quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarna een periode krijgen van ''ik ga nooit meer alcohol drinken hoor''
En vervolgens weer dezelfde fout makenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarna een periode krijgen van ''ik ga nooit meer alcohol drinken hoor''
Ik stop dan ook altijd met drinken voordat ik overgeef, daarom is het een goede failsafe.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, overgeven is vies. Ik hoop dat nooit meer te hoeven doen.
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En vervolgens weer dezelfde fout maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En vervolgens weer dezelfde fout maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is 1x flink, heel flink misgegaan bij mij en daarna nooit meer zoveel gedronken als toen.
Same, ik vind het ook eng. Je kunt nooit ademen als je moet overgevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, overgeven is vies. Ik hoop dat nooit meer te hoeven doen.
Coma zuipen :s :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is 1x flink, heel flink misgegaan bij mij en daarna nooit meer zoveel gedronken als toen.
Dit was de 3e keer en 3x is scheepsrechtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
is die katerboy mientje toch terechtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit was de 3e keer en 3x is scheepsrecht
Dankzij jou denk ik dat dat is ja, maar het is hier niet verkrijgbaar.quote:
Please bespaar me de details de volgende keer okequote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had een keer op een feestje thuis. Te veel gedronken/geblowd. En 20 Frikandellen op.
In de badkuip gekotst. Gadver, stomme frikandel stukken![]()
![]()
Hele ochtend bezig geweest met een oranje vishandschoen om het schoon te maken. Goed dat het bij mijn eigen huis was, want dit wil ik een ander niet aandoen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Please bespaar me de details de volgende keer oke
hahaha, ik ben alleen aangeschoten geweest met nieuwjaar. Met een pokerface thuis gekomen want mag niet drinkenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee alleen overgeven![]()
3x![]()
Noooit maar dan ook nooooooooit meer
Het is zelfs meer dan lekker. Je vind het vast geweldigquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dankzij jou denk ik dat dat is ja, maar het is hier niet verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |