Ja ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Zijn er mensen die hier als bijbaan bijles geven doen?
Ja hoor, is goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mij digitale bijles geven, of mijn vragen beantwoorden, als ik die ooit heb.
nee ze is heel lievvquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is ze ook lelijk, mollig en ongeinteresseerd?
Ik deed N&T Havo, en ik ben vergeten waarom ik geen bio koos. En nu ga ik van 5 havo naar 5 vwo en kies ik wel biologie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor, is goed.
Maar hoezo moet je 4 vwo inhalen eigenlijk? Hoezo had je geen biologie in de vierde?
Je zei laatst dat je ze van te voren ging verzinnen en anders xcachet er in zou zettenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Ik kan gewoon geen TT's verzinnen ja!
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Ah. Dan moet je echt veel inhalen ja, wat in de vierde bij biologie wordt behandeld zit niet in scheikunde of natuurkunde op de havo.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik deed N&T Havo, en ik ben vergeten waarom ik geen bio koos. En nu ga ik van 5 havo naar 5 vwo en kies ik wel biologie.
Doe dan; kaas.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Je hebt in ieder geval wel gelijk met je TTquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Woohooquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Hoi ik heb vandaag originele fotos van de eiffeltoren gemaakt gr gr
quote:
Mocht je vragen hebben over M&O mijn dm staat open.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook economie en M&O.Economie vind ik nog wel interessant en ook handig, M&O vind ik echt een ongelooflijk kutvak.
Nee, ik zei laatst dat ik ze ging verzinnen, en vroeg of xcachet adoratie topic een goede naam was, jij vond van wel, en ik was er niet mee eens. En ik ben al die topicnamen die ik verzonnen had weer vergetenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je ze van te voren ging verzinnen en anders xcachet er in zou zetten
Dat wel ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel gelijk met je TT
Vorig jaar via mijn school, dit jaar aan oude vrienden die examen niet hebben gehaald. Volgend jaar sws aan broertje van diegene, maar wil me aansluiten bij een site.quote:
Ik ben al klaar met M&O.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
[..]
Mocht je vragen hebben over M&O mijn dm staat open.
Dat mag ik hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat wel ja!
En het moedigt mensen misschien aan om niet meer te lapohunten
Waarom vraag je het dan als je het geen goede TT vindt?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zei laatst dat ik ze ging verzinnen, en vroeg of xcachet adoratie topic een goede naam was, jij vond van wel, en ik was er niet mee eens. En ik ben al die topicnamen die ik verzonnen had weer vergeten
Bij ons is daar nooit na gevraagd op schoolquote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vorig jaar via mijn school, dit jaar aan oude vrienden die examen niet hebben gehaald. Volgend jaar sws aan broertje van diegene, maar wil me aansluiten bij een site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Mijn aanbod blijft staanquote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met M&O.Alleen nog een mondeling examen volgende week maandag, dat is het.
Ik hoop hierna nooit meer een balans, resultatenrekeningen, staat van baten en lasten of jaarverslag te zien, dus denk niet dat het nodig is.quote:
Ik heb gelukkig nooit een katerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bierdrinken helpt tegen een kater
Ja, misschien is dat het wel inderdaadquote:
Mocht er zo'n enthousiasteling zijn die dat wel doet je kan mij inschakelen gr grquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop hierna nooit meer een balans, resultatenrekeningen, staat van baten en lasten of jaarverslag te zien, dus denk niet dat het nodig is.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarna een periode krijgen van ''ik ga nooit meer alcohol drinken hoor''
En vervolgens weer dezelfde fout makenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarna een periode krijgen van ''ik ga nooit meer alcohol drinken hoor''
Ik stop dan ook altijd met drinken voordat ik overgeef, daarom is het een goede failsafe.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, overgeven is vies. Ik hoop dat nooit meer te hoeven doen.
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En vervolgens weer dezelfde fout maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En vervolgens weer dezelfde fout maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is 1x flink, heel flink misgegaan bij mij en daarna nooit meer zoveel gedronken als toen.
Same, ik vind het ook eng. Je kunt nooit ademen als je moet overgevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, overgeven is vies. Ik hoop dat nooit meer te hoeven doen.
Coma zuipen :s :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is 1x flink, heel flink misgegaan bij mij en daarna nooit meer zoveel gedronken als toen.
Dit was de 3e keer en 3x is scheepsrechtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
is die katerboy mientje toch terechtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit was de 3e keer en 3x is scheepsrecht
Dankzij jou denk ik dat dat is ja, maar het is hier niet verkrijgbaar.quote:
Please bespaar me de details de volgende keer okequote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had een keer op een feestje thuis. Te veel gedronken/geblowd. En 20 Frikandellen op.
In de badkuip gekotst. Gadver, stomme frikandel stukken![]()
![]()
Hele ochtend bezig geweest met een oranje vishandschoen om het schoon te maken. Goed dat het bij mijn eigen huis was, want dit wil ik een ander niet aandoen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Please bespaar me de details de volgende keer oke
hahaha, ik ben alleen aangeschoten geweest met nieuwjaar. Met een pokerface thuis gekomen want mag niet drinkenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee alleen overgeven![]()
3x![]()
Noooit maar dan ook nooooooooit meer
Het is zelfs meer dan lekker. Je vind het vast geweldigquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dankzij jou denk ik dat dat is ja, maar het is hier niet verkrijgbaar.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik ben alleen aangeschoten geweest met nieuwjaar. Met een pokerface thuis gekomen want mag niet drinken
Zo beter:quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Please bespaar me de details de volgende keer oke
Het kwam gewoon door de omstandighedenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meteen verstandig wezen ipv eerst fouten maken
Alleen de details over de laatste 2 termen hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo beter:
Veel geblowd, gedronken. Veel frikandellen op. Gekotst, moest opruimen.
Dan is er toch niks meer aan?
jajaaaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het kwam gewoon door de omstandigheden
Het is hier ook niet goedkoopquote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
http://www.bierenzo.nl/magners-original-irish-cider
¤2,15 voor 33cl.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Alleen de details over de laatste 2 termen hoef ik niet te weten.
Werd je gedwongenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het kwam gewoon door de omstandigheden
Maar Engeland is sowieso duur, zeker als je alles om gaat rekenen naar euro's.quote:
Van alcohol schijn je meer dorst te krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als er gratis limonade is ga ik ook niet 12 glazen drinken
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van alcohol schijn je meer dorst te krijgen?
Ja, dat is waar. Wonen en eten/drinken is best prijzig jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar Engeland is sowieso duur, zeker als je alles om gaat rekenen naar euro's.
Ja en daarom drink je nog maar meer, om nog meer dorst te krijgen en uiteindelijk helemaal uitgedroogd in het ziekenhuis te liggen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
True, het droogt je lichaam uitquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja en daarom drink je nog maar meer, om nog meer dorst te krijgen en uiteindelijk helemaal uitgedroogd in het ziekenhuis te liggen?
Weet je ook waarom alcohol je lichaam uitdroogt?quote:
Van alcohol ga je meer zwetenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je ook waarom alcohol je lichaam uitdroogt?
Nou, omdat het de aanmaak van een hormoon tegen gaat?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, omdat het de aanmaak van een hormoon tegen gaat?
een tik op de bilquote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, als je een vrouw die je goed kent een cadeau geeft is het normaal om drie zoenen te geven. Hoe zit dat als de vrouw het cadeau geeft?
Helemaal wel toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol.Nee, alcohol trekt water aan, het trekt gewoon letterlijk het water uit je cellen.
Nee, misschien dat het je hormonenproductie op de lange termijn beïnvloed, dat zou kunnen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
En omdat je uitgedroogd bent ontstaat er hoofdpijn
Dat noemen ze de kater
eh, staat hier http://www.salusi.nl/wat-(...)-van-alcoholgebruik/quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het je hormonenproductie op de lange termijn beïnvloed, dat zou kunnen.
Hey, dat wist ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
Dat noemen ze de kater
Daarom neem ik ook standaard na een avond alcoholische versnaperingen een flesje water.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
Dat noemen ze de kater
Welterustenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga samen met mijn dinnie slapieslapie doen!!!!! Weltrustennnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
eh, staat hier http://www.salusi.nl/wat-(...)-van-alcoholgebruik/
Welterusten nikonlover en het beroemde dinnetje van nikonloverquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schenk de glazen maar volquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga ook maar eens wat drinken pakken, nog niks gedronken sinds het begin van deze avond.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar alcohol trek ook water aan, dat ook. Maar dat zal dan wel weinig toevoegen qua uitdroging.
Dat is het zeker. En toch drink ik het elke dagquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Water is ook gif als je genoeg drinkt, en zuurstof is al helemaal gevaarlijk.quote:
Daarom; drink met mate.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water is ook gif als je genoeg drinkt, en zuurstof is al helemaal gevaarlijk.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:38 schreef TienVingers het volgende:
Niks gaat boven een heerlijk koud glas verse appelsap.
waaromquote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het zeker. En toch drink ik het elke dag
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 30 juni 2013 23:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik drink liever zonder maten, is toch gezelliger, in mijn eigen wereldje.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet zeeeeker dat ie dit niet leuk vindt
ben bang van welquote:
Nee katerboiquote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
[..]
ben bang van wel![]()
Vervang lmi maar alvast voor katerboy
In je geschiedenis kijken?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anderhalf uur bezig zijn met een wensenlijst op forever21.com, vervolgens chrome per ongeluk afsluiten en dan alles kwijt zijn.
o
mijn
god
asdfhjkl;
Nee, gewooon nee..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind Hezdunnah echt geweldig, dit is een adoratiepost.
ONE LOVE RASTAquote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
Waarschijnlijk is haar cache al verwijderd.quote:
Je wil in zijn broekje :squote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
Nee, mensen die adoratie in hun sig doen zijn stom (sorry mensen die dat doen), en daar staan is beschamend. Maar vind hem gewoon grappig.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je wil in zijn broekje :s
Uh ik bedoel sig
Jouw sig is niet stom bedoel je?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, mensen die adoratie in hun sig doen zijn stom (sorry mensen die dat doen), en daar staan is niet beschamend. Maar vind hem gewoon grappig.
Ik zou dat ook wel eens willen kunnen eigenlijkquote:
Byequote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
Even verplaatsen van woon naar slaapkamer
Brb
Iedereen kan toch huilen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel eens willen kunnen eigenlijk
Oh dat is wel kut? Ik ken die site niet, maar kan je dat niet op een manier terug halen ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anderhalf uur bezig zijn met een wensenlijst op forever21.com, vervolgens chrome per ongeluk afsluiten en dan alles kwijt zijn.
o
mijn
god
asdfhjkl;
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijkquote:
Ja dat lijkt me normaal. Als je dat niet kan is er iets misquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijk![]()
Dat zal er dan ook wel zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me normaal. Als je dat niet kan is er iets mis
Ook niet als je alleen bent en er is iemand overleden?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijk![]()
Not really, nee. En ik heb helaas genoeg mensen zien gaan om wie ik gafquote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook niet als je alleen bent en er is iemand overleden?
Wanneer gaan jullie nou eens meeten? Het is wel duidelijk dat je d'r leuk vindtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga gewoon zwerty knuffelen en KFC en oreo's eten terwijl we ons afvragen what bubbletea nou eigenlijk is
Monsters Inc 2 niet te vergetenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga gewoon zwerty knuffelen en KFC en oreo's eten terwijl we ons afvragen what bubbletea nou eigenlijk is
Planning is begin augustusquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens meeten? Het is wel duidelijk dat je d'r leuk vindt
quote:
Lucide droom!quote:
Dus dan KFC en oreo's IN de bios?quote:
Omdat ik dan ook die hard wil gaan shoppen (zwerty is dan persoonlijk adviseur) en ik moet eerst nog money's opsparenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat duurt ook lang zeg.. Waarom dan pas?
Kijk hier voor uitquote:
Oh, ik zit tegenwoordig alleen nog hier. En heel soms nog in ONZ hier en daar een bericht.quote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, volgens mij zijn wij de enige SC die zo vaak hoi en hallo zeggen, waarom doen we dat eigenlijk. We hoeven toch niet allemaal hoi tegen iemand te zeggen die 1x in het topic hoi zegt als hij/zij binnenkomt?
Ik doe het zelf ook hoor, ik ben schaap, maar ik dacht 'I have a dream' "yes we can'' aan een verandering.
Dus wat stel je voor? Doei zeggen bij binnenkomst?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, volgens mij zijn wij de enige SC die zo vaak hoi en hallo zeggen, waarom doen we dat eigenlijk. We hoeven toch niet allemaal hoi tegen iemand te zeggen die 1x in het topic hoi zegt als hij/zij binnenkomt?
Ik doe het zelf ook hoor, ik ben schaap, maar ik dacht 'I have a dream' "yes we can'' aan een verandering.
Hoe veel spaar jij wel niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook die hard wil gaan shoppen (zwerty is dan persoonlijk adviseur) en ik moet eerst nog money's opsparen
Nee, gewoon geen hoi meer zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus wat stel je voor? Doei zeggen bij binnenkomst?
Is gewoon pure liefdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwamquote:
Gewoon uit het niets op berichten reagerenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Moombahtonquote:
Nou meid ik ben trots op jequote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwam
300-400 in de maand. En voor ik nieuwe kleren wil kopen moet er nog iets af wat gewicht betreftquote:
Wanneer wil je gaan dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Ik heb besloten mijn geld te spenderen in Londen. Wie gaat er mee?
Oh het is een remix, deze is wel 10000 keer beter. Bedankt VAquote:
Dankje meid, ik wordt hier nou helemaal blij van.quote:
Eckte moombahton is meer latin en groovy, als ik de nazi uit ga hangen is dit moombahcorequote:
kk hoeveel stacks maak je per maandquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
300-400 in de maand. En voor ik nieuwe kleren wil kopen moet er nog iets af wat gewicht betreft
Ergens binnenkort voor een paar dagenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan dan?
Ik ga in augustus
Ja had nog niet gezien dat het een remix was, sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eckte moombahton is meer latin en groovy, als ik de nazi uit ga hangen is dit moombahcore
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwam
Met een vriendin ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens binnenkort voor een paar dagen
In Juli
En hij is nog gratis ookquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja had nog niet gezien dat het een remix was, sorry.
Hoiquote:
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!quote:
Ik wil ooit nog op kamers en mijn studieboeken moet ik ook zelf betalenquote:
Awesome.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hij is nog gratis ook
Soms zijn zulke pareltjes gewoon for free, fijnnnn
rustigquote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
OMG vandaag tentamen. Maakt net het tentamen van vorig jaar, zo veel fout godverdomme. Helemaal in de stress nu
Ik vond vandaag een mooie dagquote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!
Dat dit kan!quote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!
Het is pas mooi als ik in een korte broek met een t-shirt aan kan zweten in de achtertuin met een ijskoud biertje.quote:
Sfeer proeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, ben ik mee bezigquote:
Goedzoquote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog op kamers en mijn studieboeken moet ik ook zelf betalen
Studiegeld voor nu nog door mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |