quote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Bij de herstart was het:
18: GUT +8.1
19: CHI +35.7
20: VDG +38.1
Dus eigenlijk niks verloren.
Men realiseert zich plotseling dat hij en Raikkonen in dezelfde auto nogal aan elkaar gewaagd waren?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Oja: Nu hoor ik niemand meer zeggen dat Massa een middelmatige coureur is. What happened?
Was wel een goeie inderdaad :pquote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Jordan grapt dat die mensen achter hem z'n naam roepen omdat ze vroeger bij zijn team gewerkt hebben. Presentatrice zegt dat ze dan waarschijnlijk staan te wachten tot ze eindelijk betaald worden
Volgens mij doelde ze op betaald worden voor het roepen van zijn naam, maar deze interpretatie is beterquote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Jordan grapt dat die mensen achter hem z'n naam roepen omdat ze vroeger bij zijn team gewerkt hebben. Presentatrice zegt dat ze dan waarschijnlijk staan te wachten tot ze eindelijk betaald worden
Niet op hetzelfde stuk, die van Verne was volgens mij aan de andere kant van het circuit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat moet Pirelli zich schamen 4 banden ontploft op de zelfde stuk.
Inderdaad maar zijn die nieuw of was de situatie altijd al zo?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Goeie uitleg van Gary Andersson met die curb
Ik hoor net dat het al jaren zo is. Pirelli's dusquote:Op zondag 30 juni 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar zijn die nieuw of was de situatie altijd al zo?
Curbs zouden dit jaar vernieuwd zijn, althans dat zei DC tijdens de race.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar zijn die nieuw of was de situatie altijd al zo?
Wat verrassendtwitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 16:39:12Hembery not available to media... #f1 reageer retweet
Hij had net nog een interview met Skyquote:Op zondag 30 juni 2013 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat verrassendtwitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 16:39:12Hembery not available to media... #f1 reageer retweet
Die zit/zat in een meeting met Todt, en Whiting volgens BBCquote:Op zondag 30 juni 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had net nog een interview met Sky
OK, dat had ik niet meegekregenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Curbs zouden dit jaar vernieuwd zijn, althans dat zei DC tijdens de race.
Vettel die uitviel en de SCs maakten de race hartstikke spannend. Verkeerde race gekeken?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een farce, die banden.
In ieder geval is het kampioenschap weer wat spannender geworden. Zowat het enige positieve uit de hele race.
Ach ja, best spannend. Maar met racen heeft het weer niets te maken.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel die uitviel en de SCs maakten de race hartstikke spannend. Verkeerde race gekeken?
Dat klopt al niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat moet Pirelli zich schamen 4 banden ontploft op de zelfde stuk.
Best makkelijk roeptoetteren vanaf de zijlijn. Pirelli zijn niet de enigen met verstand van banden in de F1 wereld. Ze kunnen niet zomaar wat roepen en er vanuit gaan dat iedereen het slikt. Genoeg mensen die meekijken met wat ze doen. Het gaat nu om veiligheid he, niet meer om performance. Heel wat anders.quote:Ik hoop op betere banden op Spa en Monza wat ook een snelle circuit is. Pirelli zal wel met een smoes komen dat het kwam door rommel op de baan.
Dat is niet raar, dat is heel normaal en altijd al zo geweest. Het verschil is dat banden vroeger minder vaak stuk gingen, maar die ontploffing met rommel had je altijd al.quote:Ook raar dat de band helemaal kapot is en de stukjes op baan komen wat levensgevaarlijk is wat als iemand dit tegen zijn helm komt of in de motor terecht komt.
Het commentaar komt door de opdracht van de FIA, niet door hoe Pirelli het uitvoert. Maar ze zullen sowieso er weer zijn volgend jaar, want de termijn voor inschrijven voor andere fabrikanten is al verstreken. In het 'ergste geval' zal Pirelli teruggaan naar de banden van vorig seizoen, die in ieder geval niet zo vaak stuk gingen. Al is nog steeds de vraag of dat geen andere oorzaak had.quote:Ik zie volgende jaar Pirelli niet meer terug in de formule1 in de 3 jaar dat ze de banden hebben geleverd is er alleen maar commentaar.
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:28:37#f1 Rosberg could be in trouble - been called to stewards for going too fast under yellow flags. reageer retweet
Neinquote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:28:37#f1 Rosberg could be in trouble - been called to stewards for going too fast under yellow flags. reageer retweet
Als dat maar geen tijds-straf wordt.......
De FIA heeft geen opdracht gegeven om delaminerende of ploffende banden te maken. Blijkbaar kan Pirelli geen veilige banden maken zoals de FIA ze wil.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef twiFight het volgende:
Het commentaar komt door de opdracht van de FIA, niet door hoe Pirelli het uitvoert.
Vorige twee seizoenen al vergeten dus?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:36 schreef OEM het volgende:
[..]
De FIA heeft geen opdracht gegeven om delaminerende of ploffende banden te maken. Blijkbaar kan Pirelli geen veilige banden maken zoals de FIA ze wil.
2013, nieuw seizoen, nieuwe eisen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Vorige twee seizoenen al vergeten dus?
Wint Webber tochquote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:28:37#f1 Rosberg could be in trouble - been called to stewards for going too fast under yellow flags. reageer retweet
Als dat maar geen tijds-straf wordt.......
De normale Mercedes straf dustwitter:alanbaldwinf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 18:22:15Reprimand for Nico Rosberg. That's it. reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 18:22:15Nico Rosberg reprimanded, retains victory #f1 reageer retweet
http://joesaward.wordpres(...)s-emergency-meeting/quote:Todt calls emergency meeting
June 30, 2013 by Joe Saward
Jean Todt has told Pirelli to be in Paris on Wednesday this week for a meeting of the Sporting Working Group, in order to take measures to avoid a repeat of the tyre problems that were seen at Silverstone. Pirelli has been asked to propose a solution. The FIA’s priority is, obviously, driver safety, and a suitable solution is deemed to be needed as soon as possible.
Although Pirelli is taking the brunt of criticism after the British GP, it must be said that the reason that changes were not made to the tyres used at Silverstone was because the teams were unable to agree with one another. Obviously the tyre failures in Silverstone have added fuel to the fire so that there will be more pressure on those who have argued against the change. Thus it is no surprise to hear that Red Bull Racing has been talking up the problem.
Ik kan mij geen straf voor de winnaar ná de race herinneren, jij wel? Verder wel schandalig dat Mercedes met die privétest is weg gekomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:22 schreef Tarado het volgende:
De normale Mercedes straf dustwitter:alanbaldwinf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 18:22:15Reprimand for Nico Rosberg. That's it. reageer retweet
Hamilton 2008 Spa.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan mij geen straf voor de winnaar ná de race herinneren, jij wel? Verder wel schandalig dat Mercedes met die privétest is weg gekomen.
Juist omdat de teams het onderling niet uitkwamen, hebben ze het toch op veiligheid gegooid gehad. En daar hebben ze geen toestemming voor nodig van teams.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://joesaward.wordpres(...)s-emergency-meeting/
Wat slecht zeg alleen Robert Doornbos die goede informatie geeft. Ronald let niet op of heeft er geen zin in. Zeker met Vergne de hele studio heeft zijn geschreeuw gehoort zelf bij de tennis commentaar was dit te horen vervolgens mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Keek net maar de Veronica samenvatting
Als je eenmaal de BBC hebt gekeken zie je pas echt in hoe slecht Ronald het doet, volgens mij kreeg hij een hartverzakking bij de klapband van Vergne
Daar zou ik graag een herhaling van willen horen, het tenniscommentaar natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Wat slecht zeg alleen Robert Doornbos die goede informatie geeft. Ronald let niet op of heeft er geen zin in. Zeker met Vergne de hele studio heeft zijn geschreeuw gehoort zelf bij de tennis commentaar was dit te horen vervolgens mij.
Net zo lachwekkend als deze hele race. Rosberg deed een paarse sector terwijl er geel hing, in het vervolg kun je dus gewoon voluit gaan als er geel hangt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:22 schreef Tarado het volgende:
De normale Mercedes straf dustwitter:alanbaldwinf1 twitterde op zondag 30-06-2013 om 18:22:15Reprimand for Nico Rosberg. That's it. reageer retweet
Dan was het loos geweest met die Britse fanstwitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:45:04Charlie Whiting says he was very close to red flagging the British Grand Prix due to tyre failures #f1 reageer retweet
Daar waren we het hier aardig mee eens denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan was het loos geweest met die Britse fanstwitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:45:04Charlie Whiting says he was very close to red flagging the British Grand Prix due to tyre failures #f1 reageer retweet
Ik heb wel 'afvlaggen/rode vlag' horen roepen hier hoor! (eh, gelezen natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar waren we het hier aardig mee eens denk ik
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat dat zou gebeuren op een gegeven moment. Maar dan wel om de baan schoon te maken en de curb te controleren, om daarna verder te racen. Eerlijk gezegd vond ik zoveel rondjes achter de safety car ook niet ideaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan was het loos geweest met die Britse fanstwitter:f1zone twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:45:04Charlie Whiting says he was very close to red flagging the British Grand Prix due to tyre failures #f1 reageer retweet
Dan moet de FIA maar wat duidelijker zijn. Nu was het onduidelijk of ze wel of niet toestemming hadden gekregen (ja mits alle andere teams die mogelijkheid ook kregen, alleen wie moet daarvoor zorgen? Mercedes of Pirelli) en daarbij of het een Mercedes test of Pirelli test was, waarbij ze een 2013 auto mochten gebruiken. Op deze manier konden beide teams zonder al te veel gezichtsverlies de straf accepteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Verder wel schandalig dat Mercedes met die privétest is weg gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |