Reken maar van wel ja...quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Xebber het volgende:
Rosberg it is. Wedden dat er de komende uren/dagen gezeikt gaat worden over die test?
De YDT komt eraan, pas maar opquote:
Z'n auto is misschien niet zo kleurrijk, maar hij is gewoon een koele kikkerquote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef zoem het volgende:
Rosberg wint, jammer. Vind het zo'n kleurloze rijder.
Mercedes heeft er niets aan gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Menxen die nu nog durven te zeggen dat Mercedes er niks aan had verklaar ik voor gek
Wat is een menx?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Menxen die nu nog durven te zeggen dat Mercedes er niks aan had verklaar ik voor gek
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mercedes heeft er niets aan gehad.
quote:
Das goed, want dat wil zeggen dat ie geen domme dingen heeft gedaanquote:
Zw wisselden wel vaak van plaats, elke 2 rondes lag de ander voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol zijn Chilton en Van der Garde naast elkaar over de finish gedaan ofzo. Interval 0.0.
Ik heb 't geredquote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Meike26 het volgende:
Jullie zijn gek....
Een beetje fokken tijdens deze GP![]()
![]()
Ik hield m'n hart vast bij de eerste klapband al...quote:Wat een heerrrrrlijke race ! Jammer alleen van die banden, hooelijk volgend jaar een ander merk. Pirelli is over en uit op deze manier.
Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Z'n auto is misschien niet zo kleurrijk, maar hij is gewoon een koele kikker
Ach wat, Hamilton had iedere SC volledig in zijn voordeel. Zonder dat was het niks geworden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Webber + Hamilton zijn de helden van de race.
reden die dan ? ik heb alleen maar Alonso in beeld gehadquote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Webber + Hamilton zijn de helden van de race.
Mercedes had er inderdaad niks aanquote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Zenden die wat anders uit?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
reden die dan ? ik heb alleen maar Alonso in beeld gehad(RTL )
Yup, goed te verstaan ook dit keer, is wel eens anders.quote:
ja reclamequote:
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een grap was dit, had niks met racen te maken.
Dit. Een +1 voor jou.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.
Don't mention the war!quote:
Die banden waren een grap, zo'n race kun je toch niet serieus nemen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.
Die banden waren inderdaad een farce, maar het hoort nu eenmaal ook bij racen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die banden waren een grap, zo'n race kun je toch niet serieus nemen.
Duitser he, die kunnen niet zo goed Engelsquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die banden waren inderdaad een farce, maar het hoort nu eenmaal ook bij racen.
For sure, there's a reason for that......quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Duitser he, die kunnen niet zo goed EngelsSchumacher was ook altijd zo stugmet interviews.
Obviously.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |