Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwamquote:
Gewoon uit het niets op berichten reagerenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, volgens mij zijn wij de enige SC die zo vaak hoi en hallo zeggen, waarom doen we dat eigenlijk. We hoeven toch niet allemaal hoi tegen iemand te zeggen die 1x in het topic hoi zegt als hij/zij binnenkomt?
Ik doe het zelf ook hoor, ik ben schaap, maar ik dacht 'I have a dream' "yes we can'' aan een verandering.
Moombahtonquote:
Nou meid ik ben trots op jequote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwam
300-400 in de maand. En voor ik nieuwe kleren wil kopen moet er nog iets af wat gewicht betreftquote:
Wanneer wil je gaan dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Ik heb besloten mijn geld te spenderen in Londen. Wie gaat er mee?
Oh het is een remix, deze is wel 10000 keer beter. Bedankt VAquote:
Dankje meid, ik wordt hier nou helemaal blij van.quote:
Eckte moombahton is meer latin en groovy, als ik de nazi uit ga hangen is dit moombahcorequote:
kk hoeveel stacks maak je per maandquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
300-400 in de maand. En voor ik nieuwe kleren wil kopen moet er nog iets af wat gewicht betreft
Ergens binnenkort voor een paar dagenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan dan?
Ik ga in augustus
Ja had nog niet gezien dat het een remix was, sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eckte moombahton is meer latin en groovy, als ik de nazi uit ga hangen is dit moombahcore
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zei geen hoi toen ik net binnen kwam
Met een vriendin ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens binnenkort voor een paar dagen
In Juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |