Ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
Ghostery is een handige extensie voor Firefox en Chrome waarmee je kunt bekijken welke sites jou tracken. Best interessant.
Nee. De verkoop van gegevens door bedrijven als Facebook (waar jij akkoord mee bent gegaan) is op geen enkele manier vergelijkbaar met onderzoek door diensten als de NSA en de AIVD.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel -IETS- , maar niet heel veel. Het heeft er mee te maken dat WA wel gegevens verzamelt.
Nou, heeft toch best gevolgen voor de dagelijkse dingen dus. Wel lastig zeg, dat je nauwelijks kunt schrijven en dat je conditie zo beroerd is. Heeft het zin dat laatste te trainen als je dat zou willen of wordt het toch nooit wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Valt op zich ook nog redelijk mee, ik heb nog nooit in een rolstoel gezeten (en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren) Heb Hypotonie (Lage spierspanning) in een lichte vorm. Hierdoor is vooral mijn fijne motoriek naar de kloten, waardoor ik bv. echt amper kan schrijven.
Ook heb ik een conditie van niks en word ik eerder moe (Ook al sport ik niet ofzo)
Op FOK! is het AppNexus, WebAds en Google Analytics. Die eerste twee zijn om bij te houden wie er op de reclames klikt en de laatste is om bij te houden waar het FOK!-verkeer vandaan komt en wat de piekuren zijn en zo.quote:
Wel, want beide verzamelen ze informatie. En ik zeg nergens dat het erg op elkaar lijkt ofzo, maar je kan het wel vergelijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. De verkoop van gegevens door bedrijven als Facebook (waar jij akkoord mee bent gegaan) is op geen enkele manier vergelijkbaar met onderzoek door diensten als de NSA en de AIVD.
Bij Google was dit iets met opt-out dacht ik (of opt-in inmiddels).quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.
Ok. Laat maar dit.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel, want beide verzamelen ze informatie. En ik zeg nergens dat het erg op elkaar lijkt ofzo, maar je kan het wel vergelijken.
Nou ja, je moet je natuurlijk afvragen wat goed is en wat niet. Als Google met mijn zoekgedrag kan voorspellen welk restaurant ik bedoel als ik 'L' intyp vind ik dat niet een slecht ietsquote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij Google was dit iets met opt-out dacht ik (of opt-in inmiddels).
Ja, dat is een leuke inderdaad. Al helpt het een hoop als je je GPS niet standaard aan hebt staan (zoals ik; want dan is mijn batterij in no-time leeg)quote:Op zondag 30 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
TV; je zou eens moeten kijken bij privacy welke apps toegang hebben tot jou locatievoorzieningen
Ik heb locatievoorzieningen uitquote:Op zondag 30 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
TV; je zou eens moeten kijken bij privacy welke apps toegang hebben tot jou locatievoorzieningen
Dat wil niet zeggen dat je locatie niet bepaald kan worden.quote:
Handig welquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Stuurt iemand mij net een sms: "Hoi allemaal, ik heb een nieuw nummer. Gewoon het nummer waarvan deze verzonden is, groeten." Niet eens een naam of zo.
Dat zal allemaal wel, het boeit me eigenlijk nietquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je locatie niet bepaald kan worden.
Nou ja, als je maar niets raars of illegaals doet maakt het niet uit wie wat weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, het boeit me eigenlijk nietIk doe (op zich) geen rare dingen
Ik kan trouwens wel gewoon fietsen e.d. Dat houd ik makkelijk een uur achter elkaar vol. Ben gewoon heel blij dat ik niet in een rolstoel zit. Mijn conditie is niet zó kut.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, heeft toch best gevolgen voor de dagelijkse dingen dus. Wel lastig zeg, dat je nauwelijks kunt schrijven en dat je conditie zo beroerd is. Heeft het zin dat laatste te trainen als je dat zou willen of wordt het toch nooit wat?
Thnx voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is een leuke inderdaad. Al helpt het een hoop als je je GPS niet standaard aan hebt staan (zoals ik; want dan is mijn batterij in no-time leeg)
Gelukkig kun je nog wel fietsen maar zoals je vervolgens je spier omschrijft is best wel klote gewoon zegquote:Op zondag 30 juni 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan trouwens wel gewoon fietsen e.d. Dat houd ik makkelijk een uur achter elkaar vol. Ben gewoon heel blij dat ik niet in een rolstoel zit. Mijn conditie is niet zó kut.
Het zou vast wel wat beter kunnen maar je kan mijn spier vergelijken met een elastiekje wat helemaal uitgerekt en dan de spanning een beetje verliest.
Oh, zo iets zou ik ook doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Stuurt iemand mij net een sms: "Hoi allemaal, ik heb een nieuw nummer. Gewoon het nummer waarvan deze verzonden is, groeten." Niet eens een naam of zo.
Nou, je kunt iedereen afstrepen die geen blonde vrouw is.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ik won nog wel van vrouwen met armpje drukken toen in de brugklasquote:Op zondag 30 juni 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog wel fietsen maar zoals je vervolgens je spier omschrijft is best wel klote gewoon zeg
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, je kunt iedereen afstrepen die geen blonde vrouw is.
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 juni 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik won nog wel van vrouwen met armpje drukken toen in de brugklas![]()
Nee, je moet naar een automaat gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Bij zo'n oplaadapparaat gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, met een anonieme ov kan je online nergens je saldo checken zeker?
Ik heb het ook onbeperkt, stond erbij toen ik het installeerde. Maar toen ik het op de telefoon van mijn moeder installeerde stond er dat het maar een jaar gratis was.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik gvd helemaal naar de winkelEn er is een kans dat er nog saldo opstaat.
Instellingen -> Account -> Betalingsinformatiequote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon onbeperkt WA? Betaalde 80 cent voor de app zelf, maar verder geen einddatum oid bekend.
Sinds wanneer?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je saldo opladen in bus/tram/trein/metro?
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.quote:
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trein: bij die gele kasten. Bus: bij die kleine onhandige oplaadpunten. Tram niet. Metro bij de ingang van elk station.
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.quote:
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bushalte waar ik vertrek heeft dit niet.
Ik bedenk me alleen wel net dat ik toch langs het station moet2 haltes daarvoor contant betalen is niet een heel groot probleem dan.
Amsterdam ook. Enkel uurkaartjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. op veel plekken kun je niet voor twee haltes betalen maar betaal je gewoon 3 euro. Dat is zo hier in Den Haag en ook in heel Brabant.
Misschien hebben we vervooer. Misschien!quote:
Bedachte me net dat LB zei dat ik geen vieze plaatjes moest posten, en misschien is dit net te vies :/ Haal weg uit quote!quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet een corpsbal, Corpsbal.Bijnaam voor een vriend van school, het was zijn nieuwe nummer blijkbaar.
Oh heilige God here Jezus dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben we vervooer. Misschien!
Als mn neef met de auto gaat heeftie wel plek maar hij weet nog niet of ie met de auto gaat so lets see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |