En hij is nog gratis ookquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja had nog niet gezien dat het een remix was, sorry.
Hoiquote:
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!quote:
Ik wil ooit nog op kamers en mijn studieboeken moet ik ook zelf betalenquote:
Awesome.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hij is nog gratis ook
Soms zijn zulke pareltjes gewoon for free, fijnnnn
rustigquote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
OMG vandaag tentamen. Maakt net het tentamen van vorig jaar, zo veel fout godverdomme. Helemaal in de stress nu
Ik vond vandaag een mooie dagquote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!
Dat dit kan!quote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EN HET IS NOG STEEDS KUT WEER IN NEDERLAND!
Het is pas mooi als ik in een korte broek met een t-shirt aan kan zweten in de achtertuin met een ijskoud biertje.quote:
Sfeer proeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, volgens mij zijn wij de enige SC die zo vaak hoi en hallo zeggen, waarom doen we dat eigenlijk. We hoeven toch niet allemaal hoi tegen iemand te zeggen die 1x in het topic hoi zegt als hij/zij binnenkomt?
Ik doe het zelf ook hoor, ik ben schaap, maar ik dacht 'I have a dream' "yes we can'' aan een verandering.
Ja, ben ik mee bezigquote:
Goedzoquote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog op kamers en mijn studieboeken moet ik ook zelf betalen
Studiegeld voor nu nog door mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |