Rot op met je vissenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
De ideale zee is warm, helder, vissen overal om je heenDan zee.
Valt best mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar geen meter gezwommen
Ik weet niet waar jij woont, maar de sloten die ik ken zijn troebel, ranzig, bedenkt met algen en er zwemmen muskusratten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Rezania het volgende:
Meertjes is hetzelfde water als in een sloot.
Ik woon aan een sloot die gewoon in beweging is, hartstikke schoon (voor oppervlaktewater tenminste).quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar de sloten die ik ken zijn troebel, ranzig, bedenkt met algen en er zwemmen muskusratten.
Heb het vast wel eens gedaan, maar meestal zit ik niet op een camping bij het strand.quote:
een camping in het zand dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb het vast wel eens gedaan, maar meestal zit ik niet op een camping bij het strand.
Schat, ik kan varen wanneer ik wil.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
Boten
Varen
Ijsje eten in de zo'n
Rez is jaloers op mij.
Wij hadden eerst een supervet zwembad in de buurt met dit soort glijbanen en andere leukigheid. Is een paar geleden gesloten.quote:
Zeilen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik zin om te zeilen :/
Jammer genoeg kan ik niet zeilen en heb ik geen zeilboot.
Ik zou eens op zeilkamp moeten.
Ja man, loop ook altijd rond in kleding van McGregor, jwtz.quote:
En altijd gillen.... "NIIIIICCCCK"quote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, loop ook altijd rond in kleding van McGregor, jwtz.
Daarmee kom je nog niet eens ver.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een sloep een rubberboot durven noemen.
Zuid-Frankrijk. Lac de Sainte-Croix heet het meer.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik heb eens in de rode zee gezwommen, ook erg mooi.
omgquote:
Weet jij wel wat een sloep is?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
Rez is echt een boerMet zijn sloot en sloep en varen wanneer hij wil
Heb je ook Koei'n, rez?
Mijn sloep is zeewaardig ja, heeft zo'n sticker.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee kom je nog niet eens ver.
We hebben over een boot, grgr.
mooi blauwquote:
Impliceren dat jij een sloep hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn sloep is zeewaardig ja, heeft zo'n sticker.
geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Oh, waarom is dat zwembad gesloten Ezell?
Sorry, quote deed kut
Hij gaat je stalken.quote:
Ja, want het praat zoveel makkelijker om steeds te zeggen 'Het huis van mijn ouders, waar ik toevallig ook woon...'quote:Op zondag 30 juni 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is inderdaad van hetzelfde niveau als 'ons huis'
Je zal wel moeten, anders lieg je.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat je stalken.
[..]
Ja, want het praat zoveel makkelijker om steeds te zeggen 'Het huis van mijn ouders, waar ik toevallig ook woon...'
Ga je me nou serieus aanvallen op iets wat zo'n beetje iedereen doet?quote:
Ga vanaf het Centraal Station de Nieuwendijk op en dan door naar de Kalverstraat. Vervolgens door de Kalvertoren verder naar Leidseplein. Moet een goede route zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebbie nog tips? Heb nog nooit in Amsterdam geshopt
Denken dat dit een aanval is.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus aanvallen op iets wat zo'n beetje iedereen doet?!
Nee, want dat is gewoon debiel.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat dit een aanval is.
En als iedereen uit het raam springt, doe jij dat dan ook?
OMG kalverstraat en leidseplein wil ik heenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga vanaf het Centraal Station de Nieuwendijk op en dan door naar de Kalverstraat. Vervolgens door de Kalvertoren verder naar Leidseplein. Moet een goede route zijn.
Welke winkels moet je hebben?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG kalverstraat en leidseplein wil ik heen
Je liegt!quote:
Hartstikke druk daar, gr.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan op het Leidseplein steek je de brug over, linksaf, derde of vierde rechts en je staat in de P.C. Hooft. Ook altijd leuk om te kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.quote:
Waardeloze comeback.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.
Wat is daar?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan op het Leidseplein steek je de brug over, linksaf, derde of vierde rechts en je staat in de P.C. Hooft. Ook altijd leuk om te kijken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.
quote:
Maakt niet veel uit, zolang het maar geen cool cat, zeeman of oid is.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goh.Ik bedoelde welke kledingwinkels jij leuk vindt.
Ok manquote:Op zondag 30 juni 2013 15:51 schreef Renesite het volgende:
Mijn mamma zegt dat ze niet denkt dat ik een keelontsteking heb maar last heb van mijn amandelen en dat die er uit moeten.
WTF![]()
!!!
Ik zei het toch!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Renesite het volgende:
Nouja.
Winkelen in Amsterdam trouwenste druk.
Groningen
O, op naar de Bijenkorf dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, zolang het maar geen cool cat, zeeman of oid is.
G-star, Bijenkorf, van die dingen
Ik winkel 9/10 keer in Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Renesite het volgende:
Nouja.
Winkelen in Amsterdam trouwenste druk.
Groningen
Mja, dat of Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel bijna alles op internet. Lekker rustig
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel bijna alles op internet. Lekker rustig
Internetheldquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Ik ren een winkel in, pak snel wat ik nodig heb, reken af en ren weer naar buiten.
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Watertornado het volgende:
In de kalverstraat vind je toch voornamelijk winkels die je in elke stad met meer dan 80.000 inwoners hebt.
Groningenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.River Island en Bershka vind je ook niet overal.
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je komt maar mooi niet terug in september![]()
Ok doen!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.
Kan jij mijn kleding kopen, nice.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.River Island en Bershka vind je ook niet overal.
ff wakker bellenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs valt in slaap ZZZzzzZZzz
Vind je dat niet te druk?quote:
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat niet te druk?
Eh, heel veel pull & bear.. en gewoon HM en dat was het wel eigenlijk. Soms ook zalando
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewendquote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.
[..]
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.Pull & Bear is wel tof, ja. Alleen jammer dat die winkel alleen in Rotterdam staat.
wel foto maken en op instagram zetten hequote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil morgen hipster zijn en langs starbucks op Utrecht CS gaan. Ik weet alleen niet wat ik moet nemen of wat ze er überhaupt hebben... Ik kom niet verder dan 'Koffie' en chocolademelk
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewend.
Ja.. zijn nog best weinig winkels. Komt wel meer denk ik..
Ik top natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Gniquote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Ooit, wanneer ik miljoenen verden.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Daar moet ik heen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Ierland ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwens.
Vers dat je bent.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet op zitten letten.
Ik fiets er elke dag doorheen, het is echt zo'n straat waar iedere winkel een portier voor de deur heeft staan in pak en patsertjes met hun Ferrari of R8 en dergelijke lopen te pochen.quote:
Of jij.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet op zitten letten.
Iets voor mij dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik fiets er elke dag doorheen, het is echt zo'n straat waar iedere winkel een portier voor de deur heeft staan in pak en patsertjes met hun Ferrari of R8 en dergelijke lopen te pochen.
Ja, lijkt een beetje op Engeland. Als ik Dublin en Londen vergelijk dan. Pull & Bear, Forever21, Topshop en al die andere shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ierland ja?
In londen ook wezen shoppen met twee meiden.. nee. Gewoon nee. Zat in één winkel op een bankje omdat ik geen zin had en ze waren serieus een half uur aan het zoeken naar me. Ok, het zijn niet de slimste en zoeken kunnen ze ook niet want zo groot was die winkel niet maar toch.
En hoe kwam je er ook alweer bij, dat je vers bent?quote:
Zijn potloodpener en een fleshjack.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe kwam je er ook alweer bij, dat je vers bent?
Oh, ja ze hadden er wel leuke kleren maar als het zo druk is hoeft het niet meer van mijquote:Op zondag 30 juni 2013 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, lijkt een beetje op Engeland. Als ik Dublin en Londen vergelijk dan. Pull & Bear, Forever21, Topshop en al die andere shit.Was dat met Londen met school?
O zo. Vrienden in het buitenland opzoeken is altijd welquote:Op zondag 30 juni 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ze hadden er wel leuke kleren maar als het zo druk is hoeft het niet meer van mij.
Wat Londen betreft is het hier maar saai.. daar kun je veel meer kiezen. Hier is alles beetje hetzelfde ofzo.
Neen, vriendin liep daar half jaar stage en ging der een weekendje naartoe samen met iemand anders
Zeg dat nou niet. Straks staat hij voor je deur. Dat wil je niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk er te kijken. Als je dan toch in Amsterdam bent.
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Straks staat hij voor je deur. Dat wil je niet.
Hij achterhaalt je IP-adres gewoon nadat hij dit forum heeft gehackt. Zo eng is hij wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.
Welke nieuwe pic?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
Rez niet fappen op m'n nieuwe pic. Is niet toegestaan.
Kom ik wel achter.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.
Ik ben niet thuis. Dus good luck with that too.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij achterhaalt je IP-adres gewoon nadat hij dit forum heeft gehackt. Zo eng is hij wel.
Cracking crack.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij Crack het per ongeluk aan je laat zien schat ik je kansen niet goed in Ets.
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij Crack het per ongeluk aan je laat zien schat ik je kansen niet goed in Ets.
Ik denk niet dat dat vergelijkbaar is.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.
DAT KAN WEL, IK ZIE HET TOCH!quote:
Gaan wij uit de kleren ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
Maak Rez nou niet weer geil het is pas half vijf
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
Maak Rez nou niet weer geil het is pas half vijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was ik geil.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAT KAN WEL, IK ZIE HET TOCH!
[..]
Gaan wij uit de kleren ja?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
Haha, Etsu met een facial, dat ga ik vaker zien.
Maar even pauzeren dan ja. Je hebt FOK! wel uit staan onder het leren toch? Anders is het teveel afleidingquote:Op zondag 30 juni 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg de stof niet meer in mn hoofd die ik moet leren.
PAUZE DUS HGIGHIG.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
Haha, Etsu met een facial, dat ga ik vaker zien.
Succes met falen!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Rezania het volgende:
Na het eten drie uur wiskunde maken, ik ga falen.
Je faalt altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Rezania het volgende:
Na het eten drie uur wiskunde maken, ik ga falen.
Zo lang het nog vier uur duurt zo'n ding te maken lijkt het me niet erg praktisch. Gips is in een paar minuten klaar.quote:
Ja, dat moet even sneller, maar dit is een prototype hè.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo lang het nog vier uur duurt zo'n ding te maken lijkt het me niet erg praktisch. Gips is in een paar minuten klaar.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
rez en etsu moeten echt gaan daten
Dan mag jij onze faghag zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
bitchquote:Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook, een wandelende swiffer.quote:
Nee joh, waarschijnlijk doet dat beest geen vlieg kwaad.quote:
omgquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat een kilt aantrekkelijk kon zijn.
komt goedquote:Op zondag 30 juni 2013 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op Harry Styles soppen.
quote:
'I just want you to be happy. And naked.'quote:Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Momentje, heb slecht bereik en tel laadt niet. Kom over 10 min op terug.
Ik heb het niet gemaakt, gewoon gejat.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin een spreuk te typen en dan op een effen achtergrond te plakken. Typ het dan gewoon mofo.
vreselijk zielige mensenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die geen kipcorn of curry hebben geproefd
Ik ga akkoord.quote:
Nee, ik had een frikandel met mayo, wat is daar mis mee?quote:
JAquote:
Huh wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga akkoord.
[..]
Nee, ik had een frikandel met mayo, wat is daar mis mee?
goed zoquote:
Ja, want nu kan ik geen proefexamen uitprinten en dus ook niet oefenen.quote:
Dus nu heb je tijd om met mij te pratenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want nu kan ik geen proefexamen uitprinten en dus ook niet oefenen.Nou ja, laat het morgen wel op school printen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want nu kan ik geen proefexamen uitprinten en dus ook niet oefenen.Nou ja, laat het morgen wel op school printen.
Vind je wel leuk hè, die aandacht. Homo dat je er bent.quote:
Liever homo dan een nicht.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hè, die aandacht. Homo dat je er bent.
Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Beste come back ever.
Mag mijn ban nu wel besproken worden of nog steeds niet? Vraag ik me gewoon af eigenlijk
Welkom terugquote:Op zondag 30 juni 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Beste come back ever.
Mag mijn ban nu wel besproken worden of nog steeds niet? Vraag ik me gewoon af eigenlijk
DM?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Beste come back ever.
lerenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hè, die aandacht. Homo dat je er bent.
Welkom terugquote:Op zondag 30 juni 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Beste come back ever.
Weekendje weg met familie in Preston Palace, een groot hotel. Was best leuk, maar toch weer fijn om thuis goed te kunnen SCen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |