Wel eens van gehoord ja, best veel te doen daarquote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weekendje weg met familie in Preston Palace, een groot hotel. Was best leuk, maar toch weer fijn om thuis goed te kunnen SCen.
Ja, het is hier warm hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wut?Je zit toch nog wel in Londen hè?
Het is morgen alweer weg geloof ik. Overigens ook niet erg hoor, ik vind 26 graden al snel te warmquote:
Ligt eraan hoe benauwd het is.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is morgen alweer weg geloof ik. Overigens ook niet erg hoor, ik vind 26 graden al snel te warm
is er nu nog zon?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga weer even buiten van de zon genieten, doei
Ja, preciesquote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe benauwd het is.Maar Londen is geloof ik altijd benauwd.
Okay byequote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga weer even buiten van de zon genieten, doei
Oh, die heb ik niet echt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dingen die je leuk vindt maar je schaamt je ervoor dat je het leuk vindt.
Nou, ik dacht aan een bak chocolade-ijs leegeten of zo.quote:
Als je dik bent zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet echt.
[..]
Nou, ik dacht aan een bak chocolade-ijs leegeten of zo.
Er zijn meer dan genoeg winkels inderdaad. Als je dat leuk vindquote:
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggenquote:
Als ik ga dan hoor ik graag wat tipsquote:Op zondag 30 juni 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg winkels inderdaad. Als je dat leuk vind
Dat is goed hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggen
[..]
Als ik ga dan hoor ik graag wat tips
Maar ehh Fok-it. Je mag best zulke dingen tegen me via dm vertellen, ik kan goed tegen kritiek, ik houd er zelfs van. Ik zal wel wat minderen met over fappen praten.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind iemand die elke dag post hoelang hij al niet gefapt heeft en aankomt dat hij zijn nichtje zo sexy vindt en verliefd op dr is niet veel beter.
Geen zin in vakantie omdat je daarvoor een paar keer je werk moet afzeggen?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggen
[..]
Als ik ga dan hoor ik graag wat tips
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk, er heeft iemand echt over me geroddeld op FOK!
[..]
Maar ehh Fok-it. Je mag best zulke dingen tegen dm vertellen, ik kan goed tegen kritiek, ik houd er zelfs van. Ik zal wel wat minderen met over fappen praten.
Raar hequote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen zin in vakantie omdat je daarvoor een paar keer je werk moet afzeggen?
Nee hoor. Maar vakantie naar Frankrijk op een saai recreatiepark met enkel een zwembad, kies ik liever voor wat verdienen.quote:
Maar als je mooi weer hebt en je bent met leuke mensen/er zijn leuke mensenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar vakantie naar Frankrijk op een saai recreatiepark met enkel een zwembad, kies ik liever voor wat verdienen.
Bedankt voor de tip. Maar welke 'sommige posts' moet ik niet serieus nemen?!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
Spateloos tip 1; stop met het serieus ingaan op sommige posts.
Tip 2; post zulke dingen in 'SEX' daar zijn die topics voor
Nah, ben 17. Heb de vakanties met pappie en mammie in een tentje wel een beetje gehadquote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar als je mooi weer hebt en je bent met leuke mensen/er zijn leuke mensen
Sommige reacties op jouw posts.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar welke 'sommige posts' moet ik niet serieus nemen?!
Dat snap ikquote:Op zondag 30 juni 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nah, ben 17. Heb de vakanties met pappie en mammie in een tentje wel een beetje gehad
Vooral mijn posts zijn niet serieus bedoeld en soms reageer je er wel serieus op ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals die van Fok-it of zoals die van Etsu
Ik voel me dom nu, sorry.
Maar als we naar steden gaan waar wat te beleven valt (zoals jij naar londen gaat) ga ik wel graag meequote:Op zondag 30 juni 2013 18:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat snap ik
Mijn ouders gaan ook nog een week zonder mij en mijn broer
Ooh, okay. Ik zal je wel als een soort van clown bekijken nu, kijken of dat helpt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vooral mijn posts zijn niet serieus bedoeld en soms reageer je er wel serieus op ja.
Niieeeet. Ben aan het werkquote:Op zondag 30 juni 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]![]()
Jij bent hier de grootste nachtbraker
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooh, okay. Ik zal je wel als een soort van clown bekijken nu, kijken of dat helpt.
Gastquote:Op zondag 30 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooh, okay. Ik zal je wel als een soort van clown bekijken nu, kijken of dat helpt.
WAT?!!!?!?!?!?!??!!??!quote:
Die van fok-it was serieus. Maar als etsu net of iemand anders zit te geinen heb je dat gewoon niet doorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals die van Fok-it of zoals die van Etsu
Ik voel me dom nu, sorry.
Ja ik zat net gewoon lachend achter m'n pc door jouw reactiequote:Op zondag 30 juni 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?!!!?!?!?!?!??!!??!
Ik kan er niet meer tegen, ik snap het niet!!!! Hoe kan je daar die emoticon voor gebruiken!!!?!>!!>!
Ja, dat was de bedoeling, waarom ga je dan huilen?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik zat net gewoon lachend achter m'n pc door jouw reactie
Huilen van het lachenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat was de bedoeling, waarom ga je dan huilen?
Je bedoelt vroegquote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar misschien moeten we het wel iets minder laat maken dan afgelopen nacht
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Maar LMI, ik weet niet of je het al wist, maar ik was weekend met familie weg in een hotel in Almelo ofzo, met je waar is spatieloos topic
Nee gewoon weer 6:00quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar misschien moeten we het wel iets minder laat maken dan afgelopen nacht
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Maar LMI, ik weet niet of je het al wist, maar ik was weekend met familie weg in een hotel in Almelo ofzo, met je waar is spatieloos topic
bedoel je met fok, FOK!? of Fok-itquote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos snapt fok niet en Etsu is een clown
Hoi koekwausquote:Op zondag 30 juni 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.
Woon je daar, cool. Ken je dat, Preston Palace?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.
Preston Palace is 10 minuten fietsen ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Woon je daar, cool. Ken je dat, Preston Palace?
Oneindig gratis drankjes
En mijn moeder had Whisky voor me besteld
Wel een lief clowntje hequote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos snapt fok niet en Etsu is een clown
hey mausquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even met de pup lopen en spelen, hijs al weer wakker.Tot over een uurtje of zo.
Pics van je pupquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Have funquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij was met z'n clowntje aan het spelen
Jij bent echt sloom.quote:
Dat meet 's nachts toch maar 1x per uur? Het is even lastig maar ik heb het ook wel eens gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef d4v1d het volgende:
Morgen loop ik dus vanaf 9 uur 's ochtends tot de volgende ochtend 24 uur lang met een bloeddrukmeter om m'n armInclusief slapen.
1x per uur ja. Is de tweede keer dat ik nu zo'n test heb... Ik slaap dinsdag zodra dat ding af is wel evenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat meet 's nachts toch maar 1x per uur? Het is even lastig maar ik heb het ook wel eens gehad.
Ik had en heb steeds een hoge bloeddruk als ik bij de huisarts kom of in het ziekenhuis maar dat ding wees uit dat ik me dan blijkbaar onbewust druk maak op zo'n moment want tijdens die 24 uurs registratie was alles redelijk normaalquote:Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1x per uur ja. Is de tweede keer dat ik nu zo'n test heb... Ik slaap dinsdag zodra dat ding af is wel even
Jup. Ik heb hoge bloeddruk uit mezelf, had er medicijnen voor. Toen was m'n bloeddruk opeens te laag. Zo'n test gehad en medicijnen gestopt. Nu was die laatst weer te hoogquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had en heb steeds een hoge bloeddruk als ik bij de huisarts kom of in het ziekenhuis maar dat ding wees uit dat ik me dan blijkbaar onbewust druk maak op zo'n moment want tijdens die 24 uurs registratie was alles redelijk normaal
Er is nog meer te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Rechts is het net of hij haar op de kont slaat
Ik ga nu douchen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je nu aan het WA'en onder de douche?
Oke ga maar snel douchenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen.moest even iets met Rez bespreken over de man die ik vanmiddag zag.
Jouw situatie klinkt wel wat vervelender dan eigenlijk. Ben benieuwd wat er uit de test komtquote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup. Ik heb hoge bloeddruk uit mezelf, had er medicijnen voor. Toen was m'n bloeddruk opeens te laag. Zo'n test gehad en medicijnen gestopt. Nu was die laatst weer te hoog
a) investeerdersquote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Waar haalt whatsapp eigenlijk inkomsten vandaan? Er zijn nog genoeg mensen met een gratis abbo (of hoe je het ook wil noemen) En ik zie nergens advertenties..
Cquote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
c) verkoop van usergegevens
c? Ben jij zo'n paranoïde persoon?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
Ik heb moeten betalen in de app store.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Waar haalt whatsapp eigenlijk inkomsten vandaan? Er zijn nog genoeg mensen met een gratis abbo (of hoe je het ook wil noemen) En ik zie nergens advertenties..
Kost toch geld als je langer dan een jaar gebruikt op het zelfde nummer ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb moeten betalen in de app store.
Nah, zo vervelend is het niet echt. Die medicijnen waren het probleem niet en heel veel last heb ik er nu niet van.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw situatie klinkt wel wat vervelender dan eigenlijk. Ben benieuwd wat er uit de test komt
C klopt hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
Wat voor spierziekte heb je dan en wat zijn daar de gevolgen van?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, zo vervelend is het niet echt. Die medicijnen waren het probleem niet en heel veel last heb ik er nu niet van.
Als ik toch ff 'zielig' mag gaan doen, mijn spierziekte is wel vervelend..
Nee, is niet waar. Lijkt wel zo, maar je gratis abo wordt verlengd voor 'ie verloopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kost toch geld als je langer dan een jaar gebruikt op het zelfde nummer ofzo?
Don't panic. Ik moest ook betalen een tijdje terug en een maand er voor werd mijn abo verlengd tot over twee jaar of zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet op 24-05-2014 betalen.. Zou wel fijn zijn als je dan paypal hebt ofzo.. Dat google wallet werkt met een creditcard dacht ik
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.quote:
3VCARDquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet op 24-05-2014 betalen.. Zou wel fijn zijn als je dan paypal hebt ofzo.. Dat google wallet werkt met een creditcard dacht ik
Altijd weer de NSA er bijquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.
Als je andriod hebt gewoon opnieuw instalerenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Nou ja, ongeveer. Er is een cookie geinstalleerd op je pc die mogelijk maakt dat jij op praktisch elke site op 'like' kunt klikken. Onderdeel daarvan is dat wordt bijgehouden welke sites met een like-button jij bezoekt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Ik hoorde ook eens dat Facebook pagina's registeert waar jij op zit, terwijl je ingelogd bent?
Weet niet of dit waar is
Wel -IETS- , maar niet heel veel. Het heeft er mee te maken dat WA wel gegevens verzamelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd weer de NSA er bijDat heeft hier dus -NIETS- mee te maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Ik hoorde ook eens dat Facebook pagina's registeert waar jij op zit, terwijl je ingelogd bent?
Weet niet of dit waar is
Valt op zich ook nog redelijk mee, ik heb nog nooit in een rolstoel gezeten (en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren) Heb Hypotonie (Lage spierspanning) in een lichte vorm. Hierdoor is vooral mijn fijne motoriek naar de kloten, waardoor ik bv. echt amper kan schrijven.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor spierziekte heb je dan en wat zijn daar de gevolgen van?
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
Ghostery is een handige extensie voor Firefox en Chrome waarmee je kunt bekijken welke sites jou tracken. Best interessant.
Nee. De verkoop van gegevens door bedrijven als Facebook (waar jij akkoord mee bent gegaan) is op geen enkele manier vergelijkbaar met onderzoek door diensten als de NSA en de AIVD.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel -IETS- , maar niet heel veel. Het heeft er mee te maken dat WA wel gegevens verzamelt.
Nou, heeft toch best gevolgen voor de dagelijkse dingen dus. Wel lastig zeg, dat je nauwelijks kunt schrijven en dat je conditie zo beroerd is. Heeft het zin dat laatste te trainen als je dat zou willen of wordt het toch nooit wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Valt op zich ook nog redelijk mee, ik heb nog nooit in een rolstoel gezeten (en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren) Heb Hypotonie (Lage spierspanning) in een lichte vorm. Hierdoor is vooral mijn fijne motoriek naar de kloten, waardoor ik bv. echt amper kan schrijven.
Ook heb ik een conditie van niks en word ik eerder moe (Ook al sport ik niet ofzo)
Op FOK! is het AppNexus, WebAds en Google Analytics. Die eerste twee zijn om bij te houden wie er op de reclames klikt en de laatste is om bij te houden waar het FOK!-verkeer vandaan komt en wat de piekuren zijn en zo.quote:
Wel, want beide verzamelen ze informatie. En ik zeg nergens dat het erg op elkaar lijkt ofzo, maar je kan het wel vergelijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. De verkoop van gegevens door bedrijven als Facebook (waar jij akkoord mee bent gegaan) is op geen enkele manier vergelijkbaar met onderzoek door diensten als de NSA en de AIVD.
Bij Google was dit iets met opt-out dacht ik (of opt-in inmiddels).quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.
Ok. Laat maar dit.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel, want beide verzamelen ze informatie. En ik zeg nergens dat het erg op elkaar lijkt ofzo, maar je kan het wel vergelijken.
Nou ja, je moet je natuurlijk afvragen wat goed is en wat niet. Als Google met mijn zoekgedrag kan voorspellen welk restaurant ik bedoel als ik 'L' intyp vind ik dat niet een slecht ietsquote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij Google was dit iets met opt-out dacht ik (of opt-in inmiddels).
Ja, dat is een leuke inderdaad. Al helpt het een hoop als je je GPS niet standaard aan hebt staan (zoals ik; want dan is mijn batterij in no-time leeg)quote:Op zondag 30 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
TV; je zou eens moeten kijken bij privacy welke apps toegang hebben tot jou locatievoorzieningen
Ik heb locatievoorzieningen uitquote:Op zondag 30 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
TV; je zou eens moeten kijken bij privacy welke apps toegang hebben tot jou locatievoorzieningen
Dat wil niet zeggen dat je locatie niet bepaald kan worden.quote:
Handig welquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Stuurt iemand mij net een sms: "Hoi allemaal, ik heb een nieuw nummer. Gewoon het nummer waarvan deze verzonden is, groeten." Niet eens een naam of zo.
Dat zal allemaal wel, het boeit me eigenlijk nietquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je locatie niet bepaald kan worden.
Nou ja, als je maar niets raars of illegaals doet maakt het niet uit wie wat weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, het boeit me eigenlijk nietIk doe (op zich) geen rare dingen
Ik kan trouwens wel gewoon fietsen e.d. Dat houd ik makkelijk een uur achter elkaar vol. Ben gewoon heel blij dat ik niet in een rolstoel zit. Mijn conditie is niet zó kut.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, heeft toch best gevolgen voor de dagelijkse dingen dus. Wel lastig zeg, dat je nauwelijks kunt schrijven en dat je conditie zo beroerd is. Heeft het zin dat laatste te trainen als je dat zou willen of wordt het toch nooit wat?
Thnx voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is een leuke inderdaad. Al helpt het een hoop als je je GPS niet standaard aan hebt staan (zoals ik; want dan is mijn batterij in no-time leeg)
Gelukkig kun je nog wel fietsen maar zoals je vervolgens je spier omschrijft is best wel klote gewoon zegquote:Op zondag 30 juni 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan trouwens wel gewoon fietsen e.d. Dat houd ik makkelijk een uur achter elkaar vol. Ben gewoon heel blij dat ik niet in een rolstoel zit. Mijn conditie is niet zó kut.
Het zou vast wel wat beter kunnen maar je kan mijn spier vergelijken met een elastiekje wat helemaal uitgerekt en dan de spanning een beetje verliest.
Oh, zo iets zou ik ook doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Stuurt iemand mij net een sms: "Hoi allemaal, ik heb een nieuw nummer. Gewoon het nummer waarvan deze verzonden is, groeten." Niet eens een naam of zo.
Nou, je kunt iedereen afstrepen die geen blonde vrouw is.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ik won nog wel van vrouwen met armpje drukken toen in de brugklasquote:Op zondag 30 juni 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog wel fietsen maar zoals je vervolgens je spier omschrijft is best wel klote gewoon zeg
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, je kunt iedereen afstrepen die geen blonde vrouw is.
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 juni 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik won nog wel van vrouwen met armpje drukken toen in de brugklas![]()
Nee, je moet naar een automaat gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Bij zo'n oplaadapparaat gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Ik heb het ook onbeperkt, stond erbij toen ik het installeerde. Maar toen ik het op de telefoon van mijn moeder installeerde stond er dat het maar een jaar gratis was.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelEn er is een kans dat er nog saldo opstaat.
Instellingen -> Account -> Betalingsinformatiequote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Sinds wanneer?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.quote:
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.quote:
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.
Ik bedenk me alleen wel net dat ik toch langs het station moet2 haltes daarvoor contant betalen is niet een heel groot probleem dan.
Amsterdam ook. Enkel uurkaartjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.
Misschien hebben we vervooer. Misschien!quote:
Bedachte me net dat LB zei dat ik geen vieze plaatjes moest posten, en misschien is dit net te vies :/ Haal weg uit quote!quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.Bijnaam voor een vriend van school, het was zijn nieuwe nummer blijkbaar.
Oh heilige God here Jezus dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben we vervooer. Misschien!
Als mn neef met de auto gaat heeftie wel plek maar hij weet nog niet of ie met de auto gaat so lets see.
Klopt ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.
Omdat hij eruit ziet als een corpsbal als hij zijn haar naar achteren kamt en een overhemd draagt.quote:
Oh echt?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik vind het wel 3 euro waard om nu niet naar de winkel te hoeven.
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moetenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh heilige God here Jezus dat zou fijn zijn.
Kan ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?dat zou ik dus echt niet hebben
[..]
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moeten
Ik twijfel nu wel. Ik heb best wel zin in red bull. Morgen mag ik dat ivm bloeddruktest niet drinken gok ik zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?dat zou ik dus echt niet hebben
[..]
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moeten
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het viesquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
Maar waarom die buik nou? Ik snap hem niet.
Godverdomme.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar je moet. Ik hoor net dat ze niet met de auto gaan
Moet je even naar het zwembad gaan en dit tegen iedere man zeggenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het vies
Dat vond jij al vies?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het vies
SL poste een keer een pic van zn belly en nu kreeg hij een reactie met die bier buikquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
Maar waarom die buik nou? Ik snap hem niet.
Wie is het? Vertel.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij wil nu onze piemels vergelijken, maar ik zei dat dat gay was :/
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij wil nu onze piemels vergelijken, maar ik zei dat dat gay was :/
Ja, daarom wilde hij lullen vergelijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee! En hij is geen homo, althans dat zei hij!
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbalquote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde hij lullen vergelijken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbal
16,5 cm zei hij.
Is dit een FOK!er?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbal
16,5 cm zei hij.
Ohja, sorry. Ik moet hier echt mee ophoudenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef zwerty het volgende:
Spatie is terug en gelijk piemelgesprekken hier
Ik haat je hier voor en ik houd ook van je hier voorquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar je moet. Ik hoor net dat ze niet met de auto gaan
Ik vond 't wel een goede actie.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haat je hier voor en ik houd ook van je hier voor
We kopen wel zo'n grote fles bier voor hem.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Tchock trouwens, door hem wist ik ook dat we moesten opschieten met kaartjes kopen he. Dus dat we überhaupt gaan komt eigenlijk ook door hem
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
We kopen wel zo'n grote fles bier voor hem.
Nee haha door der naamquote:Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van waar jij eigenlijk? Heb je ook foto gezien?
Dikkiequote:Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben misselijk. Zeker een kilo satesaus gegeten
Ook al barbecueën?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben misselijk. Zeker een kilo satesaus gegeten
Spreekbeurt? Hoe oud ben jijquote:Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel handig voor als ik een spreekbeurt heb
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Besteld. Had kipstokjes enzo, en dat werd gedropt in zo'n huge bak vol met satesaus.
nee ik zit niet op tcquote:Op zondag 30 juni 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest lachen
Jij bent een kloon van mij op TC
kipquote:Op zondag 30 juni 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL BARBECUEN GODVERDOMME. zo kut dta je zo die geur je kamer in krijgt he
Ik wil ookquote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Morgen sushiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Morgen Tchockjeee
.
MORGEN VAKANTIE OMG!
Sushi hequote:Op zondag 30 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook
Nouja vakantie heb ik al 2 weken
En tjock hoef ik niet.
Rustig maar meisje. Kan ook later.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Wacht eerst maar af hoeveel het gaat kosten hoor. En ik zie het echt niet zitten om zo'n grote fles bier mee te nemen
. Maar die barbecue bij ons thuis op 4 augustus ofzoiets (of is dan pukkelpop alweer?
) is hij der ook.. denk ik
.
Woord grapje. Dat snap je zelf ook toch wel?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Serieus, en xcachet piemelatchet mag wel van jou?
Mijne was ook een woordgrapje!!!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Woord grapje. Dat snap je zelf ook toch wel?
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is crack zo'n iemand die om alles druk maakt en alles ruim op tijd plant etc?
Klinkt sarcastisch!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest wel heel hard lachen hoor
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moest om de andere net zo weinig / net zo veel lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |