SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn god, ik open een TdJ topic.Snel weg hier.
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.
Mag best, dat mag best. Wout über alles. Voel aan mijn water dat hij de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.
Denk dat het later is dan Connie Meijer. Die overleed in '88 en dit gaat zo te horen meer over '88 en later.quote:
hoe weet jij dat nou, zei michael snel...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Leontien ontkende direct, terwijl er niet eens naar gevraagd werd.
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld te alpen niet over
daarom gebruikte chicken ook 9 middelen ipv 1quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld de alpen niet over
Hannibal kon het ook. Met een stel olifanten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het zal er om hangen maar eind tachtig was wel de tijd van alle genoemde dames. Knol die in '88 goud won op de OS en van Moorsel koerste toen ook al.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat het later is dan Connie Meijer. Die overleed in '88 en dit gaat zo te horen meer over '88 en later.
Helemaal gelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het heeft toch echt een flinke impact. Niet op de karikaturale wijze die jij hier schetst, maar wel het verschil tussen meedoen om de prijzen of volstrekt kansloos achterin het peloton hangen, zoals ook door een aantal renners die bekend hebben is aangegeven.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het gaat mij er om dat als iemand bergen verzet heeft om een koers te winnen 9 van de 10 mensen meteen "DOPING" roepen. Terwijl daar echt wel meer voor nodig is. Maar als Spanje het derde grote toernooi wint is dat zo'n unieke prestatie...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er meer om dat doping een vorm van valsspelen is.
En dat vind jij vreemd?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
En wordt ieder mooi moment compleet kapot-gebagetalliseerd
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gertje komt zo![]()
En daarna Dries![]()
![]()
Topavond hiero
het is gewoon de realiteit dat er in topsport flink doping wordt gebruikt, alleen heeft wielrennen ook nog eens een imago probleem.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat als iemand bergen verzet heeft om een koers te winnen 9 van de 10 mensen meteen "DOPING" roepen. Terwijl daar echt wel meer voor nodig is. Maar als Spanje het derde grote toernooi wint is dat zo'n unieke prestatie...
Bij wielrennen ligt de nadruk er op. Helaas. En wordt ieder mooi moment compleet kapot-gebagetalliseerd
Het is natuurlijk ook wel inherent aan de sport. Er worden bijna onmenselijke fysieke inspanningen gevraagd die zich bovendien nog eens goed lenen voor prestatiebevordering.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is gewoon de realiteit dat er in topsport flink doping wordt gebruikt, alleen heeft wielrennen ook nog eens een imago probleem.
Heb je inside info?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er vrijdag last minute ineens ook niet bij zit.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
Wat een spontane omhelzing, met zn microfoontje op.
Hij gaat kijken hoe het klootjesvolk leeft.quote:
Kan een succesprogramma worden, serieus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat kijken hoe het klootjesvolk leeft.
Ik weet niet of ik dat wel wil, hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan heb je Dries nog niet gezien in gele zwembroek
Ja he? vond ik ook wel.quote:
Uh, nee.quote:
Keelzingen, ik zie dat hij ook jou voor de gek houdt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen close up van Dries omdat zijn timing bij het playbacken zogoed is![]()
Ja, hij was rigide, maar ook vertederend.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
Dries is wel populair he onder de vrouwen sinds die ene aflevering van mijn vrouw jouw vrouw.
Daarvoor ook al hoor. Gewoon een rasartiest.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
Dries is wel populair he onder de vrouwen sinds die ene aflevering van mijn vrouw jouw vrouw.
Wij diehards waren al heel lang fan hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom? Wat heeft hij dat ik niet heb?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij diehards waren al heel lang fan hoor
Hij is charmant en een geweldige zanger.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij dat ik niet heb?
Zelfde nummer en linkjes staan in de OP.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef exile79 het volgende:
Ik heb nog niet gekeken dit jaar, maar zo te lezen is Dries er ook weer. Weer hetzelfde nummer? En plaatst ook elke avond iemand hier een link van de uitzending?
Ok, ja dat zijn precies mijn minpunten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is charmant en een geweldige zanger.
Allebei aan te lerenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, ja dat zijn precies mijn minpunten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde nummer en linkjes staan in de OP.
Check, zo eentje als Borat of gewoon zo'n hele wijde?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Allebei aan te lerenEn af en toe even onder de zonnebank natuurlijk en niet te vergeten een gele zwembroek aanschaffen.
Speedoachtige zoals Dries natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Check, zo eentje als Borat of gewoon zo'n hele wijde?
vrijdag komt ie, al is dat niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:26 schreef Waaghals het volgende:
Waar was Derksen ze nou? Ik dacht dat die er was op de maandagen
Same hier. Weet niks van wielrennen en wil het liefst alleen over doping hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Genee
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2b8-35c034db1d9c.mp4
Johan kwam gisteren niet opdagen...dan zouden ze juist massaal gaan wegzappen. Vrijdag verwacht ik dus minstens 800.000 kijkers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte dat Johan er mogelijk zou kunnen zitten levert 200.000 kijkers op.
544.001quote:
Ik dacht echt dat hij kwam, was ook wel benieuwd wat hij dan weer te zeggen had als reactie op Jorgen Rayman die hem voor racist uit maakte. Het is bijna boulevard, maar ben toch benieuwd naar de reactie van Johanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan kwam gisteren niet opdagen...dan zouden ze juist massaal gaan wegzappen. Vrijdag verwacht ik dus minstens 800.000 kijkers.
Okay, sla ik over dan. Genee met Zoetemelk gaat genant worden denk ik, maar goed dat zie ik dan vast wel later terug.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gert Jakobs en Joop Zoetemelk
hij gaat hem keihard ondervragen over doping.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Okay, sla ik over dan. Genee met Zoetemelk gaat genant worden denk ik, maar goed dat zie ik dan vast wel later terug.
Af en toe beetje trollen om het smeuïg te maken en voor de kijkcijfers. Eddy Planckaert vind ik overigens wel een positieve verrassing.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Genee heeft er gewoon totaal geen zin in, zie je aan alles.
Eddy moet alleen geen anekdotes meer vertellen, dat kan hij niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Af en toe beetje trollen om het smeuïg te maken en voor de kijkcijfers. Eddy Planckaert vind ik overigens wel een positieve verrassing.
Liever dan die van Gertjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eddy moet alleen geen anekdotes meer vertellen, dat kan hij niet.
Tijd genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Damn ik moet nog even snel drinken pakken (en plassen).
ditquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Gaan staan voor Zoetemelk, terwijl het net zo'n dopeur is als Boogerd.
Boogerd won geen 425 keerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Ik zou ook gaan staan voor Boogerd hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
maar hij won de Tour tenminste itt Boogiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan staan voor Boogerd hoor.
whahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:
Zonder die alcoholistische vrouw van hem had ie nog meer kunnen winnen.
Dan kun je voor geen enkele renner meer gaan staan van voor 2010. Alle winnaars waren dopeurs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Het gaat me er ook niet om dat ze gaan staan, dat is terecht, maar dat ze Boogerd affakkelen om zijn dopinggebruik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan kun je voor geen enkele renner meer gaan staan van voor 2010. Alle winnaars waren dopeurs.
hoe kom je erbij dat ze in 11,12 en 13 niks meer gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan kun je voor geen enkele renner meer gaan staan van voor 2010. Alle winnaars waren dopeurs.
Maar Zoetemelk won of werd tweede.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Voor 2010 was het % zo ongeveer 99% en de laatste jaren ietsje minder.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ze in 11,12 en 13 niks meer gebruiken?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had Gertje dit jasje vorig jaar ook weleens aan.
neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor 2010 was het % zo ongeveer 99% en de laatste jaren ietsje minder.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Vertel nog even over het criterium en koffie drinken en later verder fietsen.
Hey!quote:
Nou ja Gertje zit er vandaag he? De ouwe snoeperd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef TLC het volgende:
Die rondemissen mogen blij zijn dat de presentator niet Johhny de Mol is
Nee nee, preventiemedewerker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef iGiorni het volgende:
Tandartsassistente, wacht op inkopper 1, 2, 3..
Ja dat was vroeger wel andersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als Joop nu had gereden, had hij alleen maar kritiek gekregen dat hij altijd in het wiel bleef zitten. Tijden veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |