Wel eens van gehoord ja, best veel te doen daarquote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weekendje weg met familie in Preston Palace, een groot hotel. Was best leuk, maar toch weer fijn om thuis goed te kunnen SCen.
Ja, het is hier warm hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wut?Je zit toch nog wel in Londen hè?
Het is morgen alweer weg geloof ik. Overigens ook niet erg hoor, ik vind 26 graden al snel te warmquote:
Ligt eraan hoe benauwd het is.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is morgen alweer weg geloof ik. Overigens ook niet erg hoor, ik vind 26 graden al snel te warm
is er nu nog zon?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga weer even buiten van de zon genieten, doei
Ja, preciesquote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe benauwd het is.Maar Londen is geloof ik altijd benauwd.
Okay byequote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga weer even buiten van de zon genieten, doei
Oh, die heb ik niet echt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dingen die je leuk vindt maar je schaamt je ervoor dat je het leuk vindt.
Nou, ik dacht aan een bak chocolade-ijs leegeten of zo.quote:
Als je dik bent zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet echt.
[..]
Nou, ik dacht aan een bak chocolade-ijs leegeten of zo.
Er zijn meer dan genoeg winkels inderdaad. Als je dat leuk vindquote:
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggenquote:
Als ik ga dan hoor ik graag wat tipsquote:Op zondag 30 juni 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg winkels inderdaad. Als je dat leuk vind
Dat is goed hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggen
[..]
Als ik ga dan hoor ik graag wat tips
Maar ehh Fok-it. Je mag best zulke dingen tegen me via dm vertellen, ik kan goed tegen kritiek, ik houd er zelfs van. Ik zal wel wat minderen met over fappen praten.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind iemand die elke dag post hoelang hij al niet gefapt heeft en aankomt dat hij zijn nichtje zo sexy vindt en verliefd op dr is niet veel beter.
Geen zin in vakantie omdat je daarvoor een paar keer je werk moet afzeggen?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje frankrijk. Maar daar heb ik geen zin in want dan moet ik mn werk afzeggen
[..]
Als ik ga dan hoor ik graag wat tips
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk, er heeft iemand echt over me geroddeld op FOK!
[..]
Maar ehh Fok-it. Je mag best zulke dingen tegen dm vertellen, ik kan goed tegen kritiek, ik houd er zelfs van. Ik zal wel wat minderen met over fappen praten.
Raar hequote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen zin in vakantie omdat je daarvoor een paar keer je werk moet afzeggen?
Nee hoor. Maar vakantie naar Frankrijk op een saai recreatiepark met enkel een zwembad, kies ik liever voor wat verdienen.quote:
Maar als je mooi weer hebt en je bent met leuke mensen/er zijn leuke mensenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar vakantie naar Frankrijk op een saai recreatiepark met enkel een zwembad, kies ik liever voor wat verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |