Hoezo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb biologie in het 3e laten vallen
Dat lijkt mij ook wat, voor zulke dingen kies ik volgend jaar biologie. Ondanks dat ik nu in een maand heel 4 vwo bio moet inhalen!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology
Komt neer op biotechnologie, dus een cel zo aanpassen dat hij doet wat je wilt.
Een hoop van dat moet je ook lerenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iemand die goed kan uitleggen, en orde kan houden in een groep/klas.
dan hebben we dezelfdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mijn Nederlands lerares leest half voor van Wordbestanden op het bord en meer niet.
Slechte school?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mijn Nederlands lerares leest half voor van Wordbestanden op het bord en meer niet.
Goede keuze.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wat, voor zulke dingen kies ik volgend jaar biologie. Ondanks dat ik nu in een maand heel 4 vwo bio moet inhalen!
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond het nooit interessant
Net zoals scheikunde en natuurkunde![]()
Doe mij maar economie en M&O
Ik ken ze jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Zijn er mensen die hier als bijbaan bijles geven doen?
Er zijn klasgenoten van mij die dat dit jaar gedaan hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Dat is meer mijn hoofdbaanquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook economie en M&O.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond het nooit interessant
Net zoals scheikunde en natuurkunde![]()
Doe mij maar economie en M&O
Mijn school is matig vind ik, bovenbouw ja, maar er zitten goede en slechte leraren tussenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slechte school?
In de bovenbouw?
Bij ons hadden we alleen echt slechte leraren in onderbouw. Maar in de bovenbouw zijn ze ook niet allemaal goed, maar mijn wiskunde docent was goed. En al mijn Nederlands leraren waren goed/aardig.
M&O isquote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook economie en M&O.Economie vind ik nog wel interessant en ook handig, M&O vind ik echt een ongelooflijk kutvak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |