n beetje voor vandaag. Voor het avondeten ga ik nog wel een uurtje sporten in de sportschool met een vriend.
Oja, na het avondeten neem ik een banaan.quote:
Oja, dat was ik vergeten. Na het avondeten een banaan dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje weinig. Zeker als die soep niet erg gevuld is.
En je eet vandaag helemaal geen fruit.
Ja, ik snap dat die knakworstjes niet helemaal goed zijn. Maar ik wou even iets lekkers eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen de D ok. Knakworstjes heb je niet nodig, zitten nauwelijks voedingsstoffen in. Beter neem je wat fruit of kwark bij je boeterhammen bijvoorbeeld. Beschuit met hazelnootpasta levert ook niet echt voedingsstoffen. Misschien wat gezonde nootjes eten? of hier het fruit nemen?
Een bord tomatensoep is een karige lunch.
Dit kan beter
Mwah niet zo..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probje! Alweer wat beter in staat om met jezelf om te gaan?
Welk blad?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Perruche het volgende:
Ohai.
Ik lees zo'n magazine over innerlijke rust en die dingen. Dus ik me helemaal sereen voelen enzo.
Ondertussen zit er eoa vieze vent heel de tijd ranzig te kijken en wil ik die vieze pet van hem door het raam gooien.
Die verlichting van mij is nog ver weg
Haydi 3,5% vetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Welk merk is dat dan? Want volgens mij is de mijne niet mager (begint met een e: eroudanous ofzo?)
thx!quote:
Zijn meestal ook geroosterd waardoor veel van de goede vetten omgezet worden in de minder goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
Hangt er vanaf wat voor noten het zijn? Gezouten noten raadt men af omdat er meestal erg veel zout op zit. Ga je vocht van vasthouden enzo
vertelde Sigme nu laatst dat geroosterde noten eigenlijk gefrituurde noten zijn? Dat was wel en eyeopenerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn meestal ook geroosterd waardoor veel van de goede vetten omgezet worden in de minder goed
Ah!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Gebrande noten worden gefrituurd, geroosterde verhit met hete lucht.
Ik lees nu wel eens Flow of Happinezzquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
thx!
Blad is misschien Happiness of Onkruid?
quote:
en ze gooien er MSG bij als smaakversterkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn meestal ook geroosterd waardoor veel van de goede vetten omgezet worden in de minder goed
Ging het maar zoals verwacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:09 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Ik zit zelf ook tegen zo'n grens aan. Dan weeg ik de ene week 60.1 en dan verwacht ik de volgende week 59.9 te wegen, maar dan is het 60.3 of zo![]()
Naja, ook geen drama, maar wel grappig.
Ja precies. Lekker boeiend ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ging het maar zoals verwacht.Dan 2 weken niks en dan opeens *bam* verlies je weer wat.
Voordat je online incheckt geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje trouwens, misschien weet iemand hier het antwoord: wij vliegen vrijdag met Easyjet en zouden eerst alleen handbagage meenemen. M. wil echter toch een grotere tas inchecken, maar ik kan nergens vinden hoe ik nu nog nog online bagage kan aanmelden? Of moet ik dan een account aanmaken?
Ja stom is dat hèquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, mijn vet% daalt...ben niet op de weegschaal geweest. Dat zie ik aan mijn meer zichtbaar wordende sleutelbeenderen
aan mijn kont is natuurlijk niks te zien![]()
Ja, dat hebben we nu al gedaan dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Voordat je online incheckt geloof ik
Ja, ik vrees het ook. Sowieso te veel carbs (quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ff te lui om je lijstje erbij te zoeken, maar buik kan ook zijn door het eten van brood. Dan word je altijd een beetje poofy
Jij eet ook havermout toch? Schijnt ook te helpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook. Sowieso te veel carbs (). Als ik terug ben uit Rome, ga ik me eens verdiepen in low carb, dat maar eens een maandje proberen om mezelf een kickstart te geven.
Ja, ik doe havermout in m'n kwark 's ochtendsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij eet ook havermout toch? Schijnt ook te helpen.
Ik vind pap en overnight oats nog steeds niet lekker, maar een pannenkoek van havermout en soyamelk gaat er wel in
hoi!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja stom is dat hèIk ben best tevreden over mezelf nu, maar die buik wil maar niet weg
.
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi!
62 kilo nu(-5) en t wordt wat strakker allemaal, maar die buik!
Dan is het idd gewoon een kwestie van volhouden. Ben benieuwd hoe lowcarb je bevalt. Ik doe het er goed op. Ik merk bijvoorbeeld dat als ik in de avond nog veel carbs eet, ik de volgende morgen veel meer honger heb en soms zelfs misselijk ben. Iets met lage bloedsuiker denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik doe havermout in m'n kwark 's ochtends
^^quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van spreken![]()
Ik denk dat ik het heel moeilijk ga krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is het idd gewoon een kwestie van volhouden. Ben benieuwd hoe lowcarb je bevalt. Ik doe het er goed op. Ik merk bijvoorbeeld dat als ik in de avond nog veel carbs eet, ik de volgende morgen veel meer honger heb en soms zelfs misselijk ben. Iets met lage bloedsuiker denk ik
jij hoeft niet tevreden te zijn over mijn buik, maar ík!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van spreken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |