Wat is daar?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan op het Leidseplein steek je de brug over, linksaf, derde of vierde rechts en je staat in de P.C. Hooft. Ook altijd leuk om te kijken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.
quote:
Maakt niet veel uit, zolang het maar geen cool cat, zeeman of oid is.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goh.Ik bedoelde welke kledingwinkels jij leuk vindt.
Ok manquote:Op zondag 30 juni 2013 15:51 schreef Renesite het volgende:
Mijn mamma zegt dat ze niet denkt dat ik een keelontsteking heb maar last heb van mijn amandelen en dat die er uit moeten.
WTF![]()
!!!
Ik zei het toch!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Renesite het volgende:
Nouja.
Winkelen in Amsterdam trouwenste druk.
Groningen
O, op naar de Bijenkorf dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, zolang het maar geen cool cat, zeeman of oid is.
G-star, Bijenkorf, van die dingen
Ik winkel 9/10 keer in Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Renesite het volgende:
Nouja.
Winkelen in Amsterdam trouwenste druk.
Groningen
Mja, dat of Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel bijna alles op internet. Lekker rustig
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel bijna alles op internet. Lekker rustig
Internetheldquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Ik ren een winkel in, pak snel wat ik nodig heb, reken af en ren weer naar buiten.
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Watertornado het volgende:
In de kalverstraat vind je toch voornamelijk winkels die je in elke stad met meer dan 80.000 inwoners hebt.
Groningenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.River Island en Bershka vind je ook niet overal.
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je komt maar mooi niet terug in september![]()
Ok doen!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |