vertelde Sigme nu laatst dat geroosterde noten eigenlijk gefrituurde noten zijn? Dat was wel en eyeopenerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn meestal ook geroosterd waardoor veel van de goede vetten omgezet worden in de minder goed
Ah!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Gebrande noten worden gefrituurd, geroosterde verhit met hete lucht.
Ik lees nu wel eens Flow of Happinezzquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
thx!
Blad is misschien Happiness of Onkruid?
quote:
en ze gooien er MSG bij als smaakversterkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn meestal ook geroosterd waardoor veel van de goede vetten omgezet worden in de minder goed
Ging het maar zoals verwacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:09 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Ik zit zelf ook tegen zo'n grens aan. Dan weeg ik de ene week 60.1 en dan verwacht ik de volgende week 59.9 te wegen, maar dan is het 60.3 of zo![]()
Naja, ook geen drama, maar wel grappig.
Ja precies. Lekker boeiend ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ging het maar zoals verwacht.Dan 2 weken niks en dan opeens *bam* verlies je weer wat.
Voordat je online incheckt geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje trouwens, misschien weet iemand hier het antwoord: wij vliegen vrijdag met Easyjet en zouden eerst alleen handbagage meenemen. M. wil echter toch een grotere tas inchecken, maar ik kan nergens vinden hoe ik nu nog nog online bagage kan aanmelden? Of moet ik dan een account aanmaken?
Ja stom is dat hèquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, mijn vet% daalt...ben niet op de weegschaal geweest. Dat zie ik aan mijn meer zichtbaar wordende sleutelbeenderen
aan mijn kont is natuurlijk niks te zien![]()
Ja, dat hebben we nu al gedaan dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Voordat je online incheckt geloof ik
Ja, ik vrees het ook. Sowieso te veel carbs (quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ff te lui om je lijstje erbij te zoeken, maar buik kan ook zijn door het eten van brood. Dan word je altijd een beetje poofy
Jij eet ook havermout toch? Schijnt ook te helpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook. Sowieso te veel carbs (). Als ik terug ben uit Rome, ga ik me eens verdiepen in low carb, dat maar eens een maandje proberen om mezelf een kickstart te geven.
Ja, ik doe havermout in m'n kwark 's ochtendsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij eet ook havermout toch? Schijnt ook te helpen.
Ik vind pap en overnight oats nog steeds niet lekker, maar een pannenkoek van havermout en soyamelk gaat er wel in
hoi!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja stom is dat hèIk ben best tevreden over mezelf nu, maar die buik wil maar niet weg
.
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi!
62 kilo nu(-5) en t wordt wat strakker allemaal, maar die buik!
Dan is het idd gewoon een kwestie van volhouden. Ben benieuwd hoe lowcarb je bevalt. Ik doe het er goed op. Ik merk bijvoorbeeld dat als ik in de avond nog veel carbs eet, ik de volgende morgen veel meer honger heb en soms zelfs misselijk ben. Iets met lage bloedsuiker denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik doe havermout in m'n kwark 's ochtends
^^quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van spreken![]()
Ik denk dat ik het heel moeilijk ga krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is het idd gewoon een kwestie van volhouden. Ben benieuwd hoe lowcarb je bevalt. Ik doe het er goed op. Ik merk bijvoorbeeld dat als ik in de avond nog veel carbs eet, ik de volgende morgen veel meer honger heb en soms zelfs misselijk ben. Iets met lage bloedsuiker denk ik
jij hoeft niet tevreden te zijn over mijn buik, maar ík!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als jouw buik er nog net zo uitziet als op die foto die je laatst plaatste heb jij echt geen recht van spreken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |