Have funquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even met de pup lopen en spelen, hijs al weer wakker.Tot over een uurtje of zo.
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij was met z'n clowntje aan het spelen
Jij bent echt sloom.quote:
Dat meet 's nachts toch maar 1x per uur? Het is even lastig maar ik heb het ook wel eens gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:12 schreef d4v1d het volgende:
Morgen loop ik dus vanaf 9 uur 's ochtends tot de volgende ochtend 24 uur lang met een bloeddrukmeter om m'n armInclusief slapen.
1x per uur ja. Is de tweede keer dat ik nu zo'n test heb... Ik slaap dinsdag zodra dat ding af is wel evenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat meet 's nachts toch maar 1x per uur? Het is even lastig maar ik heb het ook wel eens gehad.
Ik had en heb steeds een hoge bloeddruk als ik bij de huisarts kom of in het ziekenhuis maar dat ding wees uit dat ik me dan blijkbaar onbewust druk maak op zo'n moment want tijdens die 24 uurs registratie was alles redelijk normaalquote:Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1x per uur ja. Is de tweede keer dat ik nu zo'n test heb... Ik slaap dinsdag zodra dat ding af is wel even
Jup. Ik heb hoge bloeddruk uit mezelf, had er medicijnen voor. Toen was m'n bloeddruk opeens te laag. Zo'n test gehad en medicijnen gestopt. Nu was die laatst weer te hoogquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had en heb steeds een hoge bloeddruk als ik bij de huisarts kom of in het ziekenhuis maar dat ding wees uit dat ik me dan blijkbaar onbewust druk maak op zo'n moment want tijdens die 24 uurs registratie was alles redelijk normaal
Er is nog meer te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Rechts is het net of hij haar op de kont slaat
Ik ga nu douchen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je nu aan het WA'en onder de douche?
Oke ga maar snel douchenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen.moest even iets met Rez bespreken over de man die ik vanmiddag zag.
Jouw situatie klinkt wel wat vervelender dan eigenlijk. Ben benieuwd wat er uit de test komtquote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup. Ik heb hoge bloeddruk uit mezelf, had er medicijnen voor. Toen was m'n bloeddruk opeens te laag. Zo'n test gehad en medicijnen gestopt. Nu was die laatst weer te hoog
a) investeerdersquote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Waar haalt whatsapp eigenlijk inkomsten vandaan? Er zijn nog genoeg mensen met een gratis abbo (of hoe je het ook wil noemen) En ik zie nergens advertenties..
Cquote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
c) verkoop van usergegevens
c? Ben jij zo'n paranoïde persoon?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
Ik heb moeten betalen in de app store.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Waar haalt whatsapp eigenlijk inkomsten vandaan? Er zijn nog genoeg mensen met een gratis abbo (of hoe je het ook wil noemen) En ik zie nergens advertenties..
Kost toch geld als je langer dan een jaar gebruikt op het zelfde nummer ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb moeten betalen in de app store.
Nah, zo vervelend is het niet echt. Die medicijnen waren het probleem niet en heel veel last heb ik er nu niet van.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw situatie klinkt wel wat vervelender dan eigenlijk. Ben benieuwd wat er uit de test komt
C klopt hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) investeerders
b) betaalde abo's
Wat voor spierziekte heb je dan en wat zijn daar de gevolgen van?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, zo vervelend is het niet echt. Die medicijnen waren het probleem niet en heel veel last heb ik er nu niet van.
Als ik toch ff 'zielig' mag gaan doen, mijn spierziekte is wel vervelend..
Nee, is niet waar. Lijkt wel zo, maar je gratis abo wordt verlengd voor 'ie verloopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kost toch geld als je langer dan een jaar gebruikt op het zelfde nummer ofzo?
Don't panic. Ik moest ook betalen een tijdje terug en een maand er voor werd mijn abo verlengd tot over twee jaar of zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet op 24-05-2014 betalen.. Zou wel fijn zijn als je dan paypal hebt ofzo.. Dat google wallet werkt met een creditcard dacht ik
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.quote:
3VCARDquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet op 24-05-2014 betalen.. Zou wel fijn zijn als je dan paypal hebt ofzo.. Dat google wallet werkt met een creditcard dacht ik
Altijd weer de NSA er bijquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt paranoïde. Je kan zeggen dat het conspiracy is, maar zo erg raar is dit niet, vooral als je dat hoort van NSA in Amerika, Nederland heeft zelfs toegegeven dat ze het hier ook doen, natuurlijk naar particuliere bedrijven is anders, maar volgens mij doen ze het gewoon, Google gebruikt toch ook onze gegevens.
Als je andriod hebt gewoon opnieuw instalerenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Nou ja, ongeveer. Er is een cookie geinstalleerd op je pc die mogelijk maakt dat jij op praktisch elke site op 'like' kunt klikken. Onderdeel daarvan is dat wordt bijgehouden welke sites met een like-button jij bezoekt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Ik hoorde ook eens dat Facebook pagina's registeert waar jij op zit, terwijl je ingelogd bent?
Weet niet of dit waar is
Wel -IETS- , maar niet heel veel. Het heeft er mee te maken dat WA wel gegevens verzamelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd weer de NSA er bijDat heeft hier dus -NIETS- mee te maken
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Ik hoorde ook eens dat Facebook pagina's registeert waar jij op zit, terwijl je ingelogd bent?
Weet niet of dit waar is
Valt op zich ook nog redelijk mee, ik heb nog nooit in een rolstoel gezeten (en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren) Heb Hypotonie (Lage spierspanning) in een lichte vorm. Hierdoor is vooral mijn fijne motoriek naar de kloten, waardoor ik bv. echt amper kan schrijven.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor spierziekte heb je dan en wat zijn daar de gevolgen van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |