Weet je ook waarom alcohol je lichaam uitdroogt?quote:
Van alcohol ga je meer zwetenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je ook waarom alcohol je lichaam uitdroogt?
Nou, omdat het de aanmaak van een hormoon tegen gaat?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, omdat het de aanmaak van een hormoon tegen gaat?
een tik op de bilquote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, als je een vrouw die je goed kent een cadeau geeft is het normaal om drie zoenen te geven. Hoe zit dat als de vrouw het cadeau geeft?
Helemaal wel toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol.Nee, alcohol trekt water aan, het trekt gewoon letterlijk het water uit je cellen.
Nee, misschien dat het je hormonenproductie op de lange termijn beïnvloed, dat zou kunnen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
En omdat je uitgedroogd bent ontstaat er hoofdpijn
Dat noemen ze de kater
eh, staat hier http://www.salusi.nl/wat-(...)-van-alcoholgebruik/quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het je hormonenproductie op de lange termijn beïnvloed, dat zou kunnen.
Hey, dat wist ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
Dat noemen ze de kater
Daarom neem ik ook standaard na een avond alcoholische versnaperingen een flesje water.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
Dat noemen ze de kater
Welterustenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga samen met mijn dinnie slapieslapie doen!!!!! Weltrustennnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
eh, staat hier http://www.salusi.nl/wat-(...)-van-alcoholgebruik/
Welterusten nikonlover en het beroemde dinnetje van nikonloverquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schenk de glazen maar volquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga ook maar eens wat drinken pakken, nog niks gedronken sinds het begin van deze avond.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar alcohol trek ook water aan, dat ook. Maar dat zal dan wel weinig toevoegen qua uitdroging.
Dat is het zeker. En toch drink ik het elke dagquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |