Klopt ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.
Omdat hij eruit ziet als een corpsbal als hij zijn haar naar achteren kamt en een overhemd draagt.quote:
Oh echt?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik vind het wel 3 euro waard om nu niet naar de winkel te hoeven.
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moetenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh heilige God here Jezus dat zou fijn zijn.
Kan ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?dat zou ik dus echt niet hebben
[..]
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moeten
Ik twijfel nu wel. Ik heb best wel zin in red bull. Morgen mag ik dat ivm bloeddruktest niet drinken gok ik zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?dat zou ik dus echt niet hebben
[..]
Laten we ervan uit gaan dat we gewoon met ov moeten
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het viesquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
Maar waarom die buik nou? Ik snap hem niet.
Godverdomme.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar je moet. Ik hoor net dat ze niet met de auto gaan
Moet je even naar het zwembad gaan en dit tegen iedere man zeggenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het vies
Dat vond jij al vies?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens een plaatje van mijn buik in FOK! JNG gepost, en hij stuurde dat als reactie, maar ik ga niet zeggen wie het is. En ik vond het vies
SL poste een keer een pic van zn belly en nu kreeg hij een reactie met die bier buikquote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
Maar waarom die buik nou? Ik snap hem niet.
Wie is het? Vertel.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij wil nu onze piemels vergelijken, maar ik zei dat dat gay was :/
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij wil nu onze piemels vergelijken, maar ik zei dat dat gay was :/
Ja, daarom wilde hij lullen vergelijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee! En hij is geen homo, althans dat zei hij!
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbalquote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde hij lullen vergelijken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbal
16,5 cm zei hij.
Is dit een FOK!er?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zei dat het iets mannelijks was, wie de grootste had enzo, en dat is handig om te weten en blabalbal
16,5 cm zei hij.
Ohja, sorry. Ik moet hier echt mee ophoudenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef zwerty het volgende:
Spatie is terug en gelijk piemelgesprekken hier
Ik haat je hier voor en ik houd ook van je hier voorquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar je moet. Ik hoor net dat ze niet met de auto gaan
Ik vond 't wel een goede actie.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haat je hier voor en ik houd ook van je hier voor
We kopen wel zo'n grote fles bier voor hem.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Tchock trouwens, door hem wist ik ook dat we moesten opschieten met kaartjes kopen he. Dus dat we überhaupt gaan komt eigenlijk ook door hem
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
We kopen wel zo'n grote fles bier voor hem.
Nee haha door der naamquote:Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van waar jij eigenlijk? Heb je ook foto gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |