SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn god, ik open een TdJ topic.Snel weg hier.
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.
Mag best, dat mag best. Wout über alles. Voel aan mijn water dat hij de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.
Denk dat het later is dan Connie Meijer. Die overleed in '88 en dit gaat zo te horen meer over '88 en later.quote:
hoe weet jij dat nou, zei michael snel...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Leontien ontkende direct, terwijl er niet eens naar gevraagd werd.
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld te alpen niet over
daarom gebruikte chicken ook 9 middelen ipv 1quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld de alpen niet over
Hannibal kon het ook. Met een stel olifanten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het zal er om hangen maar eind tachtig was wel de tijd van alle genoemde dames. Knol die in '88 goud won op de OS en van Moorsel koerste toen ook al.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat het later is dan Connie Meijer. Die overleed in '88 en dit gaat zo te horen meer over '88 en later.
Helemaal gelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het heeft toch echt een flinke impact. Niet op de karikaturale wijze die jij hier schetst, maar wel het verschil tussen meedoen om de prijzen of volstrekt kansloos achterin het peloton hangen, zoals ook door een aantal renners die bekend hebben is aangegeven.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Het gaat mij er om dat als iemand bergen verzet heeft om een koers te winnen 9 van de 10 mensen meteen "DOPING" roepen. Terwijl daar echt wel meer voor nodig is. Maar als Spanje het derde grote toernooi wint is dat zo'n unieke prestatie...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er meer om dat doping een vorm van valsspelen is.
En dat vind jij vreemd?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
En wordt ieder mooi moment compleet kapot-gebagetalliseerd
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gertje komt zo![]()
En daarna Dries![]()
![]()
Topavond hiero
het is gewoon de realiteit dat er in topsport flink doping wordt gebruikt, alleen heeft wielrennen ook nog eens een imago probleem.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat als iemand bergen verzet heeft om een koers te winnen 9 van de 10 mensen meteen "DOPING" roepen. Terwijl daar echt wel meer voor nodig is. Maar als Spanje het derde grote toernooi wint is dat zo'n unieke prestatie...
Bij wielrennen ligt de nadruk er op. Helaas. En wordt ieder mooi moment compleet kapot-gebagetalliseerd
Het is natuurlijk ook wel inherent aan de sport. Er worden bijna onmenselijke fysieke inspanningen gevraagd die zich bovendien nog eens goed lenen voor prestatiebevordering.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is gewoon de realiteit dat er in topsport flink doping wordt gebruikt, alleen heeft wielrennen ook nog eens een imago probleem.
Heb je inside info?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er vrijdag last minute ineens ook niet bij zit.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
Wat een spontane omhelzing, met zn microfoontje op.
Hij gaat kijken hoe het klootjesvolk leeft.quote:
Kan een succesprogramma worden, serieus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat kijken hoe het klootjesvolk leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |