Gelukkig maarquote:Op zondag 30 juni 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik won nog wel van vrouwen met armpje drukken toen in de brugklas![]()
Nee, je moet naar een automaat gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Bij zo'n oplaadapparaat gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Ik heb het ook onbeperkt, stond erbij toen ik het installeerde. Maar toen ik het op de telefoon van mijn moeder installeerde stond er dat het maar een jaar gratis was.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Stuurt iemand mij net een sms: "Hoi allemaal, ik heb een nieuw nummer. Gewoon het nummer waarvan deze verzonden is, groeten." Niet eens een naam of zo.
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelEn er is een kans dat er nog saldo opstaat.
Instellingen -> Account -> Betalingsinformatiequote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Sinds wanneer?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.quote:
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.quote:
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.
Ik bedenk me alleen wel net dat ik toch langs het station moet2 haltes daarvoor contant betalen is niet een heel groot probleem dan.
Amsterdam ook. Enkel uurkaartjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.
Misschien hebben we vervooer. Misschien!quote:
Bedachte me net dat LB zei dat ik geen vieze plaatjes moest posten, en misschien is dit net te vies :/ Haal weg uit quote!quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.Bijnaam voor een vriend van school, het was zijn nieuwe nummer blijkbaar.
Oh heilige God here Jezus dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben we vervooer. Misschien!
Als mn neef met de auto gaat heeftie wel plek maar hij weet nog niet of ie met de auto gaat so lets see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |