Dank U.quote:
Dikke kelder zal ie wel hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef OProg het volgende:
Ik ben bang dat deze meneer veel engere dingen met zijn kinderen doet dan niet inenten.
Ja?
1 op de zoveel gaat dood of raakt gehandicapt. En die herenvliesontsteking kun je later ook weer krijgen als je het eenmaal gehad hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er trouwens mis met mazelen ? Dat is toch geen ernstige ziekte ? Vroeger kreeg bijna ieder kind dat.
Religie is inderdaad de grootste bron van geweld op deze aardbolquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
dit is waarom er nog oorlog is in de wereld mensen.
fucking religie,.
Pas als zijn familie wat ernstigs overkomtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt lullen als brugman maar deze dapperde Dodo is niet op andere gedachten te brengen.
Zelfs dan denken dit soort figuren dat het God's wil was.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pas als zijn familie wat ernstigs overkomt
Dit is een SP'er.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Dit is al vele jaren een groot probleem in Rotterdam en niet alleen in die wijk.
Nu pas gaat de PvdA er wat aan doen.
I know, maar de PvdA gaat er nu een paar uitschoppen daar.quote:
Inenten die handel.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat zag Monique er weer lekker uit!
Ik ga haar bekeren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renske op het mobiele tweede scherm werkt !
Lekker toch.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Monique is lichtelijk aangeschoten volgens mij.
Monique Samuel, politicoloogquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
het 2e scherm kapt ermee, het was echt leuk! Wie is die vrouw? Ik zag een spark tussen haar en Renske
Een Egyptische buikdanseres. Ik ben Facebook vrienden met haar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
het 2e scherm kapt ermee, het was echt leuk! Wie is die vrouw? Ik zag een spark tussen haar en Renske
valt ze ook op jongens die vierde staan in een tourpoule?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Egyptische buikdanseres. Ik ben Facebook vrienden met haar.
Wel op meisjes die vierde staan in een tourpoule.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
valt ze ook op jongens die vierde staan in een tourpoule?
Nee zij is meer van de underdog, die net buiten de top 10 staat zeg maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
valt ze ook op jongens die vierde staan in een tourpoule?
Niets mis mee idd. Stelletje zeikerdjes zijn we geworden.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er trouwens mis met mazelen ? Dat is toch geen ernstige ziekte ? Vroeger kreeg bijna ieder kind dat.
Ik heb al die ziektes gehad, mazelen, bof, roodvonk noem ze maar allemaal op.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Pedroso het volgende:
haar stem irriteerde me binnen 3 seconde.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Egyptische buikdanseres. Ik ben Facebook vrienden met haar.
Hoe kan dit nou? Er is toch helemaal geen probleem?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
• Jongerenimam Yassin Elforkani over excessief geweld en afrekeningen in de Marokkaanse gemeenschap.
Hangt er vanaf of hij van te voren de vragen mag zien.quote:
er zijn alleen maar incidentenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou? Er is toch helemaal geen probleem?
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of hij van te voren de vragen mag zien.
De hele tafel was qua Engels tenenkrommend.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbelMaar was niet de bedoeling van het interview denk ik.
Ja het was tenenkrommend inderdaad, plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
De hele tafel was qua Engels tenenkrommend.
Hier ook, maar eerlijk gezegd heb ik het inhoudelijk helemaal niet gevold.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbelMaar was niet de bedoeling van het interview denk ik.
Nee door het lachen heb ik ook de helft gemist en door de opmerkingen in het topic. Het was ook te grappig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook, maar eerlijk gezegd heb ik het inhoudelijk helemaal niet gevold.Morgen de herhaling maar zien.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook benieuwd geworden naar dat boke van Walsh?
Wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
De kleine horloges waren uitverkocht zeker.
Dat is hip.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
De kleine horloges waren uitverkocht zeker.
Idem.quote:
Geen idee, maar zie die dingen ineens her en der.quote:
En van Albert West.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Frits Wester is een vriend van Lieuwe Westra.
Frits Barend was de allerbeste vriend van Maarten van Roozendaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Frits Wester is een vriend van Lieuwe Westra.
Nee dat was Jeroen Krabbé al.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frits Barend was de allerbeste vriend van Maarten van Roozendaal.
Retention pay gaat nogal tegen de gebruikelijke logica van het kapitalisme in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:25 schreef superniger het volgende:
alleen maar linkse honden doen huillie huillie om bonussen
Ja dat heb je als het CDA er niet bij zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wester weet ook steeds minder inside information.
Precies.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat heb je als het CDA er niet bij zit.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of Renske er ook is vandaag?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het IOC is niks meer dan clientelisme en nepotisme.
Ik zat me af te vragen over welke koning ze het hadden toen ze 'de koning' zeiden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Klinkt nog steeds vreemd: Koning Willem Alexander.
Ik dacht aan een eigennaam en zat ook al te denken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen over welke koning ze het hadden toen ze 'de koning' zeiden.
Ja, nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:36 schreef superniger het volgende:
alleen linksen gingen zeuren om het zeuren
Als ze zo door gaan lost het zich wel op natuurlijk.quote:
Kansen benutten. Helemaal hip.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voc mentaliteit.
Of tegenwoordig beter omschreven als de casablanca mentaliteit.
En Koningin Maxima natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Klinkt nog steeds vreemd: Koning Willem Alexander.
Op het HBO noemen ze het tegenwoordig studieloopbaan begeleiding.quote:
Pampus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
Heropvoedingskampen. Gewoon in de achterhoek.
Dat is wel heel snel vol dan.quote:
Deze Imam is een racist!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
Marokkanen geven Geert Wilders gelijk
quote:
een volgeling en aanhanger van Wildersquote:
Wij hebben de Molukkers gehad, Marokkanen zijn voor jullie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, weten jullie ook eens hoe het voelt.
Flikker ze maar allemaal op Vlieland ofzoquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/199
1430/4/50#128521312]dinsdag 2 juli 2013 23:46[/url] schreef Kingstown het volgende:
Niet in Drenthe!
Hij zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Prima Iman dit. Moeten we er meer van hebben.
Ik heb gehoord dat het Ibn een imamopleiding wil beginnen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Prima Iman dit. Moeten we er meer van hebben.
Daar oefenen onze F16's toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Flikker ze maar allemaal op Vlieland ofzo.
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Ibn een imamopleiding wil beginnen...
Niks mis met Renate.quote:
quote:
Moet dat nouquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien deze maar gewoon in de OP zetten...
Wees nou maar gewoon eerlijk... zo zitten we de helft van de tijd te kijken naar dit programma. Net als P&W.quote:
Met we bedoel je de mannen hier ja. Oh de vrouwen hier tellen niet mee zeker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon eerlijk... zo zitten we de helft van de tijd te kijken naar dit programma. Net als P&W.
Hoezo, er zitten hier toch echt een paar te soppen bij het vooruitzicht dat Renske aanwezig isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Met we bedoel je de mannen hier ja. Oh de vrouwen hier tellen niet mee zeker.
OK daar heb je me, al hoor ik daar niet bij. Ik ben een oude vrouw die dat nooit kan meemaken omdat het te laat isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoezo, er zitten hier toch echt een paar te soppen bij het vooruitzicht dat Renske aanwezig is
Mee eens. Maar ik ga niet over de gifjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OK daar heb je me, al hoor ik daar niet bij. Ik ben een oude vrouw die dat nooit kan meemaken omdat het te laat isMaar dan moet er ook een gifje komen van een sopperdje.
Marianne Vos heeft een prima figuur voor op de fiets. In het verleden hadden ze allemaal een dikke reet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrouwen op de racefiets![]()
Maar dit soort miepen is toch een beetje de paboiesering van de wielrennerij.
http://www.geschiedenis24(...)ubberskampement.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
Heropvoedingskampen. Gewoon in de achterhoek.
Ook tijdens een toertocht kan ik er wel van genieten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Marianne Vos heeft een prima figuur voor op de fiets. In het verleden hadden ze allemaal een dikke reet.
Jij had natuurlijk gehoopt op details he, viespeuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Ze wil het bespreekbaar maken maar wil er niet over praten.
Het liefst met pics.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk gehoopt op details he, viespeuk.
Keetie van Oosten-Hage.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Marianne Vos heeft een prima figuur voor op de fiets. In het verleden hadden ze allemaal een dikke reet.
Die Refo van gisteren heeft vast nog wel wat familieplaatjes in zijn album zitten.quote:
alle daders en slachtoffers zijn al doodquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij je excuus maar aanbieden voor de slavernij misdrijven.
Gewoon Dries het hele jaar door van werk voorzien. Altijd P&W en K&poephoofd af laten sluiten. Daar zou de PO van mij wel belastinggeld aan uit mogen geven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, had me wel wat geleken als Dries de show kwam sluiten na dit verhaal.
Henk Kampquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA PETRAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Henk Kamp
Henk Kamp was vandaag en afgelopen nacht in Groningen. Is hij vannacht nog wakker geworden...
03-07-2013 Petra Stienen
Petra Stienen
Is het leger de grote redder van de Arabische Lente in Egypte? Wat gaat het leger doen als...
03-07-2013 Renate Verhoofstad
Renate Verhoofstad
Wielerjournalist Renate Verhoofstad kijkt door haar bril naar de Tour de France.
03-07-2013 Marlène de Wouters
Marlène de Wouters
De Belgische koning Albert kondigde zijn aftreden aan. Kwam het nieuws als een verrassing...
Ik mis Heleen Meesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Henk Kamp
Henk Kamp was vandaag en afgelopen nacht in Groningen. Is hij vannacht nog wakker geworden...
03-07-2013 Petra Stienen
Petra Stienen
Is het leger de grote redder van de Arabische Lente in Egypte? Wat gaat het leger doen als...
03-07-2013 Renate Verhoofstad
Renate Verhoofstad
Wielerjournalist Renate Verhoofstad kijkt door haar bril naar de Tour de France.
03-07-2013 Marlène de Wouters
Marlène de Wouters
De Belgische koning Albert kondigde zijn aftreden aan. Kwam het nieuws als een verrassing...
Blijkbaar wel...na 4 uur etappe, half uur Tour-journaal, anderhalf uur TDJ en een uur Mart is dat eerlijk gezegd een beetje te veel van het goede.quote:
Hoi Travel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef Travel. het volgende:
Nu voor? Ze wachten al een facking kwartier zwijn.
Vanaf morgen begint het weekend. Dus maandag weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Travel.
Ik red het dus niet![]()
Bis morgen.
Hahah ja die zal zijn flirtskills vanavond wel weer uit de kast trekkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
RENSKE ZO GEIL ALS EEN STIER MENSEN
Normaal gesproken heb ik om dezen tijd mijn broekje aan, maar nu is hij UITquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Jaaa Monique is er! Ik zit aan de buis gekluisterd!
Okidokiquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vanaf morgen begint het weekend. Dus maandag weer.
Weltrusten
Ik wilde eigenlijk een foute film gaan kijken, ja weet wel zo op de late avond. Maar dat is nu dus NIET meer nodig!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik om dezen tijd mijn broekje aan, maar nu is hij UIT
Petra is toch dat mooist meisje van de klas die altijd veel te naïeve en positieve verwachtingen heeft de Arabische lentes?quote:
Ja, we hebben flink wat afgemasturbeerd hier in de provincie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een foute film gaan kijken, ja weet wel zo op de late avond. Maar dat is nu dus NIET meer nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |