Byequote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
Even verplaatsen van woon naar slaapkamer
Brb
Iedereen kan toch huilen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel eens willen kunnen eigenlijk
Oh dat is wel kut? Ik ken die site niet, maar kan je dat niet op een manier terug halen ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anderhalf uur bezig zijn met een wensenlijst op forever21.com, vervolgens chrome per ongeluk afsluiten en dan alles kwijt zijn.
o
mijn
god
asdfhjkl;
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijkquote:
Ja dat lijkt me normaal. Als je dat niet kan is er iets misquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijk![]()
Dat zal er dan ook wel zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me normaal. Als je dat niet kan is er iets mis
Ook niet als je alleen bent en er is iemand overleden?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik huil nooit maar ik heb heus wel eens verdriet natuurlijk![]()
Not really, nee. En ik heb helaas genoeg mensen zien gaan om wie ik gafquote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook niet als je alleen bent en er is iemand overleden?
Wanneer gaan jullie nou eens meeten? Het is wel duidelijk dat je d'r leuk vindtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga gewoon zwerty knuffelen en KFC en oreo's eten terwijl we ons afvragen what bubbletea nou eigenlijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |