Kan jij mijn kleding kopen, nice.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.River Island en Bershka vind je ook niet overal.
ff wakker bellenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs valt in slaap ZZZzzzZZzz
Vind je dat niet te druk?quote:
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat niet te druk?
Eh, heel veel pull & bear.. en gewoon HM en dat was het wel eigenlijk. Soms ook zalando
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewendquote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.
[..]
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.Pull & Bear is wel tof, ja. Alleen jammer dat die winkel alleen in Rotterdam staat.
wel foto maken en op instagram zetten hequote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil morgen hipster zijn en langs starbucks op Utrecht CS gaan. Ik weet alleen niet wat ik moet nemen of wat ze er überhaupt hebben... Ik kom niet verder dan 'Koffie' en chocolademelk
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewend.
Ja.. zijn nog best weinig winkels. Komt wel meer denk ik..
Ik top natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Gniquote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Ooit, wanneer ik miljoenen verden.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Daar moet ik heen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Ierland ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwens.
Vers dat je bent.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet op zitten letten.
Ik fiets er elke dag doorheen, het is echt zo'n straat waar iedere winkel een portier voor de deur heeft staan in pak en patsertjes met hun Ferrari of R8 en dergelijke lopen te pochen.quote:
Of jij.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet op zitten letten.
Iets voor mij dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik fiets er elke dag doorheen, het is echt zo'n straat waar iedere winkel een portier voor de deur heeft staan in pak en patsertjes met hun Ferrari of R8 en dergelijke lopen te pochen.
Ja, lijkt een beetje op Engeland. Als ik Dublin en Londen vergelijk dan. Pull & Bear, Forever21, Topshop en al die andere shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ierland ja?
In londen ook wezen shoppen met twee meiden.. nee. Gewoon nee. Zat in één winkel op een bankje omdat ik geen zin had en ze waren serieus een half uur aan het zoeken naar me. Ok, het zijn niet de slimste en zoeken kunnen ze ook niet want zo groot was die winkel niet maar toch.
En hoe kwam je er ook alweer bij, dat je vers bent?quote:
Zijn potloodpener en een fleshjack.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe kwam je er ook alweer bij, dat je vers bent?
Oh, ja ze hadden er wel leuke kleren maar als het zo druk is hoeft het niet meer van mijquote:Op zondag 30 juni 2013 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, lijkt een beetje op Engeland. Als ik Dublin en Londen vergelijk dan. Pull & Bear, Forever21, Topshop en al die andere shit.Was dat met Londen met school?
O zo. Vrienden in het buitenland opzoeken is altijd welquote:Op zondag 30 juni 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ze hadden er wel leuke kleren maar als het zo druk is hoeft het niet meer van mij.
Wat Londen betreft is het hier maar saai.. daar kun je veel meer kiezen. Hier is alles beetje hetzelfde ofzo.
Neen, vriendin liep daar half jaar stage en ging der een weekendje naartoe samen met iemand anders
Zeg dat nou niet. Straks staat hij voor je deur. Dat wil je niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk er te kijken. Als je dan toch in Amsterdam bent.
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Straks staat hij voor je deur. Dat wil je niet.
Hij achterhaalt je IP-adres gewoon nadat hij dit forum heeft gehackt. Zo eng is hij wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.
Welke nieuwe pic?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
Rez niet fappen op m'n nieuwe pic. Is niet toegestaan.
Kom ik wel achter.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij weet niet waar ik woon. Dus good luck with that.
Ik ben niet thuis. Dus good luck with that too.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij achterhaalt je IP-adres gewoon nadat hij dit forum heeft gehackt. Zo eng is hij wel.
Cracking crack.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij Crack het per ongeluk aan je laat zien schat ik je kansen niet goed in Ets.
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij Crack het per ongeluk aan je laat zien schat ik je kansen niet goed in Ets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |