Ik werk met baby's, zo lief.. Af en toe best moeilijk als mijn hormonen op hol slaan, en ik weet dat het er voorlopig nog niet in zit voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:23 schreef Nallie het volgende:
Collega heeft baby mee naar t werk, ik ben even aan t oppassen
Nu wil ik er ook een
die heb ik tweequote:
ja!quote:
Ja die vond ik al leukquote:
Leuk jurkjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die kikker zat nog onder mn ctrl v
Het moest deze zijn
[ afbeelding ]
*met deur slaat*quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik moet haar geen straf geven, want dan wordt ze alleen maar bozer.
Hadden jouw ouders het makkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat baby's pubers worden schrikt mij ook niet zo af. Als ze net als mij worden, worden het nooit pubers
en de trap op stampen.quote:
Is dat niet gewoon ongesteldheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en de trap op stampen.
Echt, soms weet ik gewoon helemaal niet waarom ze boos is![]()
Gisterenavond nog, helemaal mopperen om niks, loopt naar boven, komt weer naar beneden en zegt: 'ik ben heel boos en ik moet bijna huilen en er is niks, ik ga slapen!'
Dat vind ik dan wel weer leuk en lief
ze is nog niet regelmatig, dus geen ideequote:
Ik ben het al een paar jaar niet meer. Wat een genotquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze is nog niet regelmatig, dus geen idee![]()
(Ik heb het altijd een week ervoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
D'oh! Koesje erop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die kikker zat nog onder mn ctrl v
Het moest deze zijn
[ afbeelding ]
Niet qua humeur, maar god wat doet het tegenwoordig zeer! Halve verzakkingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef loveli het volgende:
Heb er niet echt last van (m'n omgeving volgens mij ook niet). Omega's
^^ en af en toe puber ik nog steedsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders het makkelijk. Mijn ouders hadden pech: ik heb twee keer gepuberd. Eerst de peuterpuber
en daarna nog de 'normale' puber.
ik vind het altijd zo teleurstellend om te lezen dat vrouwen vroeger max 40 of 50 keer ongesteld werden. Dat heb ik nu al overtroffen en ik moet nog ffquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet qua humeur, maar god wat doet het tegenwoordig zeer! Halve verzakking. Ik begin bijna weer na te denken over de pil.
voor je hoofd!
Zien?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef _aurum_ het volgende:
Mooi jurkje!
Ik heb ook weer het een ander besteld, fijn die sale overal
Buy ALL the things!
Konijntjesshirt? Waar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zien?
Ik had laatst ook een shoppingspree, met konijntjes-shirt en paar basic zomerjurkjes
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zien?
Ik had laatst ook een shoppingspree, met konijntjes-shirt en paar basic zomerjurkjes
http://www.decathlon.nl/t(...)lila-id_8219081.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.
Qua werk:
gele shirtjes met bootkraag
blauw shirt met witte stippels
Blauw jurkje -> netjes
Zwarte kokerrok en jasje
Witte bloes met hippe glimstenendingen op het randje waar je knopen zitten
witte bloes
Prive:
Jurkjes met blommen
Roze jurkje
sportbeha's
En een cheap ass shirt voor el experimento
Ik kan geen leuke traininshemdjes vinden. Shirts krijg ik het te warm inArmen/schouders moeten bloot
C&A, 7,90quote:
Leuk projectje! En verder euhm vast leuk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben zo'n lamme tak die niet zo'n mooie collage kan maken.
Qua werk:
gele shirtjes met bootkraag
blauw shirt met witte stippels
Blauw jurkje -> netjes
Zwarte kokerrok en jasje
Witte bloes met hippe glimstenendingen op het randje waar je knopen zitten
witte bloes
Prive:
Jurkjes met blommen
Roze jurkje
sportbeha's
En een cheap ass shirt voor el experimento
Ik kan geen leuke traininshemdjes vinden. Shirts krijg ik het te warm inArmen/schouders moeten bloot
Hey waarom is alleen de lila in de aanbieding?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.decathlon.nl/t(...)lila-id_8219081.html
Dit wat voor je?
Geen idee! Ik was op zoek naar een el cheapo badpak en daarom zat ik op die site.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey waarom is alleen de lila in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |