juist 1 a 2 keer is leuk maar niet 4 a 5 keer dezelfde band klappenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.
Right!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
For sure, there's a reason for that......
Dan moeten ze maar aan hardlopen gaan doen, dan hebben ze tenminste geen banden nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.
Lolquote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar aan hardlopen gaan doen, dan hebben ze tenminste geen banden nodig.
Ow wacht, daar kan het rubber ook onder de schoen uitvallen, of een veter kapot gaan.
2005.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb die banden een tijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit was nog gevaarlijker dan die ene GP op Indianapolis (2003?)
Mwah, ik zou niet zeggen nog gevaarlijker (hier razen ze niet met 300 door een bocht langs een betonnen muur), maar het komt wel in de buurt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb die banden een tijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit was nog gevaarlijker dan die ene GP op Indianapolis (2003?)
Alles bij mekaar allebei vrij matig gereden en flink gemazzeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Webber + Hamilton zijn de helden van de race.
Karakter toont een coureur niet met praatjes.quote:Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.
Te veel met elkaar bezig geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Desunoto het volgende:
Chilton en v.d. Garde die compleet zoek werden gereden door hun teamgenoten... wat een trieste vertoning van die twee. Die blijven niet lang meer in de F1 denk ik zo.
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer, ik had god save the queen verwacht maar het team van Brackley, Northants (UK) staat ingeschreven als een Duits team.
En dan zijn hebben ze nog geluk gehad met de SC's dat het veld weer als een hamonica ineen komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Desunoto het volgende:
Chilton en v.d. Garde die compleet zoek werden gereden door hun teamgenoten... wat een trieste vertoning van die twee. Die blijven niet lang meer in de F1 denk ik zo.
Was puur geluk van Rosberg vandaag, Hamilton en Vettel waren de snelste coureurs vandaag.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?
Goed om te zien dat Rosberg nu gelijk staat qua overwinningen met "die andere Duitser"
Wie had verwacht dat de stand Rosberg-Hamilton nu 2-0 zou zijn?
Alonso zal er alles aan doen om de supersofts en softs bij elke GP tot zijn beschikking te krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso over het Perez banden incident: ''I was soooo scared''Overdrijf anders even
Is dat een serieuze vraagquote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
Eeehh ik snap heel goed dat dat angstig kan zijn, als Perez de andere kant op had gestuurd (over corrigeren, wel kleine kans) dan had dat echt een gigantische klapper geweest, dus reactie misschien overdreven, maar dat hij soooo scared was, wil ik wel gelovenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso over het Perez banden incident: ''I was soooo scared''Overdrijf anders even
Vosss is nog aan t werk hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraagWant die user zal zich zo wel melden
Sinds een paar weken haal je specifiek bij mij telkens de quote header weg. Durf je me niet meer te quoten ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Karakter toont een coureur niet met praatjes.
Die bedoel ik nietquote:
Dat vind ik niet zo raar, wel had ik verwacht dat Hamilton sneller zou zijn. Maar met labiele Lewis is het nooit raar dat een minder snelle teamgenoot beter scoort, laat staan een even snelle of snellere.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?
Goed om te zien dat Rosberg nu gelijk staat qua overwinningen met "die andere Duitser"
Rosberg was veel langzamer dit weekend, 1e stint ook zoekgereden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar, wel had ik verwacht dat Hamilton sneller zou zijn. Maar met labiele Lewis is het nooit raar dat een minder snelle teamgenoot beter scoort, laat staan een even snelle of snellere.
Baal er wel steeds meer van dat Hamilton de plek van Schumacher heeft ingenomen.
Iets langzamer, niet veel. Hij bleef erg goed aanhaken bij Vettel.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg was veel langzamer dit weekend, 1e stint ook zoekgereden.
Idd, en Rosberg zijn band zag er niet goed uit bij zijn laatste pitstop, die van Hulk liep leeg tijdens de wedstrijd. En waren nog berichten aan Vettel dat zijn linker achterband ook scheuren vertoonde.quote:
Hamiltonquote:
Vettel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton
Massa
Vergne
Vettel
Hulkenberg
Perez
Ik mis er vast nog wel één.
Nee, het knopje ontbreekt bij awardswinnaars, redactieleden e.d.quote:Sinds een paar weken haal je specifiek bij mij telkens de quote header weg. Durf je me niet meer te quoten ofzo
Ik vind er ook niks aan, maar van die stoere praatjes die dan niet gepaard gaan met stoer rijden word ik ook een beetje moe.quote:Je hebt gelijk, maar het was eigenlijk bedoeld als twee aparte opmerkingen over Rosberg.
Niet leeg, wel met cuts.quote:
Niet slecht voor een matige coureur.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Romain Grosjean al 4 races op rij zonder punten
Zo constant die jongenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Romain Grosjean al 4 races op rij zonder punten
3a4 tienden per ronde is in F1 veelquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iets langzamer, niet veel. Hij bleef erg goed aanhaken bij Vettel.
Massa is een middelmatige coureur.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Oja: Nu hoor ik niemand meer zeggen dat Massa een middelmatige coureur is. What happened?
Na de laatste SC werden er nog hoeveel ronden gereden? 10?quote:15 Charles Pic Caterham-Renault +31.6 secs
16 Jules Bianchi Marussia-Cosworth +36.0 secs
17 Max Chilton Marussia-Cosworth +67.6 secs
18 Giedo van der Garde Caterham-Renault +67.7 secs
Bij de herstart lagen ze ook al zo ver achter, oftewel ze hebben nooit kunnen aansluiten.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar de tijden bij de finish...
[..]
Na de laatste SC werden er nog hoeveel ronden gereden? 10?
30 seconden verliezen in 10 ronden is echt niet enkel te wijten aan wat verdedigend rijden van Chilton.
Dit is redelijk beschamend zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |